Louize
Älgen
Haha nej fyffan asså!! Vet inte om jag skulle gråta eller skratta om det hände mig!
god morgon på er alla!
![Hej hej :hej :hej](/img/smilies/wave.gif)
Jag gillar regnVilket mysigt väder det är idag
Morrn![]()
Jag gillar regn(och inte för ni andra inte ska få köra)
Regn är mysigt! det blir rent och fräscht överallt och det luktar "sommrigt" efter regn. dessutom är det väldigt mysigt att ligga inne i sängen och höra regnet smattra mot rutorna, det blir en sån "kura ihop sig" känsla.
Ibland får jag till och med en såndär inpuls att jag vill gå ut i regnet och bara bli genomvåt, om det ösregnar... Vanligt småregn eller duggande klarar jag mig utan, men ösregn är nått speciellt medLite befriande är det faktiskt att bli genomvåt när man är ute, och det börjar ösa ner.
Jag kanske är lite udda?![]()
Belatar du?Häng med till Italien, där ska det regna satan! Det kan det väl vara värt?![]()
Iallafall är gummiflotte inköpt inför SäveångummibåtsraceBehöver man åror??
Jag gillar regn(och inte för ni andra inte ska få köra)
Regn är mysigt! det blir rent och fräscht överallt och det luktar "sommrigt" efter regn. dessutom är det väldigt mysigt att ligga inne i sängen och höra regnet smattra mot rutorna, det blir en sån "kura ihop sig" känsla.
Ibland får jag till och med en såndär inpuls att jag vill gå ut i regnet och bara bli genomvåt, om det ösregnar... Vanligt småregn eller duggande klarar jag mig utan, men ösregn är nått speciellt medLite befriande är det faktiskt att bli genomvåt när man är ute, och det börjar ösa ner.
Jag kanske är lite udda?![]()
Ah! Smart... sånt man lär sig när man vart med förr... visdomGött, nån åra kan vara bra att ha med sig så man kan styra lite och ha som putt-i-från-pinne bort från grenar och grund.
Nu skiner solen här på djävulsön, dax att snart gå ut och snickra lite.
Ah! Smart... sånt man lär sig när man vart med förr... visdom
Jag ska se om jag kan skrapa fram en åra med då... annars får det duga med en gammal gardinstång![]()
Igar satt vi och drack vin och ol med den svenska finansministern i itailen!![]()
Hur ska man kunna planera när man inte ens vet när midsommar är?![]()
wikipedia.se skrev:Midsommar kan betyda den tidpunkt som infaller mitt på sommaren
Får väl skita i att köra hoj och öppna en öl istället då...
Inte lätt och veta då .....
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand