Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Naturligtvis gäller samma standard även i Gbg-delen from nu.

från OT:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222625

Jag har fått det inte allt för smickrande uppdraget av SH:s grundare
Swedie, att meddela att det kommer att bli hårdare tag vad gäller språkbruk på Sporthoj.com framöver.
I syfte att göra sidan mer städad så kommer ofog som särskrivnig och felstavning att innebära lika många dagars banning, efter tio fel avslutas kontot.Detta för att få rätsida på dessa upprepade missförstånd som kan leda till personangrepp och osämja.Minsta antydan till personliga påhopp eller rasistiska uttalanden leder omedelbart till uteslutning från sighten. Dock kommer SH-relaterade uttryck som: :ligga, :borra, :tjettinget i takCet, direCkt och dyligt att accepteras då dessa står för en stor del av charmen på SH.
Uttryck som :hatta snutten, apa, osv leder omedelbart till banning.
I övrigt kommer alla trådar som behandlar oljesorter och däcksval att tas bort, då dessa endast ställer till osäkerhet hos medlemmarna.Swedie kommer att göra en lista på vilka cyklar som ska ha vilken olja, och rekommendera däck till dessa.I övrigt önska vi moderatorer er alla en riktigt skön vår och många glada minnen.
Ps: Arga tanten på Bulten kommer att sälja sitt hus och en diskussion kommer att inledas med kommunen om att få köpa loss gården för att göra ett hoj-fik av den i SH:s regi.
Hoppas, hoppas.
Tack för ordet/sportbike

Sjysst med ett trappsteg i vaken :yoparty

haha, dåligt aprilskämt!!! :tummenupp

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Det är alltid ett intressant ljud när strömmen går i ett kontorslandskap och ca 100 datorer dör samtidigt...
Sen kommer man på att nu kan jag inte ens hämta kaffe och toa kan du glömma för där är det kolsvart! :mad:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Det är alltid ett intressant ljud när strömmen går i ett kontorslandskap och ca 100 datorer dör samtidigt...
Sen kommer man på att nu kan jag inte ens hämta kaffe och toa kan du glömma för där är det kolsvart! :mad:

Kan du inte kissa som en flicka och lysa med mobilen när du ska ta fram snorren?

Tivook

Ny medlem
Gick med
17 May 2009
Hoj
Svart FZ1-S

Antar att du aldrig gjorde lumpen..

En av fördelarna med det är att samtliga värnpliktiga kan hitta till en toa i kolsvart mörker o utföra både ettan o tvåan utan problem.

De skulle kunna bli deras nästa bio officersreklam.. har du vad som krävs för att skita i mörkret?

Tiv

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Naturligtvis gäller samma standard även i Gbg-delen from nu.

från OT:
http://sporthoj.com/forum/showthread.php?t=222625

Jag har fått det inte allt för smickrande uppdraget av SH:s grundare
Swedie, att meddela att det kommer att bli hårdare tag vad gäller språkbruk på Sporthoj.com framöver.
I syfte att göra sidan mer städad så kommer ofog som särskrivnig och felstavning att innebära lika många dagars banning, efter tio fel avslutas kontot.Detta för att få rätsida på dessa upprepade missförstånd som kan leda till personangrepp och osämja.Minsta antydan till personliga påhopp eller rasistiska uttalanden leder omedelbart till uteslutning från sighten. Dock kommer SH-relaterade uttryck som: :ligga, :borra, :tjettinget i takCet, direCkt och dyligt att accepteras då dessa står för en stor del av charmen på SH.
Uttryck som :hatta snutten, apa, osv leder omedelbart till banning.
I övrigt kommer alla trådar som behandlar oljesorter och däcksval att tas bort, då dessa endast ställer till osäkerhet hos medlemmarna.Swedie kommer att göra en lista på vilka cyklar som ska ha vilken olja, och rekommendera däck till dessa.I övrigt önska vi moderatorer er alla en riktigt skön vår och många glada minnen.
Ps: Arga tanten på Bulten kommer att sälja sitt hus och en diskussion kommer att inledas med kommunen om att få köpa loss gården för att göra ett hoj-fik av den i SH:s regi.
Hoppas, hoppas.
Tack för ordet/sportbike

Sjysst med ett trappsteg i vaken :yoparty

Gullunge :kiss

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Antar att du aldrig gjorde lumpen..

En av fördelarna med det är att samtliga värnpliktiga kan hitta till en toa i kolsvart mörker o utföra både ettan o tvåan utan problem.

De skulle kunna bli deras nästa bio officersreklam.. har du vad som krävs för att skita i mörkret?

Tiv

Nepp har faktiskt inte gjort lumpen.
Krisar det så ska du nog se att jag hittar till holken i mörker med.

det värsta var allt kaffeautomaten som inte funkar utan el.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
22h utan snews.. Börjar bli rätt jobbigt nu, även om jag redan sänkt en dagsranson nicotinell. Fattar inte det.. Såå när är det som värst, ni som testat? Första gången jag ger mig på detta projekt efter att ha kört en dåsa om dagen i typ 12 år.

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
hemma efter en lång underbar tur som innefatta lite tvättning (inte knullputsad, skiten skall ju användas) och ännu mera åkning :D

hälsade dessutom på en polare (som sålt sin hoj) för att läska honom:såjaponken. när man rullar upp på uppfarten ser man ett långfinger:finger i fönstret
:hihi

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
22h utan snews.. Börjar bli rätt jobbigt nu, även om jag redan sänkt en dagsranson nicotinell. Fattar inte det.. Såå när är det som värst, ni som testat? Första gången jag ger mig på detta projekt efter att ha kört en dåsa om dagen i typ 12 år.

Den andra veckan e värst sen blir det bara bättre, till att vara helt underbart att vara fri efter ca 6 månader kanske. Knapra morötter är ett bra substitut.

Så vart det för mig efter 10 års snusande.

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Snart en månad utan både cigg och snus...
Kroppen skriker efter det varje gång jag ätit eller ser någon annan snusa. Det är som att sakna en del av sig själv...

Jag har aldrig tuggat så mycket tuggummi som jag gör nu!!! Bara matar in dom för att ha nått att göra och att det ska finnas en dominerade smak i munnen. Fungerar för mig, även om jag bitit mig själv överallt i hela munnen :näsblod

OBS! Lägg ner nikotintuggandet!
Det är nikotinet du vill bli av med...sen vänja bort en vana.
Och tänk på att du aldrig mer bara kan ta en snus. Det fungerar inte!

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
kul morgon det här var, att komma ut och se bilen krockad.. och att lämna en lapp var ju tydligen inte att tänka på. hoppas aset snubblar i duschen och bryter snoppen! :mad: :finger

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Den andra veckan e värst sen blir det bara bättre, till att vara helt underbart att vara fri efter ca 6 månader kanske. Knapra morötter är ett bra substitut.

Så vart det för mig efter 10 års snusande.

Morötter kan vara en grej kanske. En nån annan hobby att pilla med.. Just händerna känns lite hyperaktiva av nån anledning. Får börja sticka kanske :)

Snart en månad utan både cigg och snus...
Kroppen skriker efter det varje gång jag ätit eller ser någon annan snusa. Det är som att sakna en del av sig själv...

Jag har aldrig tuggat så mycket tuggummi som jag gör nu!!! Bara matar in dom för att ha nått att göra och att det ska finnas en dominerade smak i munnen. Fungerar för mig, även om jag bitit mig själv överallt i hela munnen :näsblod

OBS! Lägg ner nikotintuggandet!
Det är nikotinet du vill bli av med...sen vänja bort en vana.
Och tänk på att du aldrig mer bara kan ta en snus. Det fungerar inte!

Men jag tänkte att nikotintuggummina kunde vara ett steg åt rätt håll allafall. Även om man får i sig skitet i annan form, har man ju brutit vanan att alltid ha en snus att suga på.

Men att inte pilla in en efter en rejäl frukost och två koppar kaffe i morse var ingen lek. Eller vaffan, det är väl bara att bita ihop antar jag. Gäller bara att kunna hålla samma karaktär efter några glas berusningsmedel.. Det blir nog det svåraste gissar jag.

boro-kawasaki

Driving black on black..
Gick med
24 Mar 2009
Hoj
Die eldblad maschine 1000RR
kul morgon det här var, att komma ut och se bilen krockad.. och att lämna en lapp var ju tydligen inte att tänka på. hoppas aset snubblar i duschen och bryter snoppen! :mad: :finger

Känner med dig..Men får välkommna dig till klubben.
Inte en, eller två, utan hela tre gånger fick jag smaka på den sen september.

Instämmer i dina förbannelser.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...