Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.

RWD

Ny medlem
Gick med
24 Apr 2004
Hoj
XT600e -99
Volvo är överprisatta skitbilar :fakta

Japp! Ska man ta ut premiumpriser får allt byggkvalitet och kvalitetskänslan bli lite bättre.

Ang. Focus vs S40/V50 så får man till Volvos försvar säga att de är bättre standardutrustade, ska man ha nödvändig utrustning (klimat, farthållare t.ex) till Forden så minskar prisgapet.

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Volvo roooxxxcckkss! :fakta

Nu är det bara en dag kvar till det att jag börjar jobba med dom däringa pråmarna också. :gnissla

:neeerrvuuuooouueeessss

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jaha då kan jag väl meddela att jag slutat snusa efter ca 8 år, har inte snusat på hela året...
Inte för att jag ville men det har bara blivit så..

Konstigt nog känner jag inget sug alls, har inte varit sur eller irriterad, inget :confused:

Undrar vad alla gnäller över när dem ska sluta :va

hjulben_74

beep beep
Gick med
9 Mar 2007
Hoj
vtr1000/ktm450exc
Jaha då kan jag väl meddela att jag slutat snusa efter ca 8 år, har inte snusat på hela året...
Inte för att jag ville men det har bara blivit så..

Konstigt nog känner jag inget sug alls, har inte varit sur eller irriterad, inget :confused:

Undrar vad alla gnäller över när dem ska sluta :va

det har jag med gort men ja har väl snusat i 17 år..
i övrigt samma upplevelser som dig förutom att jag slutar för att snuva staten på mina skattepengar:huvet
va kostar en dosa efter nyår????

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
det har jag med gort men ja har väl snusat i 17 år..
i övrigt samma upplevelser som dig förutom att jag slutar för att snuva staten på mina skattepengar:huvet
va kostar en dosa efter nyår????

Ingen aning vad snuset kommer kosta men det skulle ju bli en höjning...

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Kan inte någon välvillig Volvo-anställd meddela mig varför i hel**te jag inte kan stänga av antisladdsystemet på min äckliga skit V70-06 2.4 140hp som jag tyvärr har blivit tvungen att ta som tjänstebil. Har givetvis stängt av DSTC i menyn i färddatorn men det stängs ju ändå inte av fullt ut, går det att komma runt med nån mjukvaruuppdatering eller liknande?

Du kan inte stänga av det helt!

Bara R modellen du kan göra det på :tungan

Volvo är överprisatta skitbilar :fakta

Du får mycket bil för pengarna när du köper en volvo!!!
Dock kan man inte räkna in C30/S40/V50/C70 :gnissla

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
:hördu HEMGÅNG!

hem och slänga ut allt från helgens ikeaemballage!

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Första dagen på jobbet efter julledigheten. Satan vad seg man börjar bli så här på eftermiddagen. Kan man gå hem nu när jag har varit här NÄSTAN hela första dagen. Man får väl ha prova-på-dag på jobbet?

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag har jag ätit middag med Dejten och hans son :) Sonen va nog på bättre humör idag, för han hejade och pratade och va högt och lågt överrallt hela tiden!

Efter att jag hjälpt honom att öppna bildörren, eftersom det verkade vara vad han ville, så fick jag mig en utskällning; för hans pappa skulle minsan göra det *suck*

Sen fick han hjälpa mig att göra pankakssmeten medan hans pappa duschade, vilket verkade uppskattat :) och sen va jag fast...

Sen va det bamsetittande, medan pankakorna blev klara, och sen lessnade han på det och då ville han va med och steka pankakorna, så vi gick ut i köket till hans pappa :) stod och tittade på, och han frågade en massa, och pekade och pillade och hade sig..

Sen ville han upp i min famn :angel så satt han på min höft ända tills maten blev klar. Sen va det jag som skulle skära pankakorna åt honom.

Efter maten blev det mera Bamse, och klistermärken som skulle i en bok, och då va det jag som skulle hjälpa till :) Och hela vägen hem i bilen skulle jag prata med honom, och kolla på hans bamse bok! och peka vart jag bodde, och han skulle vinka av mig och allt...

så nått rätt måste jag väl gjort!?! :banana

Last edited:

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Fiffan va jäsigt!

Kerümt kneg. Var ute på PV en sväng och härjade. PVE tror jag minsann att klimatgänget satt på, samma ställe som inredning. Var sitter ni, era as?

:jäs

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Fiffan va jäsigt!

Kerümt kneg. Var ute på PV en sväng och härjade. PVE tror jag minsann att klimatgänget satt på, samma ställe som inredning. Var sitter ni, era as?

:jäs

Jag hamnar alltid på modellverkstan eller design om jag är ute och dönar på voflohefetet, dock grymt då det alltid gäller konceptbilar m.m.:)
PVÖ nånstans då...

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...