Filmtips i regnet: "Fastest" - om Valentino Rossis otroliga framfart, nygjord å jag köpte den på movieline. Shweinfräsig...
Såg den på fulrulle, kanske skulle kosta på att köpa den på DVD också, jävligt bra var den.
Nu är det fan inte många timmar kvar innan man börjar jobba igen... Ett år kvar till nästa semester.
Det suger sån fet disco-balle. Man får trösta sig med att julen ligger bra i år så man får många lediga dagar. Bara 5 månader dit.
Det suger sån fet disco-balle. Man får trösta sig med att julen ligger bra i år så man får många lediga dagar. Bara 5 månader dit.
Så jävla gött. Då kan man syssla med alla sina intressen. Såsom paketinslagning, juldekorationsuppsättning, julpynt och allsköns skit.
Inget hojköra, ingen golf, ingenting. Bara dricka sprit. Vilket iofs är rätt najs...
Tänk gärna efter en gång till.Tjeckisk öl är ju bra så det får nog bli tjeckisk bil också, en snövit edition med 170 hk oljebrännare och tomatlåda.
Düschka delar och ingenjörskonst men byggd i tjeckien, det måste vara succé!!?
Tänk gärna efter en gång till.
Min och min kära sambos erfarenhet i trafiken är att är det nått fordon som krånglar på nått sätt med att byta fil på regelvidrigt sätt, missa alla trafikregler eller bara allmänt galet beteende så är det till 99% en skoda.
Två (det ena är fan illa) läskiga konstateranden efter att världen så småningom trillar igång efter semstrarna.
- Fick sjukligt ont i vänster armbåge efter att ha hängt på den på tok för mycket mot skrivbordet på jobbet idag.
- Kaffe är rysligt vätskedrivande, och jag har inte praktiserat så mycket gylföppning på hela semestern.
Usch. Svåra huvudbryn om jag ska sätta ut hojen på annons eller ej.
Är sjukt sugen och vill inget annat än att ha kvar den. Keligt att banken ska ha 15% av x antal miljoner när man ska köpa bostad bara...Nej sluta nu! Vem ska jag då åka med? Du får köra lite mer så kommer du bli mer sugen på att åka helt enkelt
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|