Spamtråd M+S

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
rullgrus i år igen? :D
gick det bra med dig?

hahaha :D en klassiker. Men njae, kan nog inte skylla på det. Var lite oförsiktig bara :tungan Igår var det inte så farligt men idag kan man inte lyfta axeln och som grädde på moset så är tummen på andra sidan svullen och stukad hahaha.. som man bäddar får man ligga.. :gnissla

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Icici :tummenupp jag bor ca 5-10 min därifrån stänke :tuttar
Näe detta var i Opatija, men ändå. :)

Blir nog en sväng förbi Icici i sommar. Ska ner 10 dagar och hyra bil. Har du några pheta ställen att rekommendera som vi måste stanna vid? Eller en bra biluthyrningsfirma? Vi flyger till Pula och hem från Dubrovnik.

Snart fredag. Snart måndag. :död

Jag är sugen på sushi, idag oxå...

Någon som prova Hoze vid stigbergsliden? ska visst vara överlägset bäst i stan enligt www.sushikartan.se

Kanske kan ta en jobblunch där någon dag om någon är sugen?

Snyggt ;)
Eriksbergs Sushi vid kranen är beäeesst!

Det ligger en liten grön Sushibar (Wasabi?) på Karl Johansgatan vid Chapmans som är fin.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Eriksbergs Sushi vid kranen är beäeesst!

Det ligger en liten grön Sushibar (Wasabi?) på Karl Johansgatan vid Chapmans som är fin.

Jojo, jag har varit där flera ggr och har verkligen inte att klaga på MEN man vill ju veta varför Eriksbergs sushi "bara" har 3.8 i betyg och Hoze har 4.7. Det är RÄTT mycket mer...

Läs mer om stället här

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Näe detta var i Opatija, men ändå. :)

Blir nog en sväng förbi Icici i sommar. Ska ner 10 dagar och hyra bil. Har du några pheta ställen att rekommendera som vi måste stanna vid? Eller en bra biluthyrningsfirma? Vi flyger till Pula och hem från Dubrovnik.

jo då, ni måste svänga in bland öarna. roligare att ta båten ner.. slipper ni tjööööööra så mycket och mer tid till att hinka pivo !
Om ni inte väljer att ta båt ner, så tar ni givetvis kustvägen istället för "autobahn". Lätt att lata sig och ta snabbaste vägen ner !

tips: Zlatni rat på bol, DOCK mycket ubermääändsen(tyskar) och mycket folk allmänt men väldigt fint..!

så köra in bland öarna är att rekommendera !
Krk är också väldigt trevligt så det kan ni passa på om ni åker vägarna förbi Rijeka !

Istrien är fint men väldigt likt italien..

Dubrovnik är fint och gamla stan/borgen är trevlig dock DYRT ! Pizza & cola 150:- pivo 50:- typ :huvet

Tyvärr har jag ingen referens när det kommer till biluthyrare men det e la samma som vanligt. Pulas flygplats är väldigt begränsad och vet ej om de har uthyrning där. Men ta flygbussen till Rijeka, ca 7 mil så är utbudet bra mycket större.. Vad jag har "hört" så kan man hyra typ en smart för 200:-/dygnet inkl fria mil så en lite större bil kan inte vara mycket dyrare. Drabbar la inge krösus som dig :tummenupp

snart semester !! :yoparty

Bifogat

• bol.jpg
    bol.jpg
    32.2 KB · Visningar: 48

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Hoj
07 KTM Superduke
Vill bara tipsa om skomakaren på Danska Vägen.

Han lagade min älskade skinnjacka för 300 :-. Ny dragkedja å lite smågrejor. :Bugar
Å jag som våndades över att behöva skaffa ny samt att skiljas från min jacka som sparat min hud ett par ggr.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hur fan kan man ha någon form av dipp/ångest/ågren när det är svinagött väder ute, precis dratt en glass på kajen och livet i allmänhet är rätt gött?

:3freak :gråta

:kroppåknopp

Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S