Spamtråden för KHR

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
På jobbet e de lungt som graven pillat navel hela dagen idag snart dax att gå hem :D

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Julmust finns bara under julen liksom påskmust under påsken. Vad är det för must som finns på sommaren? nä ingen alls förstås:va . Där finns en potentiel affärside:tummenupp . Man kan börja tillverka midsommarmust tex. Eller kan det bara heta must som kan säljas året runt. Kan man inte uppfinna en nattmust som man bara får dricka på natten för det är jag sugen på nu.

Nä nu är det nog sängdags

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Phet avatar, är det du?:yoparty

Ikväll blir det ännu mer julmust (efter fikat) o nästa vecka blir det ännu mer julmust....

Julmust och heKcswråål for president

:yoparty

Haha jepp, jag på väg till jobbet:yoparty :tungan

Jag har sammanlagt ca 1,5 liter julmust att konsumera i år:( Kommer bli en konstig jul, men jag och Limez får göra det bästa av det med christmas pudding och cake. :zpy Pepparkakor och lussebullar finns i alla fall:)

Jag hatar att varje gång jag ser hojjar här (hela tiden) får ja hemläntan... Vill att det ska vara maj och att jag precis har vart och köpt min första egna hoj. Den dagen.... :myss

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Jag har sammanlagt ca 1,5 liter julmust att konsumera i år:( Kommer bli en konstig jul, men jag och Limez får göra det bästa av det med christmas pudding och cake. :zpy Pepparkakor och lussebullar finns i alla fall:)

Vadan denna taniga konsumtion, för:va Haver dem icke julmust i Storbrittaniens största land, eller äro det klassat som en drog och därför inte tillåtet att förtära:näsblod

Är det mycket hojar i London? Någa motardhojar???:yoparty

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6
Vadan denna taniga konsumtion, för:va Haver dem icke julmust i Storbrittaniens största land, eller äro det klassat som en drog och därför inte tillåtet att förtära:näsblod

Är det mycket hojar i London? Någa motardhojar???:yoparty

För att en flaska julmust kostar £3,50 i svenska butiken + transport dit £2 (£1= 13 SEK)... Julmust är i högsta lag svenskt och kommer förhoppningsvis förbli så:) :patriot

Här finns massa hojar:) Allt från fula kines-125or till motarder, touring/messenger-hojar och sporthojar. Dock inte många glidare... inte rätt miljö för dem riktigt.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
För att en flaska julmust kostar £3,50 i svenska butiken + transport dit £2 (£1= 13 SEK)... Julmust är i högsta lag svenskt och kommer förhoppningsvis förbli så:) :patriot

Här finns massa hojar:) Allt från fula kines-125or till motarder, touring/messenger-hojar och sporthojar. Dock inte många glidare... inte rätt miljö för dem riktigt.

Ajfan, då kanske du inte blir så glad av att höra att Emil satt och halsade på en 1,5 liters flaska, och dte är bara en bråkdel av all julmust han har druckit hittils:lol

Nä nu skall jag inte vara dum.

Ofan, finns det till och med motarder i det snobblandet:yoparty

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Ajfan, då kanske du inte blir så glad av att höra att Emil satt och halsade på en 1,5 liters flaska, och dte är bara en bråkdel av all julmust han har druckit hittils:lol

Nä nu skall jag inte vara dum.

Ofan, finns det till och med motarder i det snobblandet:yoparty

1,4 liter ere!!

Ja, fan, man trodde ju att dem hade bättre hyfs än att köra retard:huvet :näsblod

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy