Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jä, nu ska jag bara bli kort, tjock och dräggig så jag passar in bland kollegorna! Tankbil är skiten, kommer lukta diesel hela tiden, alltid :näsblod

Gå hem? Njae, jag har fortfarande jätteväldigt många kunder kvar att ringa, och om de behagade svara och sluta strula, ställa dumma frågor och bara göra som jag säger så hade det gått lite mer smidigt kanske :gråta

så du har fått jobb nu? hur går det med foten?

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Herrejesus vilket väder!

Ska man bygga om rejshojen till gatreggad nu ?

Jag hittar inte regskylten :mad:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Nån som har nåt förslag på födelsedagspresent till 26årig tjej? Det är kompisens tjej så ligga eller likande är inte att tänka på :tungan

m@xe

Work hard, Play harder
Gick med
3 Jan 2007
Hoj
KTM 690 Enduro R -13 (Stulen efter 75 mil), KTM 990 Adventure -07 (Såld), KTM 990 SMR -11( såld), BMW G650X moto -07 Såld, ER-6n -07 Såld =(
Nån som har nåt förslag på födelsedagspresent till 26årig tjej? Det är kompisens tjej så ligga eller likande är inte att tänka på :tungan

Du gör så här...gå till teknikmagasinet...köp en Clone a Willy (http://www.teknikmagasinet.se/prod/stor_bild/370228.jpg)

Sen går du hem och gör enligt bruksanvisningen.

Tadaaa...helt plötsligt har du en personlig present...som hon troligen kommer bli glad av...utan att det är du som ligger med henne :rolleyes:

:gnissla bra va...säg till hur det går(!)

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
HAHAHAHA

Jag skickade nyligen en halvpårrig filmsnutt via kulväggen på fejjan. En kompis råkade skicka den vidare till ALLA på hennes vännerlista. Bland annat måndagens kursledare. Detta gör att hon nu inte vill/kan gå på kursen längre. :D

Hennes typ ex som hon är inte är så nöjd på fick oxå filmen och hon tar fan inte lätt på detta.

Hoppsan så att säga :tungan

Här är filmen

[YOUTUBE-ID]UFyQvpMoXok[/YOUTUBE-ID]

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Ska bli okey väder på lördag. Kör sig hem hojen! :mattias

Meeeen daaah, om man hade vingar, hade jag flugit t Ösd och hämtat den idag juuuuh! ;) Men näedå, däruppe ligger snön ta me tusan fortfarande!!!!
Usch & tvi!
Men nu är iaf biljetterna norrut bokade så ifall jag blir kvar i Gbg kommer hojen ner den 1a maj, eller¨nå dagar innan iofs :D

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Meeeen daaah, om man hade vingar, hade jag flugit t Ösd och hämtat den idag juuuuh! ;) Men näedå, däruppe ligger snön ta me tusan fortfarande!!!!
Usch & tvi!
Men nu är iaf biljetterna norrut bokade så ifall jag blir kvar i Gbg kommer hojen ner den 1a maj, eller¨nå dagar innan iofs :D

Ska ju som sagt vara uppehåll hela helgen, finns ingen ursäkt till att inte hämta hojen din. Bil & släp? :)

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Igår hade jag tur medan vissa inte hade det…!
De hade minsann fartkontroll på E20 :gnissla Den här gången låg inte jag först så jag har kvar mitt kort… Åkte av vid Lackarebäcksmotet och stannade vid Hydro för att vänta på den som hade legat först och fick följa med farbror polisen ner på McDonaldsinfarten.
Står och messar med ryggen mot cykeln och vägen och hör att det står någon bakom mig, länge. "Men kör då för fan" tänkte jag och vände mig tillslut om efter en bra stund. Där stod en sån där stor blå/vit motorcykel med lång antenn och en blängande snut på. Suck, jag vände mig om igen, fortsatte messa och hoppades på att han inte hade lust på att klaga på blinkers/lampa/reflex. Han åkte :)
Efter en stund kom min färdkompis tillbaka, utan körkort :pannkyss Vi stod o pratade en stund och precis när vi skulle åka kom ännu en MC-snut och ställde oss precis framför. Lägg av! :huvet
-Kommer du igen?
-Ja, nu ska vi titta på den svarta motorcykeln bredvid :D

:(

- Är det du som är lycklig ägare till den här?
- Var iaf…
- Ska du sälja den?
- Nej, man jag är inte lika lycklig längre :gnissla

- Hur långt har den gått, när ska den besiktas… bla bla bla… Det bli ombesiktning på den här.
Började fylla i papperet…
- Det är ju tråkigt när man köper en ny hoj o nån fixar till den bak och gör den olaglig med en gång.
- Visst
- Eller du kanske har hjälpt till själv?
- Skit samma.
- Ja, det är ju skit samma… Bla bla bla

Efter en stund slår han bara ihop pärmen!!
- Nej, vi skiter i den för den här gången men då åker du direkt hem och fixar till det här!
- Ja, tack :nicka
- Du hade iaf skylten på rätt ställe och inte uppe i hjulhuset för det är det värsta vi vet. Men det ska vara ordning på grejerna.
- Ja :nicka
- Och så tar du det lugnt så att det inte går för dig som det gjorde för din kompis.
- Ja då :D

Den snälla polisen åkte och jag slipper byta grejer för besiktning :hoppa

Jobbigt med nära-polisenupplevelser…

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Igår hade jag tur medan vissa inte hade det…!

Fan va jag INTE saknar gatåkat. Iallafall inte i den situationen du beskriver :)

Det var ju tur du klarade dig, de stora vägarna ska man ta det lugnt på, det är ute på landet man ska brassa. Där finns inga poliser, det är ovanligt iallafall.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska