hur gammla e kvinnorna under 25 länka
w00000t?
hur gammla e kvinnorna under 25 länka
w00000t?
ne o så kann man ju säga de oxå!!1detvartvåfrågortrorjamenmanbehöverintefrågeteckenochsånt
Låter fanimej som en redigt bra plan.Jag tror jag ska sluta jobba typ NU
Menar du en ren och skär låsning a'la BMX-sladd som man gjorde på färgglada däck på den tiden man inte ens var tonåring?Hade en disskussion med en kollega som kör R6 om hur svårt det är att göra en bromssträcka med sporthoj på 30m.
På motarden har jag själv gjort ett bromsspår som säkert var över 100m men det är ju en annan typ av hoj. Det blev en del rök eller vad säger ni Jessan och Paser?
Så, är det verkligen skitsvårt att göra 30m bromsspår med sportis?
Hade en disskussion med en kollega som kör R6 om hur svårt det är att göra en bromssträcka med sporthoj på 30m.
På motarden har jag själv gjort ett bromsspår som säkert var över 100m men det är ju en annan typ av hoj. Det blev en del rök eller vad säger ni Jessan och Paser?
Jo det var lite av en upplevelse när man ligger och fiser i 100knyck och blir omkörd av en motard med låst bakhjul
Nuuu funkar det igen! Inga nakenbilder på mig men däremot hitta jag nakenbilder på alla mina kvinnliga vänner
Hade en disskussion med en kollega som kör R6 om hur svårt det är att göra en bromssträcka med sporthoj på 30m.
Menar du en ren och skär låsning a'la BMX-sladd som man gjorde på färgglada däck på den tiden man inte ens var tonåring?
Ädit:
30m hade nog inte varit så svårt, tror jag. Dock inte allt för sewgen på att testa, dels för risken att klota dels för pungtslitet Supercårsa.Ja. 106% fotbroms utav helvitte.
Kan det vara så svårt? 30m?
Nu blir det fanimej gravöl för hela slanten.
Packboxhelvetet bara dônade rätt ut i rondellen med påföljd att hela gaffelns oljemängd hamnade på hjulet. Fasligt nära att jag klotade big time.
ORKA RIVA NER DEN SATANS JÄVLA F-TTDÄMPAREN IGEN.
Lustigt i kråksången att det var RN som satte ihop packboxarna den här gången. Kommer jobbet att reklameras, eeeh ja.
Kunde gått illa det där...
Nu. Öl.
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari