Spamtråden för KHR

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Såja nu har man fått sig en ny avatar efter lite photoshop lekande nu när julen är så gott som slut:) denna med lite inspiration från Kingshill.

Kanske ngt. för klubbvästen, bara 1% symbolen som saknas:tungan

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Såja nu har man fått sig en ny avatar efter lite photoshop lekande nu när julen är så gott som slut:) denna med lite inspiration från Kingshill.

Sweet!

Då var man tillbaka i Kungsbacka efter en vecka i Sälen med massor av snö och skitbra skidåkning. Lite racerscooter och iscart blev det också för att stilla fartsjälen.

Hoppas vi ses på fika nästa år (2/1-2009)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition

Nice:tummenupp

Gött, för mig är det fortfarande Julafton. Fick ett försenat litet paket med posten idag :D
:yoparty :yoparty :yoparty :yoparty

Bifogat

• nyabromspumpen.JPG
    nyabromspumpen.JPG
    85.8 KB · Visningar: 50

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Vad man har hört så har ju dessa vv-gubbar lite fördomar mot folk som kommer till uppkörningen med sporthojar. Men jag undrar vad dem har för tankar om folk som kommer med stunthojar till uppkörningen:va

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Vad man har hört så har ju dessa vv-gubbar lite fördomar mot folk som kommer till uppkörningen med sporthojar. Men jag undrar vad dem har för tankar om folk som kommer med stunthojar till uppkörningen:va
:hihi

Ur säkerhets synpunkt kommer min vara optimal. Krashpuckar som på körskolehojarna, skyddande metalstag bak för att skydda mot påkörningar bakifrån och ofrivilliga 12 o'clock wheelies. Extra nödbroms samt nerdrevad så man inte får någon toppfart och kan dö direkct (farten dödar!!! :fart :ajjabajja :fakta )
:mattias

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
:hihi

Ur säkerhets synpunkt kommer min vara optimal. Krashpuckar som på körskolehojarna, skyddande metalstag bak för att skydda mot påkörningar bakifrån och ofrivilliga 12 o'clock wheelies. Extra nödbroms samt nerdrevad så man inte får någon toppfart och kan dö direkct (farten dödar!!! :fart :ajjabajja :fakta )
:mattias

Det är ju fan perfekct!!1oneelva

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Måste vara den perfekta hojen för manöverbanan. Det är bara och gasa, något slirande på kopplingen lär ju knappast behövas för att komma runt mellan konorna:tummenupp . På dom krokiga 70 vägarna runt Stora Holm och Säve lär du gasa ifrån dom stora sportmopparna

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Faaaaaan vad förbannad jag är:mad:
Kommer hem sent på kvällen, skall parkera bilen, precis då man är påväg in i parkeringen så får bilen motorstopp (nej, inget kärringstopp) sen vill den inte starta, så där står jag mitt i vägen med en bil som inte vill starta:huvet

Efter 1 lååång minut startar den dock, tur att ingen kom och skulle passera just där, just då.

Inte nog med detta, när jag sedan kliver ur bilen så tappar jag en av mina, för dagen, nyinköpta Monster Energi-burkar så den går i backen och det blir ett hål i burken och halva drickat sprutar ut på gatan:mad: Monster som är den dyraste(?) eneridrickan också:huvet Varför köper jag den då? Tja, för att den är jävligt god, men just den burken lär jag inte på ut mycket av då innehållet säkerligen är helt jävla avslaget nu:argpådato :gråta

Någon annan som har ett viktigt I-landsproblem dem vill dela med sig av?:tummenupp

Mr.lundberg

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -11, RS250 -00
Ja jag kan dela med mig. Jag har problem med temat på min dator. alltså programmet som ska rita upp det grafiska gränssnittet dampar på just kanterna runt om så mitt skrivbord ser ut som windows 95 typ. Vart är världen på väg?

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Försökte laga burken så gott det gick, för att innehållet inte skulle rinna ut.

Bifogat

• Monster 001.jpg
    Monster 001.jpg
    85.2 KB · Visningar: 48
  • Monster 002.jpg
    Monster 002.jpg
    103.5 KB · Visningar: 39

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Kan jag ju lova att det inte var allt du fick tag på under kvällen :) när du ringde mig var du rätt borta ialla fall:) tyckte mig höra nått om nån tequila eller hur va de?:tungan

haha! Tapper hälsar:tummenupp Tequilan var lite stark ja:näsblod :huvet

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Hur blir det med mässan? Det blir inget, eller? Lutar åt det verkar det som:(

Jaja, då får vi väl se fram emot klubb-festen istället då:tummenupp

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...