Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Fan va gött att byta ett punGterat däck på morran i hunnra minus! :banana

:döbaradörförbannadesaabhelvete :mad:

Hade du nu bott på Hisingen så hade det kommit små änglar i form av bystiga blondiner som först värmt upp luften runt dig och sen hjälpt dig byta däck medans du fått lite glüwein att smutta på.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Hade du nu bott på Hisingen så hade det kommit små änglar i form av bystiga blondiner som först värmt upp luften runt dig och sen hjälpt dig byta däck medans du fått lite glüwein att smutta på.

jag har dock hört att bilbränder är vanligt förekommande fenomen på Hising-Island ? Kan det ha något att göra med de små blondbystiga änglarna som finns där ?

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Gårdagens plåga på fem timmar gav en rättså fin vad om jag får säga det själv..

Bifogat

• IMG_0482.jpg
    IMG_0482.jpg
    180.4 KB · Visningar: 57

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
sälj den till en tjines!
Lätt! I synnerhet när min nya slüna snart är klar! :banana

"7. Din Volvo testas

Programmering, regntest och start

På den sista banan får bilen sina stötfångare och hjul monterade och i vätskestationen fyller vi på bränsle, glykol och olja. Något av det sista som görs är att programmera bilen. Bilen är utrustad med mycket elektronik och får här olika programvaror beroende på bilens specifikation och modell.

När programmeringen är klar startar vi bilen för första gången. Sedan genomförs noggranna tester på samtliga bilar, från bromsar till signalhorn. För att kontrollera bilens täthet får den genomgå vårt vattentest där bilen utsätts för monsunregnsliknande förhållanden. Självklart testkör vi även bilen. Vi gör det inomhus för att undvika nedsmutsning och för att lättare kunna höra ljudavvikelser."

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Lätt! I synnerhet när min nya slüna snart är klar! :banana

"7. Din Volvo testas

Programmering, regntest och start

På den sista banan får bilen sina stötfångare och hjul monterade och i vätskestationen fyller vi på bränsle, glykol och olja. Något av det sista som görs är att programmera bilen. Bilen är utrustad med mycket elektronik och får här olika programvaror beroende på bilens specifikation och modell.

När programmeringen är klar startar vi bilen för första gången. Sedan genomförs noggranna tester på samtliga bilar, från bromsar till signalhorn. För att kontrollera bilens täthet får den genomgå vårt vattentest där bilen utsätts för monsunregnsliknande förhållanden. Självklart testkör vi även bilen. Vi gör det inomhus för att undvika nedsmutsning och för att lättare kunna höra ljudavvikelser."
Botox och bågfil, när ska du få din nya bil?

Nyheter
EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM