Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jag var idag på ett byggföretag och köpte reglar och spånskivor för att bygga lite väggar hemma, För att få hem detta lånade jag ett släp.

Därför vill jag tacka alming som fixat att jag har el i min kontakt vid dragkroken så att jag numer kan köra släp även när det är mörkt, annars har jag bara kunnat köra släp när det är ljust för inga lampor lyst på släpet jag dragit.

TACK SKA DU HA JOHAN!!!!!:tummenupp

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Jag var idag på ett byggföretag och köpte reglar och spånskivor för att bygga lite väggar hemma, För att få hem detta lånade jag ett släp.

Därför vill jag tacka alming som fixat att jag har el i min kontakt vid dragkroken så att jag numer kan köra släp även när det är mörkt, annars har jag bara kunnat köra släp när det är ljust för inga lampor lyst på släpet jag dragit.

Fegis!!

Tejpa på lite värmeljus och kör bara :yoparty

Glöm inte vem som monterade dragkroken :gnissla

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

Skönt att höra att det fungerade!
Kul att man kan komma till nytta i samhället nån gång ibland :yoparty

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fiffan, idag gjorde jag rent i golvbrunnen i badrummet. Jag var två millimeter ifrån att spy. Förresten så är det rätt gött att bo i hyresrätt när jag upptäckte en 5 cm lång reva i golvmattan. Eller ja, det är ju bäd med fuktskada oavsett, men, jag tror att Påssejdon får lösa det här på nåt snyggt sätt. :gnissla

By the way så tjöpte jag en ny gura idag. Fiffan så görym den är!

:rock

Henken

Guest
Hur fan ska jag palla att dricka öl idag med tanke på mängden nötter jag precis käkat...:zpy

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Amnesia (from Greek Ἀμνησία) (see spelling differences) is a condition in which memory is disturbed. The causes of amnesia are organic or functional. Organic causes include damage to the brain, through trauma or disease, or use of certain (generally sedative) drugs. Functional causes are psychological factors, such as defense mechanisms.

Usch ja.... jag drack bara saft igår och åt tårta.

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Julförberedelser

* I två tidlösa flaskor från Tennessee har det blandats Jeltzin Vodka med (från vänster till höger) nejlika respektive chãnëll.
* I väntan på att de blir färdiga blandar man Blossa Lätglögg med Four Roses i valfri mugg, gärna din favoritmugg.

Bifogat

• jul i.jpg
    jul i.jpg
    130.5 KB · Visningar: 39
  • jul ii.jpg
    jul ii.jpg
    120 KB · Visningar: 36

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
1025 lpm råspont har flyttat in på garagetaket i helgen...tvi vale vad det var tråkigt.

Men nu är det snart tätt och dax att börja invändigt.....skall bara sätta i fönstren,porten,dörren lägga på pappen,läkten,teglet.

Tur att det inte regnar :D

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Fifan!

Idag provade jag polarens nya bil. Den var kanske snäppet vassare än min nya clio, iaf nånstans på mellanregistret :rolleyes: . När båda turbona laddade fullt gick det knappt att prata. Jösses...

[YOUTUBE-ID]ZbUDp2jfQPY&[/YOUTUBE-ID]

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...