Klimpo
Den mänskliga katastrofen
Jag och lillbrosan råkade ut för två äppelkastande småherdar på väg till hans fotbollsträning för några år sedan. När äpplet kom farandes och gjorde ett avtryck på framrutan gick adrenalinet på högvarv
, dock blev det inga skador. Ut for jag å lillbrorsan, inga synbara odågor.
Efter en stunds tittande upptäcker man ett litet huvud sticka fram vid en vit husknut en bit längre bort för att kolla om läget är okej för flykt. Då avlossades startskottet för jakten, vilken i sin tur avslutades pinsamt snabbt. Det var ju smågrabbar runt 6år och därmed var aggresionerna som bortblåsta. Man hade ju förväntat sig att snorungarna skulle vara något äldre
. Nog fick dom en utskällning och hot om att jag skulle prata med deras föräldrar på vägen hem. Men lillkillen började att gråta, faen man fick ju nästan skuldkänslor.
![Cool devil :cdevil :cdevil](/img/smilies/cool-smiley-014.gif)
Efter en stunds tittande upptäcker man ett litet huvud sticka fram vid en vit husknut en bit längre bort för att kolla om läget är okej för flykt. Då avlossades startskottet för jakten, vilken i sin tur avslutades pinsamt snabbt. Det var ju smågrabbar runt 6år och därmed var aggresionerna som bortblåsta. Man hade ju förväntat sig att snorungarna skulle vara något äldre