hållundan
Emozione!
Med en stor portion charm och lite flüt så löste sig allt på Media Markt. Kommer visserligen aldrig att handla där igen, men men.
En ny fet mus från Netonnet gjorde süsen!
Sista semesterdagen.
Efter helgen börjar kneget, ångesten börjar krypa på mig
Med en stor portion charm och lite flüt så löste sig allt på Media Markt. Kommer visserligen aldrig att handla där igen, men men.
Bullmus?En ny fet mus från Netonnet gjorde süsen!
Ngn på djävulsön är sur
Ngn på djävulsön är sur
Det är nått ni kan godkänna, och förmodligen kommer ni göra det med...Jaha.. hur gick det då? Är det nån vi kan godkänna?
HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!!! :
Kärlekstrubbel
Killen är 24 och sonen 4 tror jagHoppsan! Inte ens i min vildaste fantasi kan jag se dig som plastmamma till en lite parvel. Hur gammal är killen och hur gammal är sonen?
Nä, skämt åsidå så kan jag bara säga att är killen tillräckligt bra (och då menar jag inte bara i sänghalmen ) så spelar det ingen roll att han ynglat av sig. Om ni funkar tillsammans så kommer ni säkert att få det att bli bra med hans son också. Det behöver inte bli till större problem än vad man gör det till.
Ge det lite tid och se åt vilket håll allt utvecklar sig... du kommer nog känna ganska snart vilket som känns rätt.
sonen är inget problem i sig... Det är den underliga situationenSer du sonen som ett problem så är det ett problem som du får jobba på om du vill få till det. Annars är det ju inget. Jag tror knappast ungen kan tycka illa om en sådan tanta som du om du nu inte äter upp hans glass eller något i den stilen
Känn efter hur det känns så har du nog redan svaret inom dig
Jag tror knappast ungen kan tycka illa om en sådan tanta som du om du nu inte äter upp hans glass eller något i den stilen
Killen är 24 och sonen 4 tror jag
Sonen är jätte söt, mycket lik sin pappa, men det är ändå ett barn...
Hur kan ett barn va så skrämmande?
Kan inte någon välvillig Volvo-anställd meddela mig varför i hel**te jag inte kan stänga av antisladdsystemet på min äckliga skit V70-06 2.4 140hp som jag tyvärr har blivit tvungen att ta som tjänstebil. Har givetvis stängt av DSTC i menyn i färddatorn men det stängs ju ändå inte av fullt ut, går det att komma runt med nån mjukvaruuppdatering eller liknande?
det går inte ens handbromssladda alltså?
Nej inte om man inte har tokmycket fart så att systemet inte klarar att "rädda" bilen, men hur kontrollerat blir det?! Att vänsterbromsa går litegranna, men det blir också skit till stora delar tack vare systemet.
Är överlag fortfarande förundrad över att Volvo kan ta så mycket pengar för de bilar man bygger idag, men det måste väl bero på att Svensson fortfarande intalar sig själv likt ett mantra att Volvo's värde varar, Volvo är billiga i drift samt att en Volvo kan man laga med tuggummi och ståltråd.
Det enda jag kan se som talar för märket är visserligen att värdet varar någorlunda, men det beror ju enbart på att folk intalar sig själva det och det blir då en självuppfyllande profetia, men framförallt är man duktiga på säkerhet vilket självklart är ett stort plus. Jag menar bara att man kunnde kanske koncentrera sig och lyckas bygga en bil där man faktiskt känner att framhjulen har kontakt med vägen och att framhjulen faktiskt HAR kontakt med vägen även om man svänger eller fisgasar med sin 140 hästars "best".
Volvo är överprisatta skitbilar
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |