clubbanana
Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Naturligtvis gäller samma standard även i Gbg-delen from nu.
från OT:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222625
Jag har fått det inte allt för smickrande uppdraget av SH:s grundare
Swedie, att meddela att det kommer att bli hårdare tag vad gäller språkbruk på Sporthoj.com framöver.
I syfte att göra sidan mer städad så kommer ofog som särskrivnig och felstavning att innebära lika många dagars banning, efter tio fel avslutas kontot.Detta för att få rätsida på dessa upprepade missförstånd som kan leda till personangrepp och osämja.Minsta antydan till personliga påhopp eller rasistiska uttalanden leder omedelbart till uteslutning från sighten. Dock kommer SH-relaterade uttryck som: :ligga, :borra, :tjettinget i takCet, direCkt och dyligt att accepteras då dessa står för en stor del av charmen på SH.
Uttryck som :hatta snutten, apa, osv leder omedelbart till banning.
I övrigt kommer alla trådar som behandlar oljesorter och däcksval att tas bort, då dessa endast ställer till osäkerhet hos medlemmarna.Swedie kommer att göra en lista på vilka cyklar som ska ha vilken olja, och rekommendera däck till dessa.I övrigt önska vi moderatorer er alla en riktigt skön vår och många glada minnen.
Ps: Arga tanten på Bulten kommer att sälja sitt hus och en diskussion kommer att inledas med kommunen om att få köpa loss gården för att göra ett hoj-fik av den i SH:s regi.
Hoppas, hoppas.
Tack för ordet/sportbike
Sjysst med ett trappsteg i vaken
haha, dåligt aprilskämt!!!