Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
Nu är jag hemma igen... nu är min näsa är lagom sexigt röd
:
![Clown :clown :clown](/img/smilies/clown.gif)
Närå, grannarna är snälla.
F*uckyou burnouten får vänta lite.
Jag tror att det är en såndär traktorhoj som du hade.Vad har du för hoj, berätta dårå![]()
jag har lite olika delar som jag inte får ihop, är det nånting som nån känns vid?
För nu har jag vänt och vritt mig galen på dessa små bitar som låg packade i samma påse.
Den avlånga fästplatan hör till nr plåten, men resten har jag ingen aning om, men de borde väl ha nånting med det att göra om de låg i samma påse?manliglogik
![]()
jag har lite olika delar som jag inte får ihop, är det nånting som nån känns vid?
För nu har jag vänt och vritt mig galen på dessa små bitar som låg packade i samma påse.
Den avlånga fästplatan hör till nr plåten, men resten har jag ingen aning om, men de borde väl ha nånting med det att göra om de låg i samma påse?manliglogik
![]()
Jag fattar ingenting.....Testa såhär, fast vänd på den långa biten, så att du får plats med skruvarna i mitten. gör nya hål i plåten.
Stagen fäster du i hojen
hoppas att den sitter fast den här gången! höll på att bli halshuggen utav en flyggande reg förra året.![]()
Jag fattar ingenting.....
, bra fångat iallafall
![]()
![]()
De ovala bitarna med två hål i, är i gummi... dom ska nog inte hålla nr plåten.. eller?Sätt ihop de röda strecken där de samlas, en för varje sida.
Sätt ihop de gröna strecken där de samlas. en för varje sida av mitten.
Lättare att förklara IRL...
Ah, då slänger jag dem.... onödig viktJag vet!
...eller jag vet vad två av prylarna är till i alla fall. Dom där pinnarna med en knopp i änden är bagagekrokar som ska sticka ner genom hål i bakkåpan. Kan la vara bra vid långresa men dom är inte direkt snygga.
De ovala bitarna med två hål i, är i gummi... dom ska nog inte hålla nr plåten.. eller?
Det blir nog biltema imorgon, kim trodde inte att ett rostigt gångjärn var godtagbart på besiktningen
Ah, då slänger jag dem.... onödig vikt
De ovala bitarna med två hål i, är i gummi... dom ska nog inte hålla nr plåten.. eller?
Det blir nog biltema imorgon, kim trodde inte att ett rostigt gångjärn var godtagbart på besiktningen
Ah, då slänger jag dem.... onödig vikt
:fuck:Tänk på att hojen dör om du lägger i 1an när baken är uppe på ett depåstöd, utan att ha stödet nerfällt![]()
(du kommer få höra den måååånga gånger)
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand