Spamtråden för KHR

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
HyperMotarden räknas inte som motard!!! Det är en hybrid mellan motard och streethoj!!!:yoparty

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Faen det var ju riktigt härligt igår, solen sken i Varberg:) . Hade en hoj framför oss(samåkning) på vägen till arbetet och det väckte vårkänslorna till liv. Så det är bud på att ställa på hojen idag slänga dit batteriet å kåpor och ta sig en efterlängtad tur. För att det verkar att bli trevligt väder enligt smhi. Å så har man fått hem en mc-halskrage som man bara måste testa.

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Faen det var ju riktigt härligt igår, solen sken i Varberg:) . Hade en hoj framför oss(samåkning) på vägen till arbetet och det väckte vårkänslorna till liv. Så det är bud på att ställa på hojen idag slänga dit batteriet å kåpor och ta sig en efterlängtad tur. För att det verkar att bli trevligt väder enligt smhi. Å så har man fått hem en mc-halskrage som man bara måste testa.

Du, vi vill inte ha med en skrapad YZF i klubben! Så ta det jävligt lugnt:mad: :näsblod :rolleyes:

Klimpo

Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Total felbedömning ang. vädret:rodnar. Det får bli en mekdag istället. Ska försöka att få på ett 15drev fram, har på 17 nu tror jag. Så att man lättar får upp den på slangen:tungan . Tyckte att det var svårt i somras...var tvungen att koppla för att det skulle hända ngt. så är man ju inte ngn. expert heller. Så verkar det förstås lattjo med lite mer acc oxå.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Total felbedömning ang. vädret:rodnar. Det får bli en mekdag istället. Ska försöka att få på ett 15drev fram, har på 17 nu tror jag. Så att man lättar får upp den på slangen:tungan . Tyckte att det var svårt i somras...var tvungen att koppla för att det skulle hända ngt. så är man ju inte ngn. expert heller. Så verkar det förstås lattjo med lite mer acc oxå.

He he det där låter lite som Krillan, "det är hojens fel att den inte vill gå upp på bakhjulet":D. Aja synd med vädret i alla fall, igår var ju kanon fint trots att det var blött:näsblod

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Imorgon bär det av till London för lite hjulfirande:tummenupp :yoparty

Fick ett kul mail på min blocket-annons:näsblod :gnissla :D

"Hej, är väldigt intresserad av din hojj. Fyller snart 16 så det är
perfekt, men den slutliga frågan. Hur mycket kostar det ca att ta lätt
mc-körkort?Hör av dig"

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nej, men eftersom jag inte tror att han snubben, Jesus, var nån speciell människa, så firar jag hellre hjulet och dess uppkomst:tummenupp :yoparty :)

Ja, hellre de.

Tänk om man då i skolan hade haft skådespel om hjulets uppkomst och funktion, ist för den där tråkiga berättelsen om julkrubban, ect. Tänk om dem ist tog in Ken Block och Valentino Rossi så fick dem göra ett skådespel i hur man firar (h)jul:yoparty :yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ja, hellre de.

Tänk om man då i skolan hade haft skådespel om hjulets uppkomst och funktion, ist för den där tråkiga berättelsen om julkrubban, ect. Tänk om dem ist tog in Ken Block och Valentino Rossi så fick dem göra ett skådespel i hur man firar (h)jul:yoparty :yoparty

Haha, precis!!

Du, fan va najs Mr.Ewes senaste film var!! (XR-filmen) Grymt bra redigering:tummenupp

http://www.dailymotion.com/Zarrell/video/x7srjw_xr125l-last-stunt-vid-springsummer

Börjar se ett upplägg på KHRs DVD som kommer ut till hösten!!:) Fifan vad mycket vi ska filma i vår/sommar, jag vill ha en film längre än 60 minuter!
Med blandad stunt och fortåka, och lite annat bus också såklart:yoparty
Vad sägs om en grupp-burnout på Mc-donalds parkering, typ 20-30 spinnande bakhjul:yoparty :yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Haha, precis!!

Du, fan va najs Mr.Ewes senaste film var!! (XR-filmen) Grymt bra redigering:tummenupp

http://www.dailymotion.com/Zarrell/video/x7srjw_xr125l-last-stunt-vid-springsummer

Börjar se ett upplägg på KHRs DVD som kommer ut till hösten!!:) Fifan vad mycket vi ska filma i vår/sommar, jag vill ha en film längre än 60 minuter!
Med blandad stunt och fortåka, och lite annat bus också såklart:yoparty
Vad sägs om en grupp-burnout på Mc-donalds parkering, typ 20-30 spinnande bakhjul:yoparty :yoparty

Sen när filmen är klar så får vi ha en premiär där alla medlemmar får komma uppklädda och se den färdiga filmen:D

Undra vart vi kan sen den *host*limez källare*host*

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Grymt bra redigering:tummenupp

Tackar, tackar så mycket:) , får la ta o lära mig sony vegas eller något mer avancerat än moviemaker så ska det blir lite annan nivå på redigeringen:D

Föresten, vad har jag nu hittat på???:confused: :gnissla

Bifogat

• DSC00795.JPG
    DSC00795.JPG
    83.2 KB · Visningar: 42
  • DSC00798.JPG
    DSC00798.JPG
    27.6 KB · Visningar: 45
Last edited:

Klimpo

Gick med