öl dricker man väl varje dag?
Sant Men imorgon kommer vara en bra dag, för då är det studiedag och jag kan må hur bra jag vill
öl dricker man väl varje dag?
Sant Men imorgon kommer vara en bra dag, för då är det studiedag och jag kan må hur bra jag vill
Student och dricka öl > Sitta på volvo och dricka automatdricka
Hur är Strömmensberg att bo i? Överlever man eller blir man rånbögmördad?
Lunden är väl helt okej vad jag förstått?
Måste flytta ifrån nuvarande lägenheten så snabbt det går typ..
Där uppe är najs, har bara hört gott om området. Har du tur får du utsikt över halva götet också!
Najs område som fan. Var med i en budgivning fram till igår. Spårade ur (eller, spårar ur, då det inte är klart än)...Hur är Strömmensberg att bo i? Överlever man eller blir man rånbögmördad?
Lunden är väl helt okej vad jag förstått?
Måste flytta ifrån nuvarande lägenheten så snabbt det går typ..
Najs område som fan. Var med i en budgivning fram till igår. Spårade ur (eller, spårar ur, då det inte är klart än)...
Snart upp 300kkr från utgångspris.
Detta är/var iofs en stor 3,5a på nästan 97 kvadrat. Har nu gått upp nästan 20% och det känns som att budgivningen borde vara klar snart.Låter bra! Mindre bra med priserna. Jag antar att du är ute efter en tvåa? Hoppas att det är lite mindre hets på ettorna som jag kollar på.
En viss uppgång på utgångspriset klarar jag av, men då ligger den nästan på samma pris som ettorna på Eriksberg.. och då vettefan hur man ska göra.
Vet du hur bra snittpriserna för området på hemnet brukar stämma?
Detta är/var iofs en stor 3,5a på nästan 97 kvadrat. Har nu gått upp nästan 20% och det känns som att budgivningen borde vara klar snart.
En mindre lägenhet som kanske inte är tokstylad och topprenoverad sticker nog med största sannolikhet inte mer än 5-10% skulle jag gissa på. Generellt skulle jag nog säga att de mindre lägenheterna i Öster blir billigare än tex. Eriksberg med tanke på att avgifterna oftast är något lägre p.g.a. äldre hus/föreningar.
Och snittpriserna på Hemnet har faktiskt stämt rätt bra på senaste, vad det verkar. Men det är klart, ränteläge, tid på året-läge plus alla andra faktorer spelar ju alltid stor roll.
En jävla apparat är det iallafall.
Du kan ju inte flytta ifrån Hells Island, pågablära.Tack för ännu ett bra svar! Gött med lite info från dom som är inne i cirkusen
Visning nästa vecka, bara att hålla alla tummar som finns.
Nu är det afterwööörk, in i dimman!
En whiskey så man vaknar till liv idag. Är löjligt trött.
Tack för ännu ett bra svar! Gött med lite info från dom som är inne i cirkusen
Kör hårt!Tack för ännu ett bra svar! Gött med lite info från dom som är inne i cirkusen
Du kan ju inte flytta ifrån Hells Island, pågablära.
Vafan, ska du flytts ifrån råtthålet?!
Kör hårt!
Vi har varit på så många visningar nu att man nästan lärt känna alla mäklare... Eller åtminstone minns de nästan alltid ens namn nu när man ses...
Idag är man bakis, btw. Tjoho.
Känner igen det där.Här är det också bakfullt, att en liten, lugn aw kan vara så kämpig
Kör hårt!
Vi har varit på så många visningar nu att man nästan lärt känna alla mäklare... Eller åtminstone minns de nästan alltid ens namn nu när man ses...
Idag är man bakis, btw. Tjoho.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |