Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Känner med dig..Men får välkommna dig till klubben.
Inte en, eller två, utan hela tre gånger fick jag smaka på den sen september.

Instämmer i dina förbannelser.

ja, det är fan för jävligt. En självrisk man hade kunnat pimpa hojen för istället. :huvet men men, det är som det är. tur att man har hojen som livar upp humöret iaf :yoparty

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
I lördags när jag jobbade i dörren och hade med mig hojen till jobbet för att snabbt och lätt komma hem fort på morgonen, ser jag och kollegan två killar runt min hoj varav en välter den med flit och börjar springa:mad:, Det var längesedan jag sprang så jävla fort som jag gjorde då! Jag och kollegan grep den jäveln och hans polare som också var med på det. Ingen av dem kunde förklara varför de gjorde det:va. Båda erkänner det och killen som välte den sa att han betalar reparationerna. Patrullen som kom på plats tyckte det var för jävligt också. Den ena av poliserna körde själv hoj, en KTM 625.
Nu är det ju helg och skit och sen vet man ju inte hur mkt de har att göra på verkstäderna:huvet. Riktigt frustrerande när det fina vädret börjar komma sakteliga.
Skall kontakta utredaren som har hand om fallet i veckan och se hur puckot tänker betala skiten. Han är ingen fattiglapp direkt så ersättning borde inte vara några problem enl patrullen. Blir säkert pappa som får betala.

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Hoj
KTM 790 Duke
I lördags när jag jobbade i dörren och hade med mig hojen till jobbet för att snabbt och lätt komma hem fort på morgonen, ser jag och kollegan två killar runt min hoj varav en välter den med flit och börjar springa:mad:, Det var längesedan jag sprang så jävla fort som jag gjorde då! Jag och kollegan grep den jäveln och hans polare som också var med på det. Ingen av dem kunde förklara varför de gjorde det:va. Båda erkänner det och killen som välte den sa att han betalar reparationerna. Patrullen som kom på plats tyckte det var för jävligt också. Den ena av poliserna körde själv hoj, en KTM 625.
Nu är det ju helg och skit och sen vet man ju inte hur mkt de har att göra på verkstäderna:huvet. Riktigt frustrerande när det fina vädret börjar komma sakteliga.
Skall kontakta utredaren som har hand om fallet i veckan och se hur puckot tänker betala skiten. Han är ingen fattiglapp direkt så ersättning borde inte vara några problem enl patrullen. Blir säkert pappa som får betala.

Finns folk till allt! Bra att ni fick tag på dem!!:yoparty

Ässet76

Ny medlem
Gick med
22 Jul 2007
Hoj
R1 -00 (såld), R1 -08 och en CB 900F Bol Dor -81
Finns folk till allt! Bra att ni fick tag på dem!!:yoparty

Ja, killarna var runt 20 bast och jag hoppas båda fick sig ngt att minnas när de kom hem! Eftersom jag har garanti kvar på hojen så tänker jag lämna in den på Yamaha Center eller Bike i Trollhättan. Då blir det inte billigt för puckot.

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
Känner med dig..Men får välkommna dig till klubben.
Inte en, eller två, utan hela tre gånger fick jag smaka på den sen september.

Instämmer i dina förbannelser.

samma här, dock med en hyrbil pga. att min var inne på verkstad pga någon backade på min bil..

Tur att det fanns vittnen för hon smet.. mindre roligt för henne när jag ringer och säger att jag vet att det var hon, hon förnekar det, och då säger jag snällt men bestämt farbror blå är på väg hit nu och tar upp en smittningsanmälan.. Då var hon snabbt tillbaka ! fy fan va hon skämdes !

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Snart är det Brittisk superbajk på Eurosport 2. (14:11)

Det och en kall Gambrinus får det bli :)

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Helvete så mycket folk här är. :mad:
Tjöra bil kan dom fan inte heller.

Ädiot: Sen verkar det vara censur på nyllboken också. Hur ska jag klara veckan? :rolleyes:

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Om nån har en värkande önskan att spika taklist så är det bara att höra av sig. Med lite tur an det bli att spika dörrfoder med.

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Om nån har en värkande önskan att spika taklist så är det bara att höra av sig. Med lite tur an det bli att spika dörrfoder med.

Hade gärna hjälpt dig, men jag har lovat att hjälpa morsan att äta upp hennes lammfile med hasselbackpotatis + vin o massa sånt där.

:tungan:tungan

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag kanske kan låna ut en spikpistol, om det gör jobbet roligare för dig!

Det var en snäll tanke. Fats tanken att nån gör allt jobb medans han/hon sjunger och tycker det är hysteriskt kul är bättre. Nu är det så lite kvar så det kan jag likaväl göra själv. Ville bara ojja mig lite.

Har ju inte fejsbook så folk vet ju inte vad jag håller på med, men nu vet folk det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag