Spamtråden för KHR

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Väntar med största spänning på en läcker avatar:tråkad .

Behöver själv byta ut min nu när julen så gott som är över. Frågan är vad man ska ha. Om man hittar en rolig bild på nätet lär ju någon annan ha den här på sporthoj. Man kanske ska sätta fast bebisen på hojen med lite silvertejp å ta kort:confused:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Hahaha :rofl

Krillan jag vet vad du satt och gjorde medan du kollade på den filmen ;) :hihi

oooh, ja:brynad

Väntar med största spänning på en läcker avatar:tråkad .

Behöver själv byta ut min nu när julen så gott som är över. Frågan är vad man ska ha. Om man hittar en rolig bild på nätet lär ju någon annan ha den här på sporthoj. Man kanske ska sätta fast bebisen på hojen med lite silvertejp å ta kort:confused:

Själv skall jag bara ta bort tomteluvan på min, sen får den nuvarande avataren (utan tomteluvan) vara kvar i ett par månader till.

Sådär är alla nöjda och glada då jag har orkat pilla fram en avatar. :yoparty

Duktig ponke:pannkyss

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vad är detta:mad: ett av mina youtube-klipp har blivit borttagna pga copyright. Just den videon hade över 100 000 tittare och mer skulle det ju bli, men nu är den borta:huvet fick ist en lista på låtar som jag fick använda men det e ju fan bara okända j*vla band ju:gnissla

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vad är detta:mad: ett av mina youtube-klipp har blivit borttagna pga copyright. Just den videon hade över 100 000 tittare och mer skulle det ju bli, men nu är den borta:huvet fick ist en lista på låtar som jag fick använda men det e ju fan bara okända j*vla band ju:gnissla
Men du muta den då och kör utan musik, så du slipper förlora alla views. Hatar fan det, fick upp det för min senaste film, bara massa sket musik och gratis piss låtar. Så jag redigerade om och valde en annan låt som intro. Så jävla sjukt att bara en låt blev claimad när jag hade 3 st till med av samma band:D :rofl

:FU youtube

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Men du muta den då och kör utan musik, så du slipper förlora alla views. Hatar fan det, fick upp det för min senaste film, bara massa sket musik och gratis piss låtar. Så jag redigerade om och valde en annan låt som intro. Så jävla sjukt att bara en låt blev claimad när jag hade 3 st till med av samma band:D :rofl

:FU youtube

Byte ut låten nu bara, filmen ligger kvar o alla views e kvar, men låten är ju tyvärr mycket sämre:tummenner

men vad är det för slödder som hittar ens filmer och skall på o peta på dem.

är det någon snubbe från red hot chilipeppers skivbolag i kalifornien som har hittat en innebandy-video på youtube på nått jävla vänster och upptäckt att deras låt är med i videon:va

Last edited:

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
Byte ut låten nu bara, filmen ligger kvar o alla views e kvar, men låten är ju tyvärr mycket sämre:tummenner

är det någon snubbe från red hot chilipeppers skivbolag i kalifornien som har hittat en innebandy-video på youtube på nått jävla vänster och upptäckt att deras låt är med i videon:va

Ja ha ha vettefan eller så har dom något program som känner av om ljudet stämmer överens med copyright skyddade låtar. Kan va därför bara en av mina låtar rök för medan dom andra spelades var det motorljud och annat som störde i bakgrunden. Jävligt störande när man redigerat till just den låten, så föreslår dom att man väljer bland massa gratis skräp.
:näsblod

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Blir de mc åkande på nyår också precis som julafton måntro?

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s

Trist att youtube har en så hård saneringspolicy:tummenner och det upplevs enligt mitt tyckte barnsligt och onödigt att angripa videos där det själva upphovsrättskyddade materialet vars tänkta syfte är att framhäva det egna konstverket. Men det verkar som att youtube är rätt nojiga efter att blivet stämda och därigenom utveckat system för att hitta media som strider mot upphovsrätten. http://www.youtubevideo.se/YouTube-kontroversiellt.asp

Raketafton:yoparty

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj

Med mc-förare utklädda till raketer:yoparty :D
För min del blir det nog inget, men det har ju börjat pratas om en påsk-tur nu oxå, i samma genre, men det är ju 4 månader kvar dock:näsblod

Hade nog tagit en tur med hojen men nu blir det skidåkande istället :yoparty

NightvisionKarstenTorebjer.gif

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Frågetävling!

Någon som kan komma på vilken film denna låten är med i?
I filmen spelar Denzel Washington huvudpersonen:tummenupp Filmen är från 2000-talet.

Priset är en grym grogg blandad av mig på den kommande "klubbfesten"

[YOUTUBE-ID]3QCZ_bv9aLc&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...