Då har du2 dagar i rad
![]()
Är bilden tagen innan eller efter Paser uiiilllat sönder min hoj?
Då har du2 dagar i rad
![]()
Är bilden tagen innan eller efter Paser uiiilllat sönder min hoj?![]()
Blev du frälst?Nope, den hämtas nästa helg.
Har kört ducce idag..
Inte illa va?![]()
Men idag slapp jag ramla på röven.
Blev du frälst?
Det händer bara om man försöker åka bakhjul med minimoto!
Keso är enligt utsagor en djefvul på det där på även på de små![]()
Jag tror jag ryckte lite för mycket, för helt plötsligt satt jag där med minimoton i knät![]()
Rick lyckades också!
Hur är det tänkt egentligen?
Det beror på vilken färg det är! Blåa ska du dra åt den innersta muttern först, går inte det så byt kanal.
Nej nej nej, man byter kanal först sen skruvar man åt den röda muttern som är ytterst.
Snö känns så... jättefel?
Snart funderar jag på att ta det här med global uppvärmning på allvar ty något har ju uppenbarligen hänt med det stackars förvirrade vädret. Tvi satan!![]()
Man kan väl göra så, men det är inte rätt?`I trestegsmetoden under gängförflyttning av andra ordningen så skall man förflytta Blå okav till närmaste undre gräns och låsa den där. Detta bör göras vid kvartskanalens slut, ev i övre okuläruddens början. Skulle man förflytta Röd oktav finns det risk för galvaniskt spänningsfall som kan utgöra ett självläkande sår i 2½ ordningen över magma.
Ett par år till så kan vi börja köra snöskoter
![]()
Globalt helvete!Man börjar ju tvivla på det här med global uppvärmning, snarare global nedkylning...![]()
Om ni väljer att gå upp lite senare på dagen så märker ni inte av någon snö, det gjorde iaf inte jag, är däremot hungrig.![]()
Skabbvan?Så, någon som har en automatväxlad bellig bil?
I trestegsmetoden under gängförflyttning av andra ordningen så skall man förflytta Blå okav till närmaste undre gräns och låsa den där. Detta bör göras vid kvartskanalens slut, ev i övre okuläruddens början. Skulle man förflytta Röd oktav finns det risk för galvaniskt spänningsfall som kan utgöra ett självläkande sår i 2½ ordningen över magma.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |