Fan, ett glas med välavvägd shiraz på en fredag sitter lika fint som en skön elva i puderluder. Som ett nakendopp i sommarvarmt saltvatten. Som ett hårt paket från tomten. Som en lång uiiillliii i vårsolen. Som en...
Hjälp!
Kan en 1000cc avgasystem passa på en 125cc?
Tänkte ta bakre systemet (LeoVince) från en Yamaha FZ1-N 09 till min Honda CBR 125R 10
Tacksam för svar!
Vet det kanske är en dum fråga men men!
En fyrtaktsmotor är inte så känslig vad gäller mottryck i avgassystemet så det fungerar säkert. Du lär inte vinna nån effekt dock. Anslutningen lär väl dock vara alldeles för stor så du får väl göra nån adapter.
Tack
De är inte effekten ja vill ha,det är bättre ljud ja vill ha!
Ja jag såg det de skiljer nån cm i omkrets!
Många säger att effekten kommer bli sämre om jag gör det!
Stämmer det eller kommer ja ha samma effekt?
Du kan nog tappa en del effekt ja.
Du kan nog tappa en del effekt ja.
om inte jag missminner mig har cbr125 en fyrtakts motor? borde väll bli lite mer effekt om man byter till ett öppnare system?
Tjoho! Multiremmen gick av!!!
Ädit: Och tjoho, spännaren har brustit i godset och slagit sönder något gött för det pissar vatten/vätska från någonstans...
Måste vara karma. Jag var på Bilia igår och hämtade in ytterligare en offert på en V60. Mitt mål var ju ändå att saabahelvetet skulle överleva året ut. Verkar inte så va...
Jo, fast det är ändå jävligt illa tajmat.rövsaab
Fan va gött å köra kenstebil för dig sen
Jo, fast det är ändå jävligt illa tajmat.
Kunde skiten inte bara hållt ihop i två månader till?
Ska det vara såhär?
Ädit: Givetvis är det en löprulle som kukat loss, inte spännrulle. Men, lika tråkigt för det.
Tveksamt. Det gäller ju att det blir rakt också.Går det laga det där? Svetsa fast igen?
Tveksamt. Det gäller ju att det blir rakt också.
9-3 bortskänkes för 10000, allt bytt, förutom den här jävla löprullehelvetet då.
Takräcken. :check. Clone-a-willie. :check. Jättplan.Sleng in ett par takräcken, en clone-a-willie och ett jättplan i tjöpet så kanske jag är intresserad.
Låter lite skevt, men säkert jädra gött. Grillchips och Marabou mjölkchoklad är ju en höjdare!Jag kan ha hittat den bästa godiskombinationen detta århundradet.
En styck "Polly Milkchoco" och ett par stycken Estrella grillchips. Släng in. Tugga. Fifan vad gott
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|