Visst är det sköj, 9 hotellnätter på 3 veckor nu, helvete mä
Gnällröv :mad
Visst är det sköj, 9 hotellnätter på 3 veckor nu, helvete mä
Sur-mupp.Gnällröv :mad
Sur-mupp.
Ja mä. Fiffan.Nu är jag hemma i jänn
Ja mä. Fiffan.
Nästa vecka borde jag få biln. Beskitning av aeroplanet på måndag, sen blir det blocket.
Men vad roligt att Packade bellhelvetet skullr sluta fungera bara sådär. En tjomme i Lunden kunde ge mig datan på C tillbaks för 900.spänn. bra eller rövf? Vad ska jag köpa för laptop istället som INTE går sönder efter två och ett halvt års surfande?
Men vad roligt att Packade bellhelvetet skullr sluta fungera bara sådär. En tjomme i Lunden kunde ge mig datan på C tillbaks för 900.spänn. bra eller rövf? Vad ska jag köpa för laptop istället som INTE går sönder efter två och ett halvt års surfande?
Grymt! Ska absolut testas innan, kostade ju ingenting de där grunkorna. Tack som fan för matnyttig info.
Sluta med pörr? Troru ja e gay lr?sluta med porren så bör den hålla nåt år eller 3 till
kan du inte plocka ur h-disk och köpa en mojäng och använda den som extern. bör få ut alla viktiga länkar och data till ditt missbruk..
Sluta med pörr? Troru ja e gay lr?
Fan va gött, nybeskitad 9-3 med blankt papper och hämta ny stationsvagn på torsdag. Fint som fisk.
Borde jag fan göra. Istället blev det en ASUS himpavimpa-laptop idag. :hacker :suckerGött ere!
Glöm inte köpa sådana hära nu!
Igår när jag tjörde där såg jag en gangstabil, svart var den, som inte blinkade när han svängde. :citygangstaIgår kväll när jag åkte 24an från jobbet såg jag en massa ligister vid Bräcke Östergård som drack mjölk direkt ur tetran!!!1
Igår när jag tjörde där såg jag en gangstabil, svart var den, som inte blinkade när han svängde. :citygangsta
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|