Spamtråd M+S

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
Finns det någon "computer wizard" här på sh?

Har problem med min trådlösa (router?). Det trådlösa slänger ut mig från internet 2-3 ggr om dagen. Så att jag måste ansluta ett par ggr innan det går igen. Trodde först att det kan vara nätverkskortet i datorn.
Men om ja lirar online på ps3t så blir jag utslängd 3-4 ggr i timman.
Har det något med nätverkstrafiken att göra?
Kan också tillägga att jag har ca 35% signalstryka och ja sitter 20m från routern. :va och att det började någon gång nu i höstas.

Någon som vet vad för fel det kan vara, routern har la några år på nacken (zyxel p-334wt) kanske är dags att byta ut den??
// GV

Edit, Nej jag laddar inte ner något, och det är inget som ligger i bakgrunden och snor massa trafik.. tror jag..

Last edited:

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer

Har problem med min trådlösa (router?). Det trådlösa slänger ut mig från internet 2-3 ggr om dagen. Så att jag måste ansluta ett par ggr innan det går igen. Trodde först att det kan vara nätverkskortet i datorn.
Kan också tillägga att jag har ca 35% signalstryka och ja sitter 20m från routern. :va och att det började någon gång nu i höstas.

Någon som vet vad för fel det kan vara, routern har la några år på nacken (zyxel p-334wt) kanske är dags att byta ut den??
// GV

Edit, Nej jag laddar inte ner något, och det är inget som ligger i bakgrunden och snor massa trafik.. tror jag..

låter ju som att den är för långt bort, sen tillkommer allt som stör, microugnar, trådlösa telefoner osv. Prova om du kan byta kanal på den. Annars kanske det är dags att byta upp sig. Jag bytte precis igår då jag uppgraderade mitt bredband, så jag har en Netgear wgr614 (54 mbps) som du kan få för en lagom peng eller flaska Laphroaig 10 y. :D

netgear%20wgr614_1.jpg

:tummenupp

Last edited:

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R

// GV

Eftersom det är spamtråden så är det legitimt att fråga om du har provat att :borra ?

-GV-

GV "Great Victory"
Gick med
2 Jul 2008
Hoj
KTM 625 -06 *Såld*
låter ju som att den är för långt bort, sen tillkommer allt som stör, microugnar, trådlösa telefoner osv. Prova om du kan byta kanal på den. Annars kanske det är dags att byta upp sig. Jag bytte precis igår då jag uppgraderade mitt bredband, så jag har en Netgear wgr614 (54 mbps) som du kan få för en lagom peng eller flaska Laphroaig 10 y. :D
:tummenupp

okej, får la se om man kan flytta den närmare, men grannen hjälpte mig att ladda ner någon uppdatering eller ngt :)

Eftersom det är spamtråden så är det legitimt att fråga om du har provat att :borra ?

haha:tummenupp 8 timmar sedan sist:tungan

Last edited:

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
ice ice baby, idag är det kaaaaallt !!

http://www.youtube.com/watch?v=M8BxbdQqMRE&feature=fvst

ps: är det någon som vet hur man lägger upp ex. tubeklipp dirket i tråden, jag har försökt men det blir bara en vit ruta :va

så här typ ??

[YOUTUBE-ID]http://www.youtube.com/watch?v=bP_0dDjoW_o[/YOUTUBE-ID]

detsamma gäller bilder osv ?

vad göra ? :va

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...