Spamtråd Nr. 7.1

Status
Ej öppen för fler svar.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Jisses, när det väl hände gick det undan!
Nu har jag bara en hoj kvar, och en enduro mindre!

Den fina TT'n (som var alldeles för fin att köra sönder i skogen, med 900mil på mätaren) är nu såld till Stenungsund.

I väntans tider, kliar det nu i fingrarna att få komma över en KTM 250 snart!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
jag har lite olika delar som jag inte får ihop, är det nånting som nån känns vid?

För nu har jag vänt och vritt mig galen på dessa små bitar som låg packade i samma påse.
Den avlånga fästplatan hör till nr plåten, men resten har jag ingen aning om, men de borde väl ha nånting med det att göra om de låg i samma påse? :va manliglogik :mad:

Bifogat

• 20080414(001).jpg
    20080414(001).jpg
    70.4 KB · Visningar: 47

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
jag har lite olika delar som jag inte får ihop, är det nånting som nån känns vid?

För nu har jag vänt och vritt mig galen på dessa små bitar som låg packade i samma påse.
Den avlånga fästplatan hör till nr plåten, men resten har jag ingen aning om, men de borde väl ha nånting med det att göra om de låg i samma påse? :va manliglogik :mad:

Testa såhär, fast vänd på den långa biten, så att du får plats med skruvarna i mitten. gör nya hål i plåten.
Stagen fäster du i hojen

Bifogat

• namnlös.JPG
    namnlös.JPG
    68.7 KB · Visningar: 39
Last edited:

NANO

NAKET ÄR SEXIGT
Gick med
6 Jan 2004
Hoj
Gsxr 1000 K7( förra hoj z1000-09,KTM 660-05)

hoppas att den sitter fast den här gången! höll på att bli halshuggen utav en flyggande reg förra året.:)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Testa såhär, fast vänd på den långa biten, så att du får plats med skruvarna i mitten. gör nya hål i plåten.
Stagen fäster du i hojen
Jag fattar ingenting..... :confused:

hoppas att den sitter fast den här gången! höll på att bli halshuggen utav en flyggande reg förra året.:)
:hihi, bra fångat iallafall ;)

Last edited:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250

Jag vet! :hej
...eller jag vet vad två av prylarna är till i alla fall. Dom där pinnarna med en knopp i änden är bagagekrokar som ska sticka ner genom hål i bakkåpan. Kan la vara bra vid långresa men dom är inte direkt snygga.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Sätt ihop de röda strecken där de samlas, en för varje sida.
Sätt ihop de gröna strecken där de samlas. en för varje sida av mitten.

Lättare att förklara IRL...
De ovala bitarna med två hål i, är i gummi... dom ska nog inte hålla nr plåten.. eller? :va

Det blir nog biltema imorgon, kim trodde inte att ett rostigt gångjärn var godtagbart på besiktningen :rolleyes:

Jag vet! :hej
...eller jag vet vad två av prylarna är till i alla fall. Dom där pinnarna med en knopp i änden är bagagekrokar som ska sticka ner genom hål i bakkåpan. Kan la vara bra vid långresa men dom är inte direkt snygga.
Ah, då slänger jag dem.... onödig vikt

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
De ovala bitarna med två hål i, är i gummi... dom ska nog inte hålla nr plåten.. eller? :va

Det blir nog biltema imorgon, kim trodde inte att ett rostigt gångjärn var godtagbart på besiktningen :rolleyes:

okok

:)

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7

Tänk på att hojen dör om du lägger i 1an när baken är uppe på ett depåstöd, utan att ha stödet nerfällt :mattias :rolleyes:

(du kommer få höra den måååånga gånger)

Sannis

apstollmc.com
Gick med
15 May 2006
Hoj
cbr 900RR
hojen besiktad o godkänd:) nu ska väl det gamla åket ut på vägen snart igen.. om inte häggen o Tobbe kör sönder den för mig.. :gnissla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Hur snabbt produceras snor egentligen? Det måste vara rätt aktiva grejer det där, för annars måste det vara rätt tomt i mitt huvud vanligtvis, dom kanske bygger upp ett "snorlager" eller nått :va

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Tre knäskrap och tre wheelies, helt plötsligt är det skitkul att köra till jobbet :yoparty

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll