Kaozregnen jeden tag !!
Fredag OCH solsken, tjitt!
Du vet vart hojen står, bara att bryta loss den och köra
Nu anser jag att det är höst. Från och med måndag ska jag åka buss till och från jobbet. Fy fan, åka med svettiga typer från fel samhällsklass. Vart är världen på väg???!!!
Eftersom mina föräldrar tycker att hoj är farligt ska jag istället satsa på att komma med i svenska militären å åka ut i krig i irak!..
Va kommer dom nu säga!
Det borde finnas bussar för mer välbärgade människor också med dresscode å grejer
Det har varit många hojar ute och kört idag.Uhhh. Jag som skulle köra mc idag
Det borde finnas bussar för mer välbärgade människor också med dresscode å grejer
Detta ska jag ta upp med Västtrafik nu när dom ändå ska höja priserna. Då borde dom göra något så man slipper åka med kreti o pleti.
Åker du med komunalt i äkta komunistanda? Imorgon kommer min utvärdering, då har jag åkt i 2 dagar.Idag var det ju riktig high class på bussar och annan pöbeltrafik i och med de nya fräscha priserna! Röda mattor, klanderfri tidtabell, sittplatser åt alla och trevliga chaufförer... Eller, näe, så var det ju inte riktigt.
:Vasttrafikistehshit
Denna veckan har jag bara åkt kommunalt en dag. Det får räcka.Åker du med komunalt i äkta komunistanda? Imorgon kommer min utvärdering, då har jag åkt i 2 dagar.
Idag när jag åkte hem med bussen så var det någon som hade borstat på rejält. Man satt i ånger av en genuin flerdagars fylla. Det är spännande att åka kommunistiskt.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|