Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Jag har kört hoj på lunchen :banana
Hörde ett mullrande bakifrån (tråkigt den överrösta min, gasade inte iofs :tungan) och när man vänder sig om så kom Fabbe där. :)
Såg 4-5 hojar på vägen tillbaka till jobbet också. Känns verkligen som våren äntligen är här :)

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Hörde ett mullrande bakifrån (tråkigt den överrösta min, gasade inte iofs :tungan) och när man vänder sig om så kom Fabbe där. :)
Såg 4-5 hojar på vägen tillbaka till jobbet också. Känns verkligen som våren äntligen är här :)

Gaaaaah, jag vill också!!!!!:huvet :mad: :huvet

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250

Låter fint det. Själv har jag inte mer än kört till jobbet imorse, men det känns bra bara att ha skinnstället hängande här och hojen parkerad utanför. :hoppa

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Låter fint det. Själv har jag inte mer än kört till jobbet imorse, men det känns bra bara att ha skinnstället hängande här och hojen parkerad utanför. :hoppa

Nångång framåt våren ska jag ta mig i kragen och gränsla hojen. Helvete vad sugen jag är.

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Fiffan, först har man inget (det sewger) och sen rätt som det händer har man två (det sewger på ett annat sätt). Livet är fullt av överraskningar. Jag hatar överraskningar! :mad:

Lunchrast är för folk som inte orkar/vill jobba, vi andra har inte tid att äta :fakta

Bli frisk nu gubben, du har inte tid med det däringa tramset heller :pannkyss

Last edited:

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Fiffan, först har man inget (det sewger) och sen rätt som det händer hanr man två (det sewger på ett annat sätt). Livet är fullt av överraskningar. Jag hatar överraskningar! :mad:

Lunchrast är för folk som inte orkar/vill jobba, vi andra har inte tid att äta :fakta

Tydligen har du tid att spamma på SH iaf så så farligt kan det inte vara för dig.. :tungan
Vem sa att det var rast btw? Jag sa bara att det var på lunchen. Jag kan ha jobbat samtidigt vettu :fakta

Fick du truckdriverjobbet med?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fan va passande det hade varit med hoj nu.

Dels för att det är öfverjävligt sköj, men i huvudsak att bättre psykrensare får en leta efter. :3freak

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag känner inte för att jobba mer idag. Jag har viktigare saker för mig än att sitta på jobbet. Men icke kan man gå hem nu.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jag känner inte för att jobba mer idag. Jag har viktigare saker för mig än att sitta på jobbet. Men icke kan man gå hem nu.

jag funderar påt!
Har lyckats käka flextid hela veckan hittills och det har känts bra, så jag fortsätter nog på det spåret :)

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7

Ahh vilka ljuva ord du kommer med! Det gjorde min dag :)
Bakifrån is the shit :D

:hej

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Aprilian överröstar allt, även på tomgång. Alla glor, man får gapa sig hes vid rödljus om man ska prata med någon osv. Fyfan. :gråta

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Tydligen har du tid att spamma på SH iaf så så farligt kan det inte vara för dig.. :tungan
Vem sa att det var rast btw? Jag sa bara att det var på lunchen. Jag kan ha jobbat samtidigt vettu :fakta

Fick du truckdriverjobbet med?
Jä, nu ska jag bara bli kort, tjock och dräggig så jag passar in bland kollegorna! Tankbil är skiten, kommer lukta diesel hela tiden, alltid :näsblod
Oj oj oj snart går man hem för dagen:wiggle

Gå hem? Njae, jag har fortfarande jätteväldigt många kunder kvar att ringa, och om de behagade svara och sluta strula, ställa dumma frågor och bara göra som jag säger så hade det gått lite mer smidigt kanske :gråta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska