Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Vi kan kanske slå våra loppätna skallar ihop och rädda världen? Eller bara dricka mycket öl medan vi försöker ;)

Förväntat är dock att ammunitionsåtgången under denna operation kommer vara enorm, då okunskap börjar bli ett utbrett problem i samhället... Jag ska genast påbörja en familjesanering här hemma som ett första steg :brynad

Jag tycker vi börjar med ett planeringsmöte och bjuder in 2-3 flak med öl för att kunna lägga upp strategier.:öl

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Prisa gud!

Jag håller med till punkt och prick. Kunskap är makct ( :rolleyes: ) och okunskap är osexigt. Och kom nu inte alla 123490762345 medlemmar på SH och skyll på dyslexi, för den gubben går inte.

//J. Ajagharocksålitetråkigtpåjobbet.

Judith: Det var längesen jag höll med/uttryckte något sådant här. Ahhh, det känns bra. (Jag har en gammal godingtråd liggandes, kanske ska liva upp den igen? :tungan)

I ett anfall av fyrkantighet där jag förfasade mig över den bristande förmågan att skilja på de och dem i skrift så snubblade jag över följande text som gör ett försök att förklara hur det ska vara:...

Och Ja, jag har tråkigt på jobbet idag... :rolleyes:

Jag håller med Skrutten, okunskap är början till kaos vilket i slutändan kommer leda till mäsklighetens fall...

Plötsligt kände jag mig oerhört träffad :va

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...