Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Det blir nog en sånhär. Fett.

7488401384.jpg

Macaper

Ny medlem
Gick med
12 Sep 2006
Hoj
kastrerad
Har du kollat? http://www.motovationusa.com

Köpte mina puckar därifrån och de är snabba på leveranserna. Sedan att de hade skrivit "commercial sample" och märkt paketet med 6$ utan att jag sagt något gjorde ju inte att jag tyckte om dem mindre :tummenupp

/Per

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Har du kollat? http://www.motovationusa.com

Köpte mina puckar därifrån och de är snabba på leveranserna. Sedan att de hade skrivit "commercial sample" och märkt paketet med 6$ utan att jag sagt något gjorde ju inte att jag tyckte om dem mindre :tummenupp

/Per

Verkar inte finnas till S3 dock :gnissla

Ädit: Mivv slipon hade de iaf och de är 1000pix billigare än det billigaste jag hittat i Europa :tummenupp

Edit2: De hade visst puckar till S3:an också :tummenupp :tummenupp

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Bellypan till min S3 för 1000kr, man är inte helt värdelös på att deala ändå :tungan

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Hur gay är det att sitta och käka chilinötter och ha på "All by myself" från nån jävla American Idol-uttagning streamande via tuben i bakgrunden?

:mjukis

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Dagen började bra... NOT! Trots chans till sovmorgon vaknade jag 08.00 pigg som en lärka utan att ha den blekaste om vad jag skulle ta mig för. Gjorde lite jobb hemifrån i brist på vettigare sysselsättning. Bläh :dummer

Senare på förmiddagen lyckades jag klämma till mitt ena finger och på så vis öppna ett dagsgammalt jack så det spilldes en ansenlig mängd av mitt blod. Det blödde länge och blev lixåm inget bra. Bläh :dummer

Missade nästan bussen till sjukhuset bara därför. Väl på sjukan var de übernöjda med min läkningsprocess, och hela besöket tog åtta minuter ungefär. Då känns restiden med kollektivtrafiken på en timme per väg genast motiverad. :3freak

Därefter skynda till garaget för att byta om till hojen. Dock så var spårvagnstrafiken åt det hållet aningen uppfakkad och jag lyckades inte lista ut hur det var tänkt, så jag fick gå. Det var inte kul alls :3freak

Väl i garaget bytte jag skyndsamt om till mitt snabba skinnställ och får med rask takt till GP för att möta upp folket. Efter en stunds tjötande så for vi bortåt Mölnlycke, där jag höll på att bli överkörd av ett fetto i en merceledes. Rätt ut framför mig i rondellen for han med sin tyska plåtkloss och hade dessutom mage att tuta på mig när jag bryskt körde om honom efteråt. Väl i Mölnlycke stannade vi för att tanka, och där en av hojarna fick bryta pga ruttet fabrikat (läs Trajömf).

Fortsatt färd över oklara geografiska platser. Var vi har åkt idag är för mig ett mysterium men det fungerade iaf. Eller ja, ända tills vi kom bort mot Onsala... Där fick jag till att börja med ett stenskott i armhålan på nå vänster, fast på höger sida. Det var en smärtsam upplevelse :)gråta). Sen var det dags att tanka min surhäck till hoj då den törstigt dricker upp sina litrar på knappa nio mil. Bra där, full tank! Trist bara att startmotorn inte gick runt utan jag fick frambringa all min tur och lycka och som genom ett mirakel så klarade jag av att kicka igång min best.

Sen någon annanstans lite senare så stängde jag av skithojen, vilket jag i efterhand ångrar då batteriet numer är dödförklarat och därför går inte startmotorn. I brist på kickteknik fick jag hjälp att knö igång den. Himlans bra! :)

På 158:an in mot stan så var det lite kärvt att hänga med kåphojarna, trots att jag maxade stånkan. Rätt som det hände blåste mina glasögon ner på halsen och ville inte alls vara med mer. Hur glad blir man inte då? :gnissla

Äntligen inne i Götet skulle de andra avlägga visit på fikan. Jag kände mer för att åka hem vilket jag även gjorde. Tyckte inte att hojen gick som den brukade men tänkte inte mer på det. Någon skit har börjat skramla med, eventuellt är det nummerplåten men oavsett så är det jefflans irriterande :mad:

Väl hemma ställde jag undan skiten och tänkte börja felsöka lite, gissade rätt snabbt på sunkigt batteri och ringde en vän istället. När jag sitter där och snakkar om dagens samlade äventyr så ser jag hur det droppar. Inte kan det väl bli kondens? tänkte jag och började undersöka... JÄSS!!1 Cylinderfotspackningen eller vad den nu kan tänkas heta stack fram och såg allt annat än kry ut, och hela sidan av motorn var dränkt i olja. Så himla bra lixåm :hoppa

Fiffan, där kan man tro att det tar slut... Nej, efter att ha varit hos någon annan än min mamma del av kvällen så åkte jag hem, och lyckas som av ett under (eller ett resultat av mild trötthet) öppna ytterdörren i mitt eget ansikte. Resultatet? :näsblod

Jag lovar, jag är snygg med mina två bomullstussar i snoken ;)

Nu återstår bara att gråta mig själv till sömns, för att sedan vakna på tok för tidigt till den sura signalen från väckaruret. Imorgon är en ny dag!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll