Spamtråden 4.0

Status
Ej öppen för fler svar.

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Det är ju fan att man skall vara så trög i huvudet:huvet :huvet :huvet .

Om jag hade varit det minsta intelligent hade jag frågat grabbarna från Skåne som skall till WCX, om dom kunde tagit med mina nya kåpor från Helsingborg. Så hade jag sluppit en massa trassel med att skicka dom.
Har suttit och slö-läst tråden om festen sedan flera veckor, men inte förrän nu ramlade pengarna ner och kopplade samman allt.
Nu kan jag sitta och slå mig själv resten av helgen.
Satan, satan, satan.........:dummer :4skrika :censored :pangihuve

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Det är ju fan att man skall vara så trög i huvudet:huvet :huvet :huvet .

Om jag hade varit det minsta intelligent hade jag frågat grabbarna från Skåne som skall till WCX, om dom kunde tagit med mina nya kåpor från Helsingborg. Så hade jag sluppit en massa trassel med att skicka dom.
Har suttit och slö-läst tråden om festen sedan flera veckor, men inte förrän nu ramlade pengarna ner och kopplade samman allt.
Nu kan jag sitta och slå mig själv resten av helgen.
Satan, satan, satan.........:dummer :4skrika :censored :pangihuve

Du kan nog trösta dig me att de har så fullt i bilen så de inte skulle fått plats ändå..
Men du kommer väl på festen...

Thunder

Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Du kan nog trösta dig me att de har så fullt i bilen så de inte skulle fått plats ändå..
Men du kommer väl på festen...

Mmmm, kanske sant. Men jag kan ju alltid tro att dom hade fått plats.

Sedan tillhör jag den där skaran av människor som har familj och förra helgen var jag ute på stan och marinerade hjärna och resterande delar av kroppen. Det medför att jag denna helg får försöka korrigera det jag inte han förra helgen. Plus att försöka medverka i familjeaktiviteterna ("kvalitetstid").
Så tyvärr blir det ingen fest för mig ikväll, slutar väl med att jag tittar på min sovande fru i soffan och samtidigt blänger på någon gammal film eller Discovery:rolleyes: .
Men hoppas ni får sjukt roligt och att det kommer mycket roliga bilder som avslöjar precis hur kul ni hade:) .

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Mmmm, kanske sant. Men jag kan ju alltid tro att dom hade fått plats.

Sedan tillhör jag den där skaran av människor som har familj och förra helgen var jag ute på stan och marinerade hjärna och resterande delar av kroppen. Det medför att jag denna helg får försöka korrigera det jag inte han förra helgen. Plus att försöka medverka i familjeaktiviteterna ("kvalitetstid").
Så tyvärr blir det ingen fest för mig ikväll, slutar väl med att jag tittar på min sovande fru i soffan och samtidigt blänger på någon gammal film eller Discovery:rolleyes: .
Men hoppas ni får sjukt roligt och att det kommer mycket roliga bilder som avslöjar precis hur kul ni hade:) .

Ja fy fan, sånt är familjelivet.
Dålig planering dock att ta partyhelg förra helgen istället för denna.

Thunder

Gick med
21 Aug 2005
Hoj
Ja fy fan, sånt är familjelivet.
Dålig planering dock att ta partyhelg förra helgen istället för denna.

Fick ju förnedra arbetskollegorna i Gocart (satte snabbaste varvtid och vann A-finalen :tummenupp ) sedan var det full fart på spriten. Så jättemissnöjd var jag inte förrän jag vaknade på söndagen:rolleyes: .
Jag har ju av någon anledning inte lyckats komma med på någon fest på WCX ännu. Men skam den som ger sig, snart kanske jag lyckas.

Jag nämner inga namn...men jag har två -80 tals workout-tjejer som posar i köket.

:tuttar

Uppenbarligen måste jag snart gå på någon fest för att få förfesta hos dig:)

Last edited:

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Varför finns det en "Multi Quote this message" knapp? och vad gör den?

Och varför har dem tagit bort "genvägen" längst ner under alla inlägg på sidan, nu måste man ju scrolla upp om man vill "snabbklicka" sig tillbaks till rätt forum... :va

NiklasL

Söker balansen
Gick med
21 Feb 2006
Hoj
954rr -02, cx500 -78, 525exc -07
Varför finns det en "Multi Quote this message" knapp? och vad gör den?

Och varför har dem tagit bort "genvägen" längst ner under alla inlägg på sidan, nu måste man ju scrolla upp om man vill "snabbklicka" sig tillbaks till rätt forum... :va

goooooooooooooooood night!:trött

vem fan e hääääx dåå?

Då har du inte sett häxan än :tuttar

klicka i massa sånna pluppar på inlägg du vill svara på så blire såhär:gnissla :gnissla

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Idag har jag åkt komunalt till jobbet, det var läskigt men jag är rätt cool så det funkade bra. Hoppas det funkar lika bra att åka hem med.

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Idag har jag åkt komunalt till jobbet, det var läskigt men jag är rätt cool så det funkade bra. Hoppas det funkar lika bra att åka hem med.

idag har jag jobbat "inside" hos ett komunaltrafikbolag i sverige.
Får säga att även busschaufförerna är ju riktigt trevliga och är faktiskt helt vanliga människor, även om det ej framgår alltid dem gånger man åker kollektivt.:)

Dagens ros till snälla busschaffisar!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...