Spamtråden för KHR

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Jag och lillbrosan råkade ut för två äppelkastande småherdar på väg till hans fotbollsträning för några år sedan. När äpplet kom farandes och gjorde ett avtryck på framrutan gick adrenalinet på högvarv:cdevil , dock blev det inga skador. Ut for jag å lillbrorsan, inga synbara odågor.

Efter en stunds tittande upptäcker man ett litet huvud sticka fram vid en vit husknut en bit längre bort för att kolla om läget är okej för flykt. Då avlossades startskottet för jakten, vilken i sin tur avslutades pinsamt snabbt. Det var ju smågrabbar runt 6år och därmed var aggresionerna som bortblåsta. Man hade ju förväntat sig att snorungarna skulle vara något äldre:mad: . Nog fick dom en utskällning och hot om att jag skulle prata med deras föräldrar på vägen hem. Men lillkillen började att gråta, faen man fick ju nästan skuldkänslor.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Jag jagade ett gäng äppelpallare i sommras, jävlar va dom sprang, han bara få på mig träskorna dock så jag var inte så snabb:gnissla Var inte du med då Krillan? De va la du som upptäckte dom?!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Hur gick fikan? Kom det någon?? tog ni några stora beslut?? Tell me, tell me, tell me! :hoppa :hoppa

Det gick bra! Vi var 5 stycken modiga män som lyckades hitta ett café med lediga platser. Inga jätte-beslut egentligen. Trevligt som bara den:tummenupp

Aspling

KHR
Gick med
15 May 2007
Hoj
Ktm 690 sm!
haha:D Nu har man kopplat in en kaffe kokare i skåpet i skolan med:D muuums när man kommer trött som ett as till skolan :) såå om någon vill ta sig en kopp kaffe med mig på lindälv nån gång kan ni ju bara säga till;D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy