Hur länge håller ett bakhjul?
Mitt börjar redan ta slut :O
Hur långt har du kört är svaret på din fråga.
Hur länge håller ett bakhjul?
Men för i helvete, ditt bakdäck!Hur länge håller ett bakhjul?
Hur långt har du kört är svaret på din fråga.
Rosa hade ju varit fläskigt och väldigt PK, nowdays.Blanda de två så får du en råååsa
Ska du ha en sån R-kittad? Då får vi glida avvenün sen!!
Men för i helvete, ditt bakdäck!
Ska man ha en röd eller en vit?
:Mingves
Rosa hade ju varit fläskigt och väldigt PK, nowdays.
Yep, R-design is teh shit! Viktigt med sänkning och styvare chassi med 115 vilda dieselponnys under huven.
Miljöbilsklassat då va?Sant, fast jag är rätt svag för den vita också.
Det blir en drajv-ie.
Det är väl det festligaste att man kan välja R-design till alla morotsvarianter.
Skulle bara se om du va med
Yepp. Beställer om några veckor. Kanske röd, kanske vit.alla vet ju att röd är den snabbaste färgen
dags för käääänstebil eller ?
perfekt, kommer man extra långt på en tank också !
var iväg till sthlm i veckan.. kom 130mil på en tank med volvodiesel.. blev nästan lite tröttsamt
Ja, det är ju förjävla bra med "miljöklassning".Miljöbilsklassat då va?
Kan nog vara bra om det blir biltullar å shitze
Yepp. Beställer om några veckor. Kanske röd, kanske vit.
Så jädra gött med diesel. Tjörde en Passat-blåmotion genom Hrvatska i somras där, tuffade 96mil med 4 pers och massa packning. 1/4 kvar när vi tankade innan inlämning. Bra skit.
Det var nog 140hk ja. Inte alls speciellt trött faktiskt, visserligen hade vi manuell 6. Med automat blir den nog bra trött (om det ens är en option?). Riktigt fin bil, om än jääääävligt tillintetsägande. Ingen själ, what so ever. Om man nu kan säga att en Volvo har själ, så har den iaf några kilo mer själ än Passaten.Var det 140hk dieseln då eller? Vad tyckte du, var den najs? Trött? Jag vill ha en 170hk med dsg-låda.
Eller så blir det en passat mit gas und dsg, 40% mindre förmånsvärde men men har 1 år kvar till byte
Det var nog 140hk ja. Inte alls speciellt trött faktiskt, visserligen hade vi manuell 6. Med automat blir den nog bra trött (om det ens är en option?). Riktigt fin bil, om än jääääävligt tillintetsägande. Ingen själ, what so ever. Om man nu kan säga att en Volvo har själ, så har den iaf några kilo mer själ än Passaten.
170 och DSG kan nog vara en fin kombo! Fullsmetad med Brose-prylar.
Jo, jag vet. Var med och rotade lite i GM's motsvarighet en gång i tiden när man satt i Trollätta.PS: DSG är ingen vanlig automat, det är en manuell låda med dubbla kopplingar.
Rosa hade ju varit fläskigt och väldigt PK, nowdays.
Yep, R-design is teh shit! Viktigt med sänkning och styvare chassi med 115 vilda dieselponnys under huven.
Riktig R-design. Å här kan det sparas ett par drachmer!http://www.bestofblocket.se/bilder/fullsize.php?v=blocket_855.jpg
Tänk på att R-designen är djävligt låg å hård!
Cooooool annons
Min VW har sänkt sportchassi med lågprofil osv. Har nog inte kört en roligare bil....och inte fan studsar den fram....lite hårdare så klart men...kan man ligga som ett frimärke i inspirerande kurvor så....
Det var nog 140hk ja. Inte alls speciellt trött faktiskt, visserligen hade vi manuell 6. Med automat blir den nog bra trött (om det ens är en option?). Riktigt fin bil, om än jääääävligt tillintetsägande. Ingen själ, what so ever. Om man nu kan säga att en Volvo har själ, så har den iaf några kilo mer själ än Passaten.
170 och DSG kan nog vara en fin kombo! Fullsmetad med Brose-prylar.
I tester så får sportchassin ofta mycket kritik, särskilt audis och vw:s men smaken är ju olika. Jag kör jefligt mycket så jag vill ha komfort i första hand men det är ju bra mycket snyggare med lite större fälgar helt klart. Det är ju inte ofta man kör inspirereat på kurvig väg direkt, det har jag hojen till
Körde V70 förut, en riktig gris...men gungade fint i kurvor...gupp kändes knappt...men fy fan vilken tråkig kärra!
Numer kör jag ut på lygnern osv. med bilen bara för att det är sköj...inte lika sköj men nästan!!
Det låter dock som att du bör ha en V70!
Ska man ha en röd eller en vit?
:Mingves
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO