Spamtråd M+S

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
du verkar inte har fattat något...

hoj körs när det är som minst jobbigast ;-)

inte för varmt, inte för kallt, inte för soligt inte för blött.. inte för trött,inte för pigg, inte för bakfull, inte för nykter.. inte för rent,inte för smutsigt.. osv osv osv...

MEN klart, kör man "moppe" så kan man la köra året runt..

(ps ironi, att köra hoj skall inte vara bekvämt ;-) ds )

Hm...Men men men jag får inte dricka:skrämd:skrämd:skrämd

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
du verkar inte har fattat något...

hoj körs när det är som minst jobbigast ;-)

inte för varmt, inte för kallt, inte för soligt inte för blött.. inte för trött,inte för pigg, inte för bakfull, inte för nykter.. inte för rent,inte för smutsigt.. osv osv osv...

MEN klart, kör man "moppe" så kan man la köra året runt..

(ps ironi, att köra hoj skall inte vara bekvämt ;-) ds )

gött att man inte är ensam :) :300milomåret

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Du måste tjöpa helsystem i titan och chippa den!
Lätt! Simmons hel system och kn filter . och jalusi plus feta stänk tjärmar.

:tungan

Ädit: Idag satte jag upp mitt livs första arga lapp i grannens trappuppgång. Må han brinna i eldsjön med sin förjävliga klassiska musik. :mad:

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fiffan du måste läst på högskola eller nåt :tummenupp
Den som är satt i studieskuld är icke retarderad. Eller, ingen garanti alls iofs...

Kollade på filmen nu och det ser lite ball ut när skottkärran (rôllleeeebôoooohhhhj) bara flyger upp (ner).

Seriös fråga då, för en som inte kan det här med dyke (hoho), men är det inte jobbigt att knalla uppåner hela tiden? Även om man är unner vann?

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jag fattar inte riktigt, är det dubbelfryst is i två nivåer på nåt sätt? Fräckt var det iallafall :)

Som bus-bo skrev, det går upp och ned. Pumpa torrdräkten full med luft och sen är det bara att börja promenera. :)

Seriös fråga då, för en som inte kan det här med dyke (hoho), men är det inte jobbigt att knalla uppåner hela tiden? Även om man är unner vann?

Har inte testat det själv men det kan nog bli lite jobbigt efter en stund. Gravitationen vill ju fortfarande dra ned allt blodet till huvudet. Blir det någon is i år skall jag testa och återkomma med svar ;)

Edit: hm, ingen auto-ihopslagning

Last edited:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Den som är satt i studieskuld är icke retarderad. Eller, ingen garanti alls iofs...

Kollade på filmen nu och det ser lite ball ut när skottkärran (rôllleeeebôoooohhhhj) bara flyger upp (ner).

Det bör ju rimligtvis inte bli någon skillnad mot att hänga åt fel håll ovan ytan, vilket blir lite tröttsamt när blodet flyter ner i huvudet sakta men säkert ;)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Det bör ju rimligtvis inte bli någon skillnad mot att hänga åt fel håll ovan ytan, vilket blir lite tröttsamt när blodet flyter ner i huvudet sakta men säkert ;)
Det är ju jobbigt nog, ovan ytan alltså. Tänkte mest om det blir extra, eller mindre jobbigt iom trögheten/rörelsemönstret i vattnet + själva dykutrustningen etc..

Aja, vi får la se vad styret kommer fram till när Härlanda tjärn börjar bli frôsen. :tungan

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Ädit: Idag satte jag upp mitt livs första arga lapp i grannens trappuppgång. Må han brinna i eldsjön med sin förjävliga klassiska musik. :mad:

Nu vill ju alla här veta hur din arja lapp funkade. Eller var det bara en förbannad same som du slängde in i trappuppgången som ett fylletrick?

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM