Spamtråd M+S

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Bullfitta vad här var dött. Har fäjsbook tagit över makten som skvallerforum?
Helt loco!:dummer

Att folk orkar faceboka... Folk får varva ner med det och ut och varva upp hojen istället.

Någon som åker till Nääs slott för mc/bil-träffen där på måndagar? Finns Goa vägar både till och från Gbg..
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Att folk orkar faceboka... Folk får varva ner med det och ut och varva upp hojen istället.

Någon som åker till Nääs slott för mc/bil-träffen där på måndagar? Finns Goa vägar både till och från Gbg..

Låter skoj!

På måndag ska man dessutom åka hoj till jobbet.

"Kör hoj till jobbet nästa måndag

Nästa måndag, den 16:e juni, är det dags för Ride to Work då motorcyklister över hela världen tar hojen till jobbet.

Ride to Work har pågått sedan 1992 och tanken är att vi motorcyklister under en dag ska göra en extra stor insats för att öka uppmärksamheten för hojåkare. Man hoppas att visa hur många vi motorcyklister är och vilken fördel det är att åka motorcykel till vardags.

I år är det den 16:e juni som gäller. Så om du inte redan pendlar till och från jobbet på två hjul varje dag - boka in nästa måndag för en bättre pendling till jobbet!"


http://www.bike.se/nyheter/kor-hoj-till-jobbet-nasta-mandag
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Låter skoj!

På måndag ska man dessutom åka hoj till jobbet.

"Kör hoj till jobbet nästa måndag

Nästa måndag, den 16:e juni, är det dags för Ride to Work då motorcyklister över hela världen tar hojen till jobbet.

Ride to Work har pågått sedan 1992 .........http://www.bike.se/nyheter/kor-hoj-till-jobbet-nasta-mandag


Jag kör ju till jobbet med hojen varje dag, det är jätte jobbigt för alla brewdar på jobbet vill bara :ligga med mig.
Gör er beredda på detta min herrar:mattias
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Var hittar man den längsta, långsammaste bilkön på Torsdag? Ska köra motorprov i kökörning.. :näsblod
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fy fan, gamla jävla lik till hojar kostar lika mycket som de gjorde för tio år sedan.


Sälj mig en uilibenägen, halvrisig men ändå inte enbart gds som dessutom ingen vill sno för, säg, femton papp?

//Hatar att åka "expressbuss"
När ska det bli bra?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fy fan, gamla jävla lik till hojar kostar lika mycket som de gjorde för tio år sedan.


Sälj mig en uilibenägen, halvrisig men ändå inte enbart gds som dessutom ingen vill sno för, säg, femton papp?

//Hatar att åka "expressbuss"
När ska det bli bra?
 

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Ort
Göteborg
Hoj
VTR Firestorm
Fy fan, gamla jävla lik till hojar kostar lika mycket som de gjorde för tio år sedan.


Sälj mig en uilibenägen, halvrisig men ändå inte enbart gds som dessutom ingen vill sno för, säg, femton papp?

//Hatar att åka "expressbuss"
När ska det bli bra?

Tjöp min till ett överpris. den är inne på grym service jus nu på Kenneths!:fakta
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Fy fan, gamla jävla lik till hojar kostar lika mycket som de gjorde för tio år sedan.


Sälj mig en uilibenägen, halvrisig men ändå inte enbart gds som dessutom ingen vill sno för, säg, femton papp?

//Hatar att åka "expressbuss"
När ska det bli bra?

Finns massor av 80-90-talare du kan köpa för den pengen ju... Tex Honda VTR finns för under 20 och efter prut kanske till och med 15. Köp nu en hoj och var glad;)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fiffan, här har man hjulat med Jojos VTR halva helgen och mött ett par hojar varvid INGEN har kört med tröja över skinnstället? WaTF? Ingen som har stil och klass längre? :rolleyes:

Själv har jag iofs kört i flipflops och trendriktiga pojktrosor.
 

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Ort
Mölndal
Hoj
R1, YSR 50
Fiffan, här har man hjulat med Jojos VTR halva helgen och mött ett par hojar varvid INGEN har kört med tröja över skinnstället? WaTF? Ingen som har stil och klass längre? :rolleyes:

Själv har jag iofs kört i flipflops och trendriktiga pojktrosor.

Skinnställ orkar jag aldrig ta på mig på gata:tummenupp Däremot om man ska på en roadtrip med bankörning som mål.
Har nog kört ca 100 mil denna vecka (varav hälften mindre max 70km/h vägar) och druckit många liter kaffe, precis så som en Café Racer ska köras;)
 
Nyheter
Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...

Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!

Pressrelease, 2024-10-21, S...

Energica i konkurs och upplöst

Energica är i konkurs och b...

Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras

Kawasaki har uppdaterat sin...

2025 års Honda CB1000 Hornet

2025 års Honda CB1000 Horne...

GGN-träning med Stark Varg!

Nu gäller den sista finslip...

Brembo köper Öhlins – Vad händer med ISR?

Efter en längre tids förhan...

Top