Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Om man ska köpa bil för 30-40kkr, vad ska man köpa då? :va Vågar man köpa franskt? Hittills lutar det åt en corsa eller en golph. Eller en polo. Nåt sånt, litet å billigt. Ett plus om den startar när man behöver den (dvs vinterhalvåret). Eller en billig japan kanske?

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Om man ska köpa bil för 30-40kkr, vad ska man köpa då? :va Vågar man köpa franskt? Hittills lutar det åt en corsa eller en golph. Eller en polo. Nåt sånt, litet å billigt. Ett plus om den startar när man behöver den (dvs vinterhalvåret). Eller en billig japan kanske?
Jag håller på att leta efter likvärdigt, fast max 20kkr. Är dock inte riktigt klar över vad jag ska tjöpa. Kör ju såpass sällan, så något bränsletörstigt monstrum är faktiskt välkommet. Audi V8, BMW 7-serie eller nåt sådant. :crash

Var jävligt nöjd med Golphen, trots allt. Rostbenägenheten var dock lite väl stor. Körde ändock många problemfria mil. För 30-40kkr får du en Golph IV, som säkerligen är ännu bättre än Golph III. Franskt vetifan om jag hade gett mig på, ändå. Du kan ju iofs hitta en tidig 206 som är välservad för 40kkr. Kanske är ett alternativ. Men, en tysk är nog att föredra.

Jag vill ha något auotmatväxlat, som är fräckt.

Edit: Den här kan du tjöpa, så får du pengar över till annat.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå

Håller också ögonen öppna efter ngt liknande i samma prisklass.
Just nu lutar det åt något japanskt.
Men nu börjar ju säsongen så då blir hoj prio ett :)

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Ja, jag hade nog inte tänkt köpa nåt nu heller, det är mest en koll inför hösten eftersom jag inte orkar vara bil-lös en vinter till... Fast jag undrar om man kanske inte gör ett ännu smartare köp om man går ner till 20-30kkr och tar en toyota eller mazda eller nåt. Som den där toyotan som länkades i hållis tråd.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja, jag hade nog inte tänkt köpa nåt nu heller, det är mest en koll inför hösten eftersom jag inte orkar vara bil-lös en vinter till... Fast jag undrar om man kanske inte gör ett ännu smartare köp om man går ner till 20-30kkr och tar en toyota eller mazda eller nåt. Som den där toyotan som länkades i hållis tråd.

Eller så håller man sig i samma prisklass o köper en lite nyare japan :tummenupp

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Härligt väder. som gjort för att köra hoj.

MEN NEJ, kan ju sitta på jobbet med och jobba:huvet :gnissla

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Härligt väder. som gjort för att köra hoj.

MEN NEJ, kan ju sitta på jobbet med och jobba:huvet :gnissla

Ja, eller så slutar man jobba vid fyra och sätter igång och fixar spårtrenaulten!
Jefla skitlack, tunnare än vingarna på en fluga, och som blåser av när man tittar på den!

:mad:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ska man ha en sån här på sin speed triple?
[YOUTUBE-ID]wS_TbKfTQP4&hl=en[/YOUTUBE-ID]

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Ja, eller så slutar man jobba vid fyra och sätter igång och fixar spårtrenaulten!
Jefla skitlack, tunnare än vingarna på en fluga, och som blåser av när man tittar på den!

:mad:

Jag har en rulle silvertejp du kan låna och tejpa fast lacken. Då sitter den garanterat fast.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Jag håller på att leta efter likvärdigt, fast max 20kkr. Är dock inte riktigt klar över vad jag ska tjöpa. Kör ju såpass sällan, så något bränsletörstigt monstrum är faktiskt välkommet. Audi V8, BMW 7-serie eller nåt sådant. :crash
En skabbcamaro?

Kan man tänka sig polo så kan man köpa en Seat Ibiza årsmod -98 eller senare så blir det nästan samma sak fast lite billigare alt. nyare.

Fan så trasigt trajorna låter. Det fattas nåt. Eller så är det nån del för mycket.

:tungan

Det är som.... som... En traktor :fattartil

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
En skabbcamaro?

Kan man tänka sig polo så kan man köpa en Seat Ibiza årsmod -98 eller senare så blir det nästan samma sak fast lite billigare alt. nyare.

Det är som.... som... En traktor :fattartil

eller skåda?

Nä hållundan, köp en mustang,firebird,camaro eller transam med drag!

Trepip och twinnar är för gamla människor.

judit: Mustang

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
En får la se vad det blir.

Nu har en deklarerat iaf. Fiffan.

[YOUTUBE-ID]nEjrogtj4Zo[/YOUTUBE-ID]
Rydberg är KUNG!

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Men dom låter ju som en gammel gräsklippare :hihi

Dessutom får den första för mycket soppa och den andra läcker som ett såll i systemet.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll