Alming
-----------------------
http://di.se/Avdelningar/Artikel.aspx?stat=0&ArticleID=2005/11/15/165038&smallscreen=0
Styret: 20min mitt på dagen motsvarar 2h på natten!
Jag tycker som Jessan.
Kan man dessutom "gå och stämpla" är ju allt frid och fröjd, då ens 8h dag är ens lag. Men när man kommer på morgonen och inte vet när man ska/ kan gå hem, så skulle nog ett rent industrijobb vara klockrent ibland.
Kan vara ett rent skitgöra, men efter 8h står man vid klockan, och sen kommer någon annan och tar över det man inte hunnit med på den tiden.
Men men... jag älskar mitt jobb, även om det är fölr mycket att göra på för lite tid allt som oftast.![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Styret: 20min mitt på dagen motsvarar 2h på natten!
Jag tycker som Jessan.
Kan man dessutom "gå och stämpla" är ju allt frid och fröjd, då ens 8h dag är ens lag. Men när man kommer på morgonen och inte vet när man ska/ kan gå hem, så skulle nog ett rent industrijobb vara klockrent ibland.
Kan vara ett rent skitgöra, men efter 8h står man vid klockan, och sen kommer någon annan och tar över det man inte hunnit med på den tiden.
Men men... jag älskar mitt jobb, även om det är fölr mycket att göra på för lite tid allt som oftast.
![Party :yoparty :yoparty](/img/smilies/nya/yoparty.gif)
Last edited: