Är sjukt sugen och vill inget annat än att ha kvar den. Keligt att banken ska ha 15% av x antal miljoner när man ska köpa bostad bara...
Aha, husköp på gång?`Hoppas du kan behålla den eller köpa nåt billigt istället.
Är sjukt sugen och vill inget annat än att ha kvar den. Keligt att banken ska ha 15% av x antal miljoner när man ska köpa bostad bara...
Jo, eller lägenhet iallafall. Planen är väl att ha hittat något till vintern, eller våren senast iallafall.Aha, husköp på gång?`Hoppas du kan behålla den eller köpa nåt billigt istället.
Hear hear!Kan du inte hyra ut den andra donnan "per timme" istället?
Nej, den ska fan inte säljas.
Helvete vad det skar i hjärtat när jag skulle skicka in Blocket-annonsen.
Klart att du kan både köpa lägenhet och behålla hojen. Du får bara sluta äta rysk kaviar till frukost.Jo, eller lägenhet iallafall. Planen är väl att ha hittat något till vintern, eller våren senast iallafall.
Vill ju dock helst ha kvar donnan (den 2-cylindriga) då jag säkerligen aldrig kommer att kunna få fatt på en likadan igen...
Får väl annonsera ut den för 100kkr och säga att det var svårsålt. Sen köpa triss och äta bark i några månader.
Fredah
Idag är jag sur för det blir en massa jobb att fixa ihop min kraschade hoj .
Aja slipper man oroa sig för tjuvarna som härjade i garaget för någon vecka sedan.
Nu vill jag ha helg.
Fast det har jag inte ännu, får vänta en dag.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|