Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

flinga

Det Är Inte Snön Som Faller
Gick med
26 May 2005
Hoj
Monster 696
Urk, så bakis så jag fick gå upp. Kan inte ens ligga ner :fyllisar

Jag börjar sakta återvända till livet nu...tror jag :trött
Och till er som ev väcktes av mina SMS-bombningar miss i nassen...det kändes heeel rätt då :fyllisar ...nästa gång lämnar jag telefonen hemma :5sure

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Sen någon annanstans lite senare så stängde jag av skithojen, vilket jag i efterhand ångrar då batteriet numer är dödförklarat och därför går inte startmotorn. I brist på kickteknik fick jag hjälp att knö igång den. Himlans bra! :)

På 158:an in mot stan så var det lite kärvt att hänga med kåphojarna, trots att jag maxade stånkan. Rätt som det hände blåste mina glasögon ner på halsen och ville inte alls vara med mer. Hur glad blir man inte då? :gnissla

Äntligen inne i Götet skulle de andra avlägga visit på fikan. Jag kände mer för att åka hem vilket jag även gjorde. Tyckte inte att hojen gick som den brukade men tänkte inte mer på det. Någon skit har börjat skramla med, eventuellt är det nummerplåten men oavsett så är det jefflans irriterande :mad:

Väl hemma ställde jag undan skiten och tänkte börja felsöka lite, gissade rätt snabbt på sunkigt batteri och ringde en vän istället. När jag sitter där och snakkar om dagens samlade äventyr så ser jag hur det droppar. Inte kan det väl bli kondens? tänkte jag och började undersöka... JÄSS!!1 Cylinderfotspackningen eller vad den nu kan tänkas heta stack fram och såg allt annat än kry ut, och hela sidan av motorn var dränkt i olja. Så himla bra lixåm :hoppa

Äh en liten packning byter du på ett par timmar.

Gör om det med en radfyra :hihi

@ari

Medlem
Gick med
28 Mar 2006
Hoj
GSXR 1000 -07, GSXR 1000 -01 (stulen)
wohooo... Sista dagen på mässan i leipzig, ikväll börjas det packas ihop för att äntligen komma hem igen på ondag efter 19 dagar här. sedan ska det tok-letas efter ny hoj så man kan komma med ut och köra igen. :yoparty

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
wohooo... Sista dagen på mässan i leipzig, ikväll börjas det packas ihop för att äntligen komma hem igen på ondag efter 19 dagar här. sedan ska det tok-letas efter ny hoj så man kan komma med ut och köra igen. :yoparty

Gött ari! RIktigt bra väder här idag :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fifan igår var man sänkt när man kom hem...
Men nu står äntligen min S3 här hemma :yoparty

Bifogat

• Photo-0341small.JPG
    Photo-0341small.JPG
    74.9 KB · Visningar: 58

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Äntligen!!

Äntligen har jag fått tummen ur röven och tagit årets första sväng med hojen.
Satan vad skönt det var, nu får det bli hoj till jobbet imorgon med så man har ett leende på läpparna en måndagsmorgon.

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...