Spamtråden för KHR

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Nu skall ni vara snälla mot broder Lajms:fakta

Se nu till att det kommer lite folk på fikan på torsdag!

teddster

nybörjare på slangen
Gick med
7 Jun 2008
Hoj
Bergatroll
Vill oxå komma! :hoppa Ta med en barbara med brun peruk, så kan ni låtsas att jag är där!:tummenupp

Vadå? Finns det inga brunhåriga barbaras?? :va

Förresten...
Enda sättet att vara offtopic i en Offtopictråd
är ju att vara... Ontopic... ... ...? :va
Men om man är ontopic så behöver man ju ingen
offtopictråd... ... :va ...
Hur funkar det där egentligen?
Jag börjar få ont i huvet...

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Förresten...
Enda sättet att vara offtopic i en Offtopictråd
är ju att vara... Ontopic... ... ...? :va
Men om man är ontopic så behöver man ju ingen
offtopictråd... ... :va ...
Hur funkar det där egentligen?
Jag börjar få ont i huvet...

Men om det inte finns en offtopictråd, då finns det ju ingen tråd som man kan vara ontopic i utan att råka skriva ett offtopicinlägg.

Hur som helst :backontop :spammer

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Fan vad förbannad man blir:mad:

Va ute på en tur nyss. På vägen hem kör jag förbi två satans småungar som är på väg hem från skolan (troligtvis). Då får den ena ungen för sig att kasta en sten emot mig:huvet Adrenalinet börjar pumpa och stubinen på mig brinner ut, vänder och kör ikapp ungjävlarna och skreker åt han som kasstade stenen vadfan han håller på med. "Jag vet inte" svara han ljust och rädd. "Ge fan i det i fortsättningen" lyckas jag få ur mig innan jag kör min väg hemåt.
Det var förhoppningsvis sista gången han kastade en sten emot någon:mad:

Vart är världen på väg? Detta är andra gången som småungar kasstar något emot mig när jag är ute med hojen:huvet :kulspruta

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Vart är världen på väg? Detta är andra gången som småungar kasstar något emot mig när jag är ute med hojen:huvet :kulspruta

Ja först kastar dom löv på dig, och nu stenar! FIFAN

Jag hade delat ut smisk om jag fått tag på dem. Kommer ihåg en gång i 9an då vi hade moppehjälmarna i "hallen" då dem inte fick plats i skåpet. Gick förbi lite på måfå och såg att min hjälm var borta, kollade ner mot "moppeparkeringen" och såg en något år yngre kille med en liknande hjälm.

Gick ner med raska steg, såg att det var min hjälm(vilken annan 15åring har en "Falkenbergs motorklubb-dekal" på hjälmen), gick fram till killen och frågade om jag kunde få tillbaka min hjälm.

När jag fått av honom hjälmen så ställde jag ner den på marken och tog ett trevligt men bestämt tag om killen, tryckte upp honom mot ett sånt där litet "el-hus", och frågade vad fan han höll på med, blir jag arg så märks det, han märkte det iaf. Jag stod och vrålade att han aldrig skulle ta någon annans saker igen, och om han gjorde om det så skulle det göra ont på riktigt. I takt med att han började gråta så kom det fram att han tydligen hade "lånat" den av någon annan som sa att den var dennes.

Den killen tittade inte ens på mig efter det, rätt skönt att få lite respekt från dem yngre, det finns tyvärr för lite av det i dagens samhälle, och det är synd att det ska behövas tas till några portioner våld för att det ska gå in i skallen på dem.

Killen var förövrigt polack och en typisk "problem-kille" om det har något med saken att göra.

Oj, det blev rätt långt, jaja, där fick jag min dos av skrivande för dagen:) :gnissla :tummenupp

Last edited:

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
För 2 år sedan kom jag körandes min nya SAAB 9-3 cabbe nyvaxad skinandes nästan som en Pärlemovit Ducce förbi Askimsbadet under gångbron och får en stor snorloska på huven:mad: :mad:

Tvärförbannad vände jag och körde tillbaka och mycket riktigt stod det ett gäng moppefuckos vid busshållplatsen....

Direkt kände jag igen jackan på den ena som jag drog i nackhåret över till bilen och bad honom jäääättesnällt torka av huven, då detta inte föll honom i smak så tog jag hans fina tröja med armen i och torkade av huven på bilen och rådde honom varmt att aldrig spotta på en silverfärgad SAAB cabbe igen:D

Och

Vill oxå komma! :hoppa Ta med en barbara med brun peruk, så kan ni låtsas att jag är där!:tummenupp

Se då till och kom så får vi får lite mer kvinnligt deltagande än Krillan!

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
För 2 år sedan kom jag körandes min nya SAAB 9-3 cabbe nyvaxad skinandes nästan som en Pärlemovit Ducce förbi Askimsbadet under gångbron och får en stor snorloska på huven:mad: :mad:

Tvärförbannad vände jag och körde tillbaka och mycket riktigt stod det ett gäng moppefuckos vid busshållplatsen....

Direkt kände jag igen jackan på den ena som jag drog i nackhåret över till bilen och bad honom jäääättesnällt torka av huven, då detta inte föll honom i smak så tog jag hans fina tröja med armen i och torkade av huven på bilen och rådde honom varmt att aldrig spotta på en silverfärgad SAAB cabbe igen:D

Där är Kjell Bergqvist-look a like:en bekräftad:rofl
Dock jävligt rätt gjort:tummenupp :D

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag kan köra på ställ in i kurvorna:yoparty

Med minimoto:) :gnissla :tummenupp

Kommigen nu KHR-folket! Skaffa minisar så rejsar vi:yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Fan vad förbannad man blir:mad:

Va ute på en tur nyss. På vägen hem kör jag förbi två satans småungar som är på väg hem från skolan (troligtvis). Då får den ena ungen för sig att kasta en sten emot mig:huvet Adrenalinet börjar pumpa och stubinen på mig brinner ut, vänder och kör ikapp ungjävlarna och skreker åt han som kasstade stenen vadfan han håller på med. "Jag vet inte" svara han ljust och rädd. "Ge fan i det i fortsättningen" lyckas jag få ur mig innan jag kör min väg hemåt.
Det var förhoppningsvis sista gången han kastade en sten emot någon:mad:

Krillan: Vem vare som kasta! Vem vare! Den som kasta ska få stryk!
När kommer youtubefilmen? Antar att ungarna filmade:rofl

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800

Americas funniest home video:7peta Som dock är ett av världens sämsta humorprogramm.
Exempel: Är det kul att se en jävla bebis spy i en pool? Svar: Nej, det är det fan inte. Och den där jävla studiopubliken måste fan vara mutade för att dem skall skratta, annars är det något fel.
Man blir förbannad:mad:

Hur som haver...

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll