Spamtråden för KHR

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
tjöpa xbox 360 imon:yoparty

men jag är lite kluven, skall jag köpa:

Xbox 360 Arcade SEGA Superstars för 1 789:-

Med:

• Trådlös Xbox 360-handkontroll
• Xbox 360-standard kompositkabel
• HDMI-utgång
• Xbox 360-minneskort (256 MB)
• 5 stycken Xbox 360 Live arkadspel

Eller:

Xbox 360 Premium 60GB för 2 290:-

Med:

* Xbox360 Premium med HDMI-utgång
* Trådlös handkontroll
* 60GB hårddisk
* Komponent AV kabel
* Nätverkskabel
* Headset

:va

Last edited:

Mr.lundberg

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -11, RS250 -00
haha jag fuderar också på att tjöpa 360 igen och om jag skulle det så skulle jag tjöpa arcade. vad faan ska du göra med hårddisken. men isf ska du flasha?

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Nej köp premium och kör online med mig. Sitta ensam och köra massa nerladdade spel är ju associalt, men klart är man snål eller inte har råd så....Ska du köra online vill du i allafall ha hårdisk men det atar jag att du vill om du kör brända spel också.
Aja välj själv..jag föreslår att du köper premium, köper mitt extra exemplar halo 3 (helt orört) av mig för 200 spänn och lirar online. Sedan om man tröttnar eller ör för snål för att köpa mer en ett spel varje halvår kan man bara låna/ byta spel med kompissar.
Orka mecka med dual layer skivor, ladda ner bränna och skit, minns hur jävla jobbigt jag hade det med gamla boxen, typ 50-50 chans att spelet ens gick igång.

Edit: om du ändå ska köpa ett eller två spel till det är det väl knappt nån ide att flasha, lika bra o köra lagligt när du ändå tjöper två spel som e roliga att köra online...

Edit2: vad i helvete har jag börjat stava köpa och köra med tj istället, jävla sporthoj har förstört mitt skriftspråk:huvet

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Nej köp premium och kör online med mig. Sitta ensam och köra massa nerladdade spel är ju associalt, men klart är man snål eller inte har råd så....Ska du köra online vill du i allafall ha hårdisk men det atar jag att du vill om du kör brända spel också.
Aja välj själv..jag föreslår att du köper premium, köper mitt extra exemplar halo 3 (helt orört) av mig för 200 spänn och lirar online. Sedan om man tröttnar eller ör för snål för att köpa mer en ett spel varje halvår kan man bara låna/ byta spel med kompissar.
Orka mecka med dual layer skivor, ladda ner bränna och skit, minns hur jävla jobbigt jag hade det med gamla boxen, typ 50-50 chans att spelet ens gick igång.

Edit: om du ändå ska köpa ett eller två spel till det är det väl knappt nån ide att flasha, lika bra o köra lagligt när du ändå tjöper två spel som e roliga att köra online...

Edit2: vad i helvete har jag börjat stava köpa och köra med tj istället, jävla sporthoj har förstört mitt skriftspråk:huvet

Spelar man tv-spel för att vara social:va

Jag har råd att köpa premium, men tycker det känns onödigt att slänga ut en femhundring extra när man lika gärna kunde köpa den billigare varianten.

Never ever att jag köper ett spel som Halo 3, inte min typ av spelsmak.

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Spelar man tv-spel för att vara social:va

Jag har råd att köpa premium, men tycker det känns onödigt att slänga ut en femhundring extra när man lika gärna kunde köpa den billigare varianten.

Never ever att jag köper ett spel som Halo 3, inte min typ av spelsmak.

Premium är värt det...fan va jobbigt att ha den sämsta av versionerna utan någon hårdisk alls och kontroll med sladd. Sen är det roligare att köra online...

Mr.lundberg

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -11, RS250 -00
wilslem du är ute och cyklar. flasha är lätt smidigt och bäst. prumium kan suga balle. man slänger inte 500 spänn på en hårddisk som man ändå inte nyttjar mer än en bråkdel av. så krillan tjöp arcade och bränn spel i duallayer. sen så fungerade det inte för wilhelm då han är sämst på datorer. alla spel jag har brännt till 360 har fungerat. skaffa dig bara en bra brännare som en pioner dv115 eller 112:an så ska du inte ha några probs.

som sagt valet är enkelt. arcade för man lirar ändå inte online. tvspel handlar om att spela offline, annars spelar man dator.

satan va långt detta svaret blev och jag skrev det från telefonen. undrar du över ngt sök på www.psxcare.com eller vad nu psxcareforumet har för address.

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Hårdisk är jävligt bra att ha...."då han är sämst på datorer":va yeah right....det var till gamla xboxen dessutom, har ingen erfarenhet av att bränna 360 spel, vet bara hur jobbigt det är när skit inte funkar. Nu för tiden handlar ju tv-spel i högsta grad om att spela online...har du kört online är det plötsligt jävligt tråkigt att bara köra offline
(men ni vet förstås bäst, ni som aldrig har varit där)
tsg_smiley_old.gif

Sen är ju inte en extern brännare gratis heller...
Krillan är du teknisk nog för att flasha xbox, tanka ner spel, bränna dom och få det att funka så visst kör på arcade...men jag tycker fortfarande att det är mycket roligare att kunna spela online med kompissar än att sitta hema själv med sina nerladdade single-player spel
smiley%20-%20old%20man.bmp

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Krillan är du teknisk nog för att flasha xbox, tanka ner spel, bränna dom och få det att funka så visst kör på arcade...men jag tycker fortfarande att det är mycket roligare att kunna spela online med kompissar än att sitta hema själv med sina nerladdade single-player spel
smiley%20-%20old%20man.bmp

Det låter jag folk hjälpa mig med (tex mr L?):tungan

men en hårddisk kan man väl om inte annars köpa till i efterhand?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Då va en ny XBOX360-konsol inhandlad. Valet blev mycket enkelt då det bara fanns arcade-konsolen kvar, Gta IV och Motogp 08 blev spelen som fick göra konsolen sällskap:yoparty

Nu skall jag ta och koppla in våran gamla tv och kasta ut min lilla 14" som jag har haft i ca 10 år nu:D
Sen blire spela:yoparty

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Då va en ny XBOX360-konsol inhandlad. Valet blev mycket enkelt då det bara fanns arcade-konsolen kvar, Gta IV och Motogp 08 blev spelen som fick göra konsolen sällskap:yoparty

Nu skall jag ta och koppla in våran gamla tv och kasta ut min lilla 14" som jag har haft i ca 10 år nu:D
Sen blire spela:yoparty

Bra val :tummenupp :yoparty

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll