Spamtråd VÅRkänslor Edition!!!

Status
Ej öppen för fler svar.

d96angl

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Jun 2009
Hoj
Triumph Daytona 675 - 07
Gör så :)

Var på S.O.P å shoppa stövlar och Shoei-hjälm till bra pris. De räkna fel på stövlarna med, 50% på 1700 var tydligen 650:- :banana

Var det Nitrostövlarna?
Vi kollade på dem igår men köpte inte dem.
Då ville de ha 700 kr.
Polaren köpte dock en x-spirit för 3100 kr.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
De är väl som japanerna, jobba 100 timmar övertid i månaden och dö en ärofull död av utmattning vid 35 års ålder :näsblod

Edit: fan va du lägger dig tidigt :rolleyes:
Fast tjineserna är faktiskt inte alls villiga att jobba mer än de måste. Inte den jädra leverantören jag ska tukta jallefall. Jag hade behövt 25 timmar om dygnet och vara här i 375 dagar på ett år för att åtgärda alla öppna aktiviteter. :4skrika

Jobbet på övertiden har mer blivit att städa allt bös de ställer till med under dagarna samt att man någonstans får försöka sköta sitt vanliga jobb också. :3freak

Fiffan, kensteresa är inte guld och grönskog. Especiellt inte idag när jag blev tvungen att äta sjögurka i nån skum gryta med fläskspäck (väldigt äckligt). Efteråt när botten borde varit nådd ( :rolleyes: ) blev det ett RÅTT jävla krabben med gälar och bös. Skiten var ju lika liten som de man fångade med snöre och klyka när man var liten. Sjukt osmakligt. Och äckligt. Säkert svindyrt också.

Frågan är om de måste äta så sjuka grejer bara för att det inte finns mat till alla, och de måste hitta på vilket skit som helst? :zpy

clubbanana

Jag är inte bäst. Jag är bättre..!
Gick med
11 Aug 2008
Hoj
brum brum..
kvar på jobbet.. suck! efter 14h idag så är man inte så sugen på helg ;)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Fast tjineserna är faktiskt inte alls villiga att jobba mer än de måste. Inte den jädra leverantören jag ska tukta jallefall. Jag hade behövt 25 timmar om dygnet och vara här i 375 dagar på ett år för att åtgärda alla öppna aktiviteter. :4skrika

Jobbet på övertiden har mer blivit att städa allt bös de ställer till med under dagarna samt att man någonstans får försöka sköta sitt vanliga jobb också. :3freak

Fiffan, kensteresa är inte guld och grönskog. Especiellt inte idag när jag blev tvungen att äta sjögurka i nån skum gryta med fläskspäck (väldigt äckligt). Efteråt när botten borde varit nådd ( :rolleyes: ) blev det ett RÅTT jävla krabben med gälar och bös. Skiten var ju lika liten som de man fångade med snöre och klyka när man var liten. Sjukt osmakligt. Och äckligt. Säkert svindyrt också.

Frågan är om de måste äta så sjuka grejer bara för att det inte finns mat till alla, och de måste hitta på vilket skit som helst? :zpy

Sjögurka ser förjävla äckligt ut när den liger rå.
Vår kund i Kina tyckte att dom skulle skicka konkurrentens slangar tioll oss så vi kunde bli enda leverantören så han slapp jobba så mycket.
Det säger dom till alla leverantörer. Inköps tjefen tyckte det var konstig att vi inte kunde betsälla hem konurrentens grejer och bara härma dom, det var ju så dom gör i Kina.

Gör så här pågablära. Tag första bästa flyg österut så möter jag dig i amerika och bjuder dig på ordentlig mat nästa vecka.

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Sjögurka ser förjävla äckligt ut när den liger rå.
Vår kund i Kina tyckte att dom skulle skicka konkurrentens slangar tioll oss så vi kunde bli enda leverantören så han slapp jobba så mycket.
Det säger dom till alla leverantörer. Inköps tjefen tyckte det var konstig att vi inte kunde betsälla hem konurrentens grejer och bara härma dom, det var ju så dom gör i Kina.

Gör så här pågablära. Tag första bästa flyg österut så möter jag dig i amerika och bjuder dig på ordentlig mat nästa vecka.
Avesst, copypajste är teh Chinese shit! Bokstavligt talat.

Staterna nästa vecka får det bli! Där lär en fan inte kunna hitta sjögurka jallefall.

Nu får det bli säng. Upp 05:30 på söndagsmorgon borde vara förbjudet. :3freak

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
JAG HAR KÖT HOJ IDAG!!!!!!!! :)

Premiärturen för i år! Och idag lär det bli många fler än förra året :) Helt sjukt vad jag har saknat det :) :) :hoppa: :banana: :)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag har jag haft en kanon dag.
Har kört hoj
Fått hjälp med att byta däcken.
Bytt olja och filter.
Gjort iordning trädgården.
Fått ligga.

:banana

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag tittar på vad som kan vara världens tråkigaste film. Djävulen bär Prada, så satans tråkig att jag inte ens orkar dricka alkohol för att uthärda filmen.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke