Styret: jag behöver oxå se över det här med blinkare och reggis. Kanske kan se på det en blöt dag när du är parkerad på "rätt" plats?![]()
Nog är det så alltidAlla börjar vi säsongen på olika sätt.
Fiffan hörru, jag medStyret: jag behöver oxå se över det här med blinkare och reggis. Kanske kan se på det en blöt dag när du är parkerad på "rätt" plats?![]()
Tandläkarbeskök nr. 454654 avklarat!
Och denna gången är jag riktigt nöjd!
Tandställningshelvetet är borta![]()
![]()
Den snälla polisen åkte och jag slipper byta grejer för besiktning
Jobbigt med nära-polisenupplevelser…
Grattis, visst är det en befrielse att slippa massa jälva järnskrot i munnen.![]()
Jag gick med tandställning i 10-11 år så när jag blev av med den så var första upplevelsen som en amputation. Man tyckte nått fattades, men sen kom frihetskännslan.
Antar att man inte får räkna baklampan som skylltbelysning trots att den fyller även den funktionen?
Styret: jag behöver oxå se över det här med blinkare och reggis. Kanske kan se på det en blöt dag när du är parkerad på "rätt" plats?![]()
Mmm... Styret är bra på den där med blinkers![]()
Det kan vi göra.Har du borr för att borra i stål?
:borra
En voltmeter hade varit käck med.
Tandläkarbeskök nr. 454654 avklarat!
Och denna gången är jag riktigt nöjd!
Tandställningshelvetet är borta![]()
![]()
Det kan du hårdfatta att jag har![]()
Om man klipper och klistrar lite, eller sågar och limmar vilket som nu blir bäst, så kanske man kan lösa det med min lykta med?På min gamla RD 350 var det faktiskt så att baklampan lyste upp skylten också, fast då var undersidan av lyktglaset o-rött lixom. Skulle inte tro att man får ha röd skyltbelysning däremot.
Om man klipper och klistrar lite, eller sågar och limmar vilket som nu blir bäst, så kanske man kan lösa det med min lykta med?
Bara det håller för vibrationer, då de inte är av försumbar storlek just där
Ang. reflex så vad gäller där? Jag har rotat runt i bokhyllan (som inte innehåller böcker i mitt fall utan mer ljuddäpare, luft/oljefilter, drev, backspeglar och lite annar i reservdelsväg däribland min orginalskyllthållare) men hittar ingen och kan inte se att det sitter/har suttit på hojen heller. Ska det finnas en eller slipper jag?
Om man klipper och klistrar lite, eller sågar och limmar vilket som nu blir bäst, så kanske man kan lösa det med min lykta med?
Bara det håller för vibrationer, då de inte är av försumbar storlek just där
Ang. reflex så vad gäller där? Jag har rotat runt i bokhyllan (som inte innehåller böcker i mitt fall utan mer ljuddäpare, luft/oljefilter, drev, backspeglar och lite annar i reservdelsväg däribland min orginalskyllthållare) men hittar ingen och kan inte se att det sitter/har suttit på hojen heller. Ska det finnas en eller slipper jag?
Läser du inte hela inlägget?
Fast jag gillar iofs din ide![]()
men hon slapp väl ombesiktning![]()
WHAT? Det hade jag ingen aning om. Grattis!Dock fick jag konstatera att den växande magen ställer till det när man ska ta på sig ryggskydd och övriga hojkläder.
problemet med skyltbelysningen är nog som sådan att det är OK med de äldre modellerna av bakljus med inbyggd belysning, med klart glas nedtill, under förutsättning att lampan är E-märkt och godkänd i det utförandet, t.ex som på min CB400, eller Pasers fd hornet.
Klipp och klistra är säkert fullt funktionerande, men det uppfyller inte den ursprungliga e-märkningen som du hade på glaset innan.
Detta har även jag missat! GrattisEfter att ha lyssnat till hoj efter hoj som körde förbi igår kväll så blev det minsann att plocka ut min egen och ta premiärturen till jobbet idag.
Dock fick jag konstatera att den växande magen ställer till det när man ska ta på sig ryggskydd och övriga hojkläder. Inte riktigt lika lätt att få ihop kardborreband (fick låna LF:s ryggskydd) och dragkedjor längre. Får hoppas på en varm och skön april med massor av sol för längre än så lär inte min hojsäsong vara...
Snacka om orutinerad tajming..![]()
Nåväl, hojen finns ju kvar och det blir fler somrar. Det är ju andra roligheter som ska hända i år istället.![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |