Spamtråd M+S

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu vill ju alla här veta hur din arja lapp funkade. Eller var det bara en förbannad same som du slängde in i trappuppgången som ett fylletrick?
Vetefan om det har funkat än (han har inte spelat vad jag hört än). Tror dock att han säkert inte ens läst lappjäveln, den lama jäveln. :mad:

Ädit: Om det nu skulle förefalla sig som sådant, att han faktiskt är lam (tredje våningen utan hiss), så friskriver jag mig här och nu från några eventuella påhopp och hest mot folk grup.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..

Stäänke, var jag så sjukt oförskämd att jag sprang förbi dig utan att säga morsning korsning på gymmet ?

till mitt försvar: jag ar sjukt taggad att få muskler (få bort all julmat) att jag såg bara set och reps ;) + att det var kallt ute :)
eller att du var så sjukt tränad att jag inte kände igen dig ;)

jag kan inte lova att jag hälsar nästa gång heller men skall göra ett ärligt försök ;) och öpnna ögon och öron

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Sjukt jobbigt när det händer. Han hade säkert sett samma eminenta film som jag gjort idag; Shame. Den var både lite inriktad på fisting och så innihelvete jävla seg, vilket säkerligen frambringar fistingagg, bara för dess sensmoraliska kulturfjantism. Betyg: en och en halv fist, för att man får se lite rattar och lö.

Fiffan, det verkar vara en tetig film om man läser på imdb men 8 fistar av 10 möjliga är ju ett bra betyg. Det är ofta kulturella filmer som får bra betyg, de skall man undvika :gnissla

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Stäänke, var jag så sjukt oförskämd att jag sprang förbi dig utan att säga morsning korsning på gymmet ?

till mitt försvar: jag ar sjukt taggad att få muskler (få bort all julmat) att jag såg bara set och reps ;) + att det var kallt ute :)
eller att du var så sjukt tränad att jag inte kände igen dig ;)

jag kan inte lova att jag hälsar nästa gång heller men skall göra ett ärligt försök ;) och öpnna ögon och öron
Haha, samma för mig. Beställt protein och skit, så nu jävlar är det dags att biffa på.

:jäs :hej

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Fiffan, det verkar vara en tetig film om man läser på imdb men 8 fistar av 10 möjliga är ju ett bra betyg. Det är ofta kulturella filmer som får bra betyg, de skall man undvika :gnissla

Tetig är ordet. Det var en tjocksmocktant som satt intill mig (nästan i min stol, så tjock var hon) och hon gav filmen lätt en femma, så det är väl "den typen" av människor som gett den höga p på IMDB också. :)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Om någon är sugen på att testa på lite sporter nu på fredag kväll (19-22) istället för dricka (alt. efteråt) så kanske detta kan vara något. :)
http://www.facebook.com/events/166412390132412/

Vi har bokat Alelyckan sportcenter nu på fredag. Alla som vill vara med och leka är välkomna och ta gärna med er en vän/ovän/arbetskollega mm. De sporter och aktiviteter som finns där är följande:
Badminton
Squach
Tennis
Pingis
Racketlon
Innebandy
Minigolf
Gym
Priset per person är 200 kr om vi är mer än 16 st deltagare och skulle vi bli mindre än det så är det 260 kr som gäller. Om ni vill ta med er era barn så är priset för dom 50 kr/st. I priset ingår all rackethyra och bollar så det är bara att säga till i receptionen vad ni vill spela så får ni rack mm av dom.
OBS! Ta gärna med kontanter, det under lättar vid betalning.

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM