Spamtråd M+S

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Ort
Göteborg
Hoj
Bergatroll
Saxat från aftonbladet! Var det du?? :brinnerup

En clown orsakade på tisdagseftermiddagen full cirkus i trafiken i Göteborg.
– När polisen kom fram kommunicerade han genom att vissla, säger Stefan Gustafsson vid Göteborgspolisen.
Trafiken vid Wieselgrensplatsen på Hisingen i Göteborg stördes på tisdagen av en clown som promenerade runt bland bilisterna.
– Flera personer hörde av sig till oss om en clown som gick omkring och försökte stoppa trafiken, säger Stefan Gustafsson.
Försökte tala clownen till rätta
Clownen försökte stanna både bilar och bussar – och vid ett tillfälle lade han sig också ner på vägbanan.
Polis kallades till platsen för att tala clownen till rätta – men de gick bet.
Visslade till svar
– När vi kom fram visslade han bara till svar. Det gick inte att få något vettigt svar ur honom, säger Stefan Gustafsson.
Polisen tvingades till slut ge upp försöken att tala clownen till rätta, och fick i stället avhysa honom från platsen.

Undrans om det är samma spån som har stått på
Kungsportsplatsen i dagarna?
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Letar lite bil och vill gärna ha en dragkrok. Funderar dock på om det är lättare att göra ett klipp om man köper en bil utan krok och smackar på en. Finns inte så många bilar som har krok :(

Någon som har monterat krok på bil från -00?

Vad är det för fel på din 740? Kolla med Hasse på Distansgatan om han kan sälja dig ett schysst åk. Billigt & besiktigat
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Skickade denna till mina finska kollegor idag. Undra om dom tycker den är lika kul som jag.
[YOUTUBE-ID]35bxULT7q7s&feature=related[/YOUTUBE-ID]
 

fjäder

Frukost är för mesar.
Gick med
16 Jun 2009
Ort
Göteborg
Hoj
07 KTM Superduke
Ducati-Multistrada-1200-S-Sport1.jpg

Jag har köpt ny hoj! :) en så häringa!

Ser bra ut!
Vill tillägga att jag sätter 2 tusen kr på att ägaren av huset i bakgrunden inte sitter i rullstol.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Här köper man AMS för första gången på hunnra år för att läsa om Y283/Y352 vs düsckpansarvagnarna och givetvis möts man av grova fakta- och prisfel. Störigt. Ådin var tydligen bäst iaf. Häpp.
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Här köper man AMS för första gången på hunnra år för att läsa om Y283/Y352 vs düsckpansarvagnarna och givetvis möts man av grova fakta- och prisfel. Störigt. Ådin var tydligen bäst iaf. Häpp.

Ådi vinner alltid i AMS, modertidningen är väl dûschk tror jag så de skickar säkert ut strikta tyska direktiv om vilken bil som skall vinna.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Ådi vinner alltid i AMS, modertidningen är väl dûschk tror jag så de skickar säkert ut strikta tyska direktiv om vilken bil som skall vinna.
Jovisst är det väl så och den düschka förbundesrepubliksgestapostilen är ju rätt tydlig.

Aja, det var gött att köra Google Chråm iallafall, jävlar vilken skillnad.
 

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Ort
Göteborg
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Varit ute några timmar nu å brappat runt, inte alls någon fara vad gäller kallt om händerna. Igår kväll vid 22:30 tiden när jag skulle hem från Kungsbacka var det dock lite kyligare, men slut är den knappast ännu. :yoparty
 

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Ort
Göteborg!
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Varit ute några timmar nu å brappat runt, inte alls någon fara vad gäller kallt om händerna. Igår kväll vid 22:30 tiden när jag skulle hem från Kungsbacka var det dock lite kyligare, men slut är den knappast ännu. :yoparty

Man får ju bara klä sig bättre!:tummenupp
Ska nog kunna köra till snön kommer :D
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan, ett glas med välavvägd shiraz på en fredag sitter lika fint som en skön elva i puderluder. Som ett nakendopp i sommarvarmt saltvatten. Som ett hårt paket från tomten. Som en lång uiiillliii i vårsolen. Som en...
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top