Spamtråd M+S

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
På nått sätt känner man sig extra nyttig när man trycker i sig en schyrre burgermåltid från Sibylla när man tittar på Biggest loser.

Själv sprang jag på löpbandet och och kollade på det programmet samtidigt. Det gav ganska god effekt det...

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja inte ramen iallafall :gnissla

Jo det har du ju rätt i...
Men nu slipper jag hålla ögonen öppna efter annonser.
Har kikat på blocket o deras hemsida ca 1 gång i månaden sen dem köpte tillbaka skiten, vill ju inte att någon annan ska bli lika lurad som mig.

Dags för första gympasset för iår. Eller var det på ett år? :va

Fiffan, kommer att vara paj imorgon. :3freak

Jag körde första passet igår, det känns idag kan jag lova :gnissla

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Jo det har du ju rätt i...
Men nu slipper jag hålla ögonen öppna efter annonser.
Har kikat på blocket o deras hemsida ca 1 gång i månaden sen dem köpte tillbaka skiten, vill ju inte att någon annan ska bli lika lurad som mig.

Nu hänger jag inte riktigt med. :va När blev du lurad av någon med hemsida?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Abstinensbesvär from hell.

2 dagar utan snus sätter sina spår. Det svåra är ju dock inte att sluta, det är att inte börja igen :näsblod

Dags för första gympasset för iår. Eller var det på ett år? :va

Fiffan, kommer att vara paj imorgon. :3freak

SKF eller? Jag ska börja på sportlife snart,alldeles strax, när som helst.

Last edited:

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Sushi Sund på Eriksberg is tha shit.
Blir lunch i princip varje fredag på detta underbara ställe.
Impad av att de i kassan vet exakt vad man vill ha. För man ändrar ju aldrig på beställningen.

//Andreas

vi fick käka på ett ställe när jag gick i skolan. han kom ihåg min specialare ett halvår senare. är det ett tecken på att man var där för ofta?:D

förövrigt stället som ligger i det nya huset precis vid lindholmen. på baksidan i förhållande till busshållplatsen. jävligt najs där.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Jag körde första passet igår, det känns idag kan jag lova :gnissla
Gött, då har jag nåt fint att se framemot imorgon. Är nog fan lika bra att gå dit imorgon igen, för att ta död på träningsvärken asap, s.a.s. :gnissla

2 dagar utan snus sätter sina spår. Det svåra är ju dock inte att sluta, det är att inte börja igen :näsblod

SKF eller? Jag ska börja på sportlife snart,alldeles strax, när som helst.
Fiffan, gött att man aldrig hamnat så hårt i det att abstinensen kommer. Jag har inte tagit en snüs sedan nyår. :banana

Och yes, Kristinedal it is. Massa biffar, über alles. De har visserligen grymma priser nowdays, 250 spänn i månaden för allt. Badbassäng, gym, gruppekör, massagestolar och sånndäringa powerplate, vad det nu är.

:biff

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
:3freak

Att man fick skrapa rutjävlarna på bilen (molekylärt uraniskt sinnesnerfrusna) i en kvart med apträningsvärk gjorde väl inte saken bättre.

Lika bra att träna ikväll igen. :crash

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
:3freak

Att man fick skrapa rutjävlarna på bilen (molekylärt uraniskt sinnesnerfrusna) i en kvart med apträningsvärk gjorde väl inte saken bättre.

Lika bra att träna ikväll igen. :crash

Gör som jag. Skaffa varmgarage. :yoparty
Garage är fan det bästa som finns. Bilen alltid varm och hojen står där så fint och väntar på våren. Uppallad på sina depåstöd. Blir inte alls sugen varje morgon man kör till jobbet. :huvet

//Andreas

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gör som jag. Skaffa varmgarage. :yoparty
Garage är fan det bästa som finns. Bilen alltid varm och hojen står där så fint och väntar på våren. Uppallad på sina depåstöd. Blir inte alls sugen varje morgon man kör till jobbet. :huvet

//Andreas
Det hade vart nåt! :tummenupp

Har du nåt i Munkebäcksmorådet/Kaggeledstorget för en rimlig summa så är jag intresserad... :tungan

Iofs, när jag bodde i Kortedala och hade garage stod bilen ändå oftare på P-platsen än inne pga evinnerlig lathet. :jäs

kwasten

helgas house of pain
Gick med
16 Jun 2006
Hoj
BMW R Nine T Racer

Om du tycker 2 dagar är jobbigt så vänta ca 10 dagar till, då tyckte jag att det var som värst, där mellan 1 och 2 veckor, jag tappade balansen och allt annat scary shit. Sen efter 1½ år med nikotinfri snus, feströka, semesterröka++ så insåg jag förra nyår att det skulle vara mitt nyårslöfte, att börja igen. Har inte rökt sen dess (cigarr och nån enstaka cigarill borträknade) och snusar utav bara helvete och är hur nöjd som helst.

Mår fint oxo. :D Nikotinist ? Javisst!

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Om du tycker 2 dagar är jobbigt så vänta ca 10 dagar till, då tyckte jag att det var som värst, där mellan 1 och 2 veckor, jag tappade balansen och allt annat scary shit. Sen efter 1½ år med nikotinfri snus, feströka, semesterröka++ så insåg jag förra nyår att det skulle vara mitt nyårslöfte, att börja igen. Har inte rökt sen dess (cigarr och nån enstaka cigarill borträknade) och snusar utav bara helvete och är hur nöjd som helst.

Mår fint oxo. :D Nikotinist ? Javisst!

Jag har "slutat" snusa fler ggr och för mig brukar de 3-5 första dagarna vara jobbigast med sug hela tiden sen blir det färre och färre tillfällen då man skulle kunna skära av sig ena armen för en dosa.

illebror

Calcatea Bellator
Gick med
8 May 2006
Hoj
D675R
Behåll armen tills vi har krengt däck iaf!!

:tungan

Jag måste bara tacka för denna story du skrev för länge sen. Jag har den sparad som favoritinlägg och den hjälper mig att ta mig igenom vintrarna. Har läst den fler ggr än jag sett Top Gun! :yoparty

hållundan skrev:
Tjörde från Kåttedala till stan för att hämta lite kablar på HBB. Drog 45an, uillllies hela tiden, jag skojar inte, 3-400 meter långa. Makalöst. Brassade i helvet över alla krön för att få framhjulslyft. Kommer in på leden vid gasklockan. Sicksackar mig igenom köerna för att komma först, först ska jag stå. Längst jävla fram vid linjen, det är min plats! Knix, tut, sicksack... Längst fram, fri lejd, bara att vrida rulle och känna hojen ryter mot varbryt! YEAH! I med tvåan, sakta ner lite, bil på högersidan - skit samma, upp med fanskapet på slangen, på hjulet, rätt ner i Götatunneln. Återigen tut i bakörat, fräsigt.

Lämnar ett svart spår av framdäcket som tar mark i rätt hög hastighet. Brassa järnet genom tunneljäveln. Skylt att det är halt, i helvet heller, brassa mera... Upp vid Järntorget, högerfilen hela vägen ända fram till stoppljuset, tvärt manöver, först i kön, jag ska stå först i kön. Över bron, upp förbi Järntorget, torrgasa lite vid övergångsstället när brewdarna trycker förbi sina svindyra barnvagnar. Fräsigt.

Linnégatan upp, kö! Helvet, brassar i cykelfilen för att komma först, jag ska stå FÖRST!! Ut på Högsboleden, uillie, lång som fan. Får en mörk V70 bakom mig hans xenonljus bländar mig som fan. Peta ner två växlar, digitalmäteriet rullar snabbt över 240 km/h, vips, där var han borta. Vänsterfil, fuck, jag ska av vid Marconimotet, bromsar förbi bilarna i högerfilen och sniker snyggt upp på avfarten. Tvärt vänster över bron - knäskrap. Fräsigt.

In och snurrar i Högsbo industriområde. Hittar HBB, får mina kablar. Nu ska här brassas igen... Ut och förbi Linnéplatsen, Husargatan, ner mot Allén. Brassa. Upp på hjulet på ettan, Pusterviks lunchebesökare ser mätta och belåtna ut. Inte in i Götatunneln riktigt än. Söderut, kör av vid Majorna, tvär vänster - knäskrap och ner mot tunneln igen. Nu jävlar, nu ska jag poppa den längsta uiiiillliiien gixxerjäveln någonsin skådat. Vänsterfil, kör om tre bilar på bakan, måste slänga ner snabbt när brödbilen byter fil. K-k, jag skulle ju slå rekord...

Brassa ner genom tunneln, mmm, det låter gött. Ut på leden vid Gasklockan igen. Kör mot 45an, jag SKA stå först, knix, sicksack. Grönt ljus. Upp på hjulet igen. Jävlar, nu ska alla moralbögar få se, jag ska slå det där jävla personliga rekordet! Yes, lång och kontrollerad uiiiilie. Tror jag svepte förbi Oldsberg, jag kan ha sett fel...

Hela 45an mot Angered, samma procedur, långa uiiiliiies hela tiden, jag är bäst, jag äger vägen, fy fan va cool man är när man kör motorcykel!

Upp igenom Angered. Jag får la köra till Krossen då för att uiiilia under lite mer kontrollerade former... In vid krossen, drar väl tre fyra bombuilllies, trist, inga bilar att tjöra om. Ut igen på 190an. Mot Olofstorp, nu jävlar ska jag brassa knä! Mot Lerum, fin beläggning, många hus invid vägen, nu jävlar, nu ska dom få höra att jag kommer... Ligger konstant på trean, inte för vridet, utan för ljudet.

Röd Micra! Flytta sig! Heljjusblink och biljäveln går åt sidan vid nästkommande hållplats, jag behöver inte ens göra en farlig omkörning - tråkigt. Brassar än mer, ner med knäet när det går, bärplockare, vägarbetare, barnvagnar, familjer, pensionärer, VIK HÄDAN!

Kommer snabbt till Lerum, trettioväg, i helvet heller. 50, minst. Snurrar förbi det lilla fula samhället till småkidsen stora beundrande blickar, torrgas. Kommer ut på den långa rakan mot Shell i Lerum, uilllie. Kommer över lite på fel sida vägen, skit samma, de får flytta sig...

Kör Jonseredsvägen, knäskrap överallt där det går. Fan va snabb jag är! Rossi och gôbbarna har mött sin överman! Ich bin ein übermensch! Mot Jonsered, ut på E20. Bakhjul, nu börjar dom sitta riktigt bra... Brassar förbi vägarbetshelvetet vid Allum, in i Partille och Utbyvägen. Knäskrap, minst fem varv per rondell som jag tjör i. Inga posörblanka puckar här inte. Upp för Bergsjöbacken. Bakhjul förbi 3-4-5 bilar, hur många är det? Jävlar va fort det går. Brassar hela vägen upp till Rymdtorget, knäskrap. Drar i helvet hela vägen till Kortedala, 60 över guppen, då känns dom knappt. In på parkeringen och en fet stoppie framför garaget.

Jävlar, jag är bäst.

Nu ska jag ställa av hojen för i år - jag har inte råd att betala försäkringen.
Originaltråden

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag måste bara tacka för denna story du skrev för länge sen. Jag har den sparad som favoritinlägg och den hjälper mig att ta mig igenom vintrarna. Har läst den fler ggr än jag sett Top Gun! :yoparty

Originaltråden
:hihi Haha, tackar! Kul att man kan glädjas i dystra tider.

Jag hade faktiskt helt ärligt glömt av den där tråden. Det var roligt när man tjörde gixxxzzckzer, då kunde man uila och härja. Nu när man tjör Volvo 240-hoj är det mest skruva skruva.

:tungan

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...