Krilllan
Ny medlem
Ja och nu är han inne på streethoj också. Motard ska det va! Men visst er6 är väl ok MEN bara om du bygger om den till stunthoj david
![]()
![]()
neeej, e han inne på er6an.... wtf david, satsa på en husky ffs
![Peta :7peta :7peta](/img/smilies/poke2.gif)
Last edited:
Ja och nu är han inne på streethoj också. Motard ska det va! Men visst er6 är väl ok MEN bara om du bygger om den till stunthoj david
![]()
![]()
Faen det var ju riktigt härligt igår, solen sken i Varberg. Hade en hoj framför oss(samåkning) på vägen till arbetet och det väckte vårkänslorna till liv. Så det är bud på att ställa på hojen idag slänga dit batteriet å kåpor och ta sig en efterlängtad tur. För att det verkar att bli trevligt väder enligt smhi. Å så har man fått hem en mc-halskrage som man bara måste testa.
Total felbedömning ang. vädret. Det får bli en mekdag istället. Ska försöka att få på ett 15drev fram, har på 17 nu tror jag. Så att man lättar får upp den på slangen
. Tyckte att det var svårt i somras...var tvungen att koppla för att det skulle hända ngt. så är man ju inte ngn. expert heller. Så verkar det förstås lattjo med lite mer acc oxå.
He he det där låter lite som Krillan, "det är hojens fel att den inte vill gå upp på bakhjulet". Aja synd med vädret i alla fall, igår var ju kanon fint trots att det var blött
![]()
Imorgon bär det av till London för lite hjulfirande![]()
![]()
Förklara... skall ni ut och köra hoj![]()
Nej, men eftersom jag inte tror att han snubben, Jesus, var nån speciell människa, så firar jag hellre hjulet och dess uppkomst![]()
![]()
![]()
Ja, hellre de.
Tänk om man då i skolan hade haft skådespel om hjulets uppkomst och funktion, ist för den där tråkiga berättelsen om julkrubban, ect. Tänk om dem ist tog in Ken Block och Valentino Rossi så fick dem göra ett skådespel i hur man firar (h)jul![]()
![]()
Haha, precis!!
Du, fan va najs Mr.Ewes senaste film var!! (XR-filmen) Grymt bra redigering![]()
http://www.dailymotion.com/Zarrell/video/x7srjw_xr125l-last-stunt-vid-springsummer
Börjar se ett upplägg på KHRs DVD som kommer ut till hösten!!Fifan vad mycket vi ska filma i vår/sommar, jag vill ha en film längre än 60 minuter!
Med blandad stunt och fortåka, och lite annat bus också såklart![]()
Vad sägs om en grupp-burnout på Mc-donalds parkering, typ 20-30 spinnande bakhjul![]()
![]()
Grymt bra redigering![]()
Föresten, vad har jag nu hittat på???![]()
![]()
God hjul på er vapenbröder!! Länge leve hjultomten Rossi![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |