Oj, hård utbildning på det. Hoppas det går bra och att du inte bränner dig på kaffeautomaten!M
Jag ska bli Kontorarbetare :glad
Jobbar man inom hantverk så funkar veck i pannan kombinerat med en utvecklad tumstock länge, ser jävligt ambitiöst ut. Sen att man funderar på nåt helt annat framgår ju inte riktigt.Har du tränat hårt på att dricka kaffe och se upptagen ut så du kan fördriva tiden på kontoret utan att lyfta ett finger?
Jobbar man inom hantverk så funkar veck i pannan kombinerat med en utvecklad tumstock länge, ser jävligt ambitiöst ut. Sen att man funderar på nåt helt annat framgår ju inte riktigt.
Detta har jag givetvis bara hört...
Stämmer, dom flesta reciterar buddhistiska mantran innanför pannvecket, och räknar kallt med att nå nirvana innan pensionen.
Tycker mig skönja en aning bitter ironi över hantverkares förmåga att tänka. Beror det på dåliga erfarenheter elr har tjejen dumpat dig då hon insåg att det räcker med en fitta i sängen?
Hoppsan :anger management
Jefflar, har hittat vinnarraden på V75 alla redan.
Kan man ha den raden som säkerhet på banken?
Lika entusiasmerad man var på fredagen, lika dödlägesliggande är man söndag. I regn. Med ett tvättberg som heter duga.
Orka.
Sen måste du köpa nya sänglampor, efter det blir det nytt örngott, nya morgontofflor osv. Du har bara börjat karva på isberget.Jag har monterat en ny säng. Den blev lite högre än den gamle så nu måste det köpas ny sängbord med
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?Hur gick det med lägenheten? Nåt klart?
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?
Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.
Gick bra som helskotta fram till idag, 16:00 typ. Vårt bud var accepterat av säljarna, skulle skriva på idag vid lunch. Sen dök det tydligen upp någon annan jävla flarne som tryckte in 50tus till. Affären var ju klar... Visst, inget är klart förrän det är skrivet, men ändå. Muntlig deal och lite jävla råg i rygg hade ju varit fint kanske?
Svinigt agerat av säljare och mäklare, enligt mitt sätt att se det iallafall. Har fan noll förtroende för det där nu.
Tacka ungdomarna på Göteborgs tekniska skola,college eller vad det nu hette.Fett fet lastbil jag fick av en kurir på jobbet nu imorse.
Farbrorn!
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |