Då blir det en kvälls-/eftermiddagstur till Vara med flygplanet. Undrar om man ska bli man idag?
:kryptisk
Den såg finer ut som di säger på slätta!
Då blir det en kvälls-/eftermiddagstur till Vara med flygplanet. Undrar om man ska bli man idag?
Jag har fimpat en massa gamla ostar på Alelyckans återvinningsanläggning. Även på Sävenäs.Vart åker man och slänger sina gamla hojdäck? Jag var uppe på Kikåstippen igår med massa annat bôs och tänkte samtidigt hiva ett par gamla ostar som legat i källarförrådet alldeles för länge. Tyvärr har de en stor skylt där uppe som säger att de absolut inte tar emot gamla däck eller däck på fälg. Så, vart åker man med skiten istället?
Näe, men att eventuellt ingå äktenskap med en italienska kanske lirar i samma riskzon?Halogen skrev:Ska du hoppa fallsjerm?
Jag har fimpat en massa gamla ostar på Alelyckans återvinningsanläggning. Även på Sävenäs.
När man hoppas falmskärm så har man alltid en reservskärm om nåt skulle skita sig, tänk på det.
Je je, kamremmar och öppna kopplingskåpor, må det bära eller brisera.
Monoposto it is! Nu får hon ta eget kort om hon ska åka båge!Är det inte även monoposto? Var ska du göra av cheyen?
Monoposto it is! Nu får hon ta eget kort om hon ska åka båge!
Fiffan så pôrrig den är!
Bra fråga jag funderar på en sådan här, är det skit att ha?
Bra fråga jag funderar på en sådan här, är det skit att ha?
Nä de där e inte skit att ha...de e en sån att köra skit i...
Å de skulle du behöva en för du har så mkt skit som ändå inte fungerar som du skulle behöva köra till tippen
Fan så hjärntvättad man blir direkt av att kolla Ducce-prylar. Innan har miniblinkers och lösningar a'la Biltema varit good enough. Nu kollar man på Rizoma, Mad Doctor och Oberon-prylar och tycker att ~2000 för en skylthållare är helt OK.
Värdelöst.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |