Folksam har tagit bort SMC-rabatten
Bilsport MC har tagit över.
Folksam har tagit bort SMC-rabatten
Bilsport MC har tagit över.
Jag försökte/kollade runt, men Folksam skulle ändå vara "billigast" för mig iom möjligheten till avställning, som ingen annan (mig veterligen) har.fick den förra året även fast Bilsport tog över..
Men iår var det tydligen tvärstopp och höjda premier !
Kanske man skall vara otrogen och byta försäkringsbolag helt och hållet..!
Är det någon som sitter på en ljuddämpare som vill sälja? Ju större och fulare desto bättre.. Tänk typ original dämpare till en gammal zx12r eller liknande med massor av volym. Och billigt är bra
Är det någon som sitter på en ljuddämpare som vill sälja? Ju större och fulare desto bättre.. Tänk typ original dämpare till en gammal zx12r eller liknande med massor av volym. Och billigt är bra
Gött med fredag men satan va halt det var i morse. Speciellt på de gångbanor där dom sopat tidigare under veckan... Nä, låt gruset ligga kvar vet jag för det är väl ingen som är sugen på att åka hoj ändå...?
Forsta kontakten vi hade i dag med lokalbefolkningn kl 11.00 i dag och dà fick vi urbjudandet - blowjob, anal, sex - all just for you
tog du hela paketet?
Kanske var det han som skulle ge ?
Forsta kontakten vi hade i dag med lokalbefolkningn kl 11.00 i dag och dà fick vi urbjudandet - blowjob, anal, sex - all just for you
Chocken är brant!
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |