Jag måste bara tacka för denna story du skrev för länge sen. Jag har den sparad som favoritinlägg och den hjälper mig att ta mig igenom vintrarna. Har läst den fler ggr än jag sett Top Gun!
Originaltråden
han är mytoman har jag hört
Jag måste bara tacka för denna story du skrev för länge sen. Jag har den sparad som favoritinlägg och den hjälper mig att ta mig igenom vintrarna. Har läst den fler ggr än jag sett Top Gun!
Originaltråden
Helt klart ett av de bättre inläggen på SH
han är mytoman har jag hört
Det hade vart nåt!
Har du nåt i Munkebäcksmorådet/Kaggeledstorget för en rimlig summa så är jag intresserad...
Iofs, när jag bodde i Kortedala och hade garage stod bilen ändå oftare på P-platsen än inne pga evinnerlig lathet.
Får checka det.Tyvärr kan inte hjälpa dig där, bor i Eriksberg.
Kolla om Ernst Rosén AB har något garage i närheten. Jag hyrde av dem när jag bodde i Lunden.
Mvh
Andreas
Kerümt! Bestämt dig om det blir double sourcing eller försäljning? Inte för att jag ska tjöpa, men ändå.It´s alive!
Bara lacka tank och slänga på blinkers som är kvar nu.
Vad gör förresten den gula lampan uppe i mitten? Stödlampa eller "varvvarnare"? Har den med stödet att göra verkar den vara pajj.
Kerümt! Bestämt dig om det blir double sourcing eller försäljning? Inte för att jag ska tjöpa, men ändå.
Är förövrigt 99,5cm säker på att det är en shiftlight/varvvanare.
:köffe
Njaa, det har jag inte helt bestämt än. Får väl se hur Fiaten är att tjöra först.. Och min gamla bettan har jag liksom växt ihop med så den skulle ta emot att sälja
Tyckte också shiftlight lät mest rimligt, men en kompis har en CBR (visserligen från sen bronsålder) och den har en stödlampa på samma ställe.
Haha, trodde sånna bara fanns på film
Du kanske måste var kulturell, gå i egenstickade tröjor och gilla damer som inte rakar sig under armarna.
Att ägande av palestinasjal och en förkärlek till billigt rödtjut är ett måste glömde dom nog skriva i annonsen.
Haha, trodde sånna bara fanns på film
Usch vilka fördomar
Vem har vin i bag in box o sälja????
Idag har det varit plusgrader för första gången på läääänge. Framtiden ser ljus ut
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|