Spamtråd M+S

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Är det någon affär i gbg som säljer Alpinestars SP-X?

2008_Alpinestars_SP-X_Glove.jpg

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Nu är det fan inte många timmar kvar innan man börjar jobba igen... Ett år kvar till nästa semester. :gnissla

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Det suger sån fet disco-balle. Man får trösta sig med att julen ligger bra i år så man får många lediga dagar. Bara 5 månader dit.

Så jävla gött. Då kan man syssla med alla sina intressen. Såsom paketinslagning, juldekorationsuppsättning, julpynt och allsköns skit.

Inget hojköra, ingen golf, ingenting. Bara dricka sprit. Vilket iofs är rätt najs...

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Så jävla gött. Då kan man syssla med alla sina intressen. Såsom paketinslagning, juldekorationsuppsättning, julpynt och allsköns skit.

Inget hojköra, ingen golf, ingenting. Bara dricka sprit. Vilket iofs är rätt najs...

Vad som är viktigt att göra i god tid innan jul är att sätta julsnapsen så den hinner gotta till sig.:mattias

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Tjeckisk öl är ju bra så det får nog bli tjeckisk bil också, en snövit edition med 170 hk oljebrännare och tomatlåda.
Düschka delar och ingenjörskonst men byggd i tjeckien, det måste vara succé!!?

Skoda-Superb-Combi-fq-688x458.jpg

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Tjeckisk öl är ju bra så det får nog bli tjeckisk bil också, en snövit edition med 170 hk oljebrännare och tomatlåda.
Düschka delar och ingenjörskonst men byggd i tjeckien, det måste vara succé!!?

Skoda-Superb-Combi-fq-688x458.jpg
Tänk gärna efter en gång till.
Min och min kära sambos erfarenhet i trafiken är att är det nått fordon som krånglar på nått sätt med att byta fil på regelvidrigt sätt, missa alla trafikregler eller bara allmänt galet beteende så är det till 99% en skoda.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Tänk gärna efter en gång till.
Min och min kära sambos erfarenhet i trafiken är att är det nått fordon som krånglar på nått sätt med att byta fil på regelvidrigt sätt, missa alla trafikregler eller bara allmänt galet beteende så är det till 99% en skoda.

Då måste jag bevisa motsatsen!

Min erfarenhet är att det mest är ådi,bmw och mercedes som beter sig som ålarens i trafiken, också Toyota Avensis då förstås!

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Två (det ena är fan illa) läskiga konstateranden efter att världen så småningom trillar igång efter semstrarna.

- Fick sjukligt ont i vänster armbåge efter att ha hängt på den på tok för mycket mot skrivbordet på jobbet idag.
- Kaffe är rysligt vätskedrivande, och jag har inte praktiserat så mycket gylföppning på hela semestern.

:skrämd

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Två (det ena är fan illa) läskiga konstateranden efter att världen så småningom trillar igång efter semstrarna.

- Fick sjukligt ont i vänster armbåge efter att ha hängt på den på tok för mycket mot skrivbordet på jobbet idag.
- Kaffe är rysligt vätskedrivande, och jag har inte praktiserat så mycket gylföppning på hela semestern.

:skrämd

Låter som du har det rätt gött, det är samma här, tar lite tid att få igång hjärnan igen :crash

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras