Krilllan
Ny medlem
Dåligt drag här nu
Dåligt drag här nu
Ja vafan, kan ju berätta att jag precis hämtade ut mitt "Västtrafik Göteborg++kort". Skolan betalar
Åker vart jag vill, när jag vill, i GBG med omnejd, GRATIS
Gött mos.
Ska på husvisning på lördag. Stort garage som jag alltid har drömt om så att man kan expandera motorcykelparken iframtiden.
Ojoj! Trevligt! Ligger det uppe på "hemnet"?
Jo det ligger ute på hemnet: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/336222 tycker att det ser mysigt och hemtrevligt ut på ngt. sätt. Dessutom inte så farligt dyrt, läget är väl kanske lite offside men bra miljö för min son att växa upp, han kan ju köra minimoto på gräsmattan medans jag solar och läser ngn. mctidning . Det är förstås en hel del att göra för att det ska snyggt ut invändigt men verkar i sin helhet ett bra objekt. lagom stort för en liten familj och möjligt att bygga ut. Det röda garaget får isf bli mekverkstad och motorcykelns sovrum.
Kolla min GB. Har fått hotfulla meddelanden. Vad skall jag göra
Edit: Swedie har nu raderat dem. Dock har personen i fråga min hemadress, så det kännas allt annat än bra.
Ytterligare ett skäl att nummerplåten skall vara "utsuddad" på våra filmer och bilder.
eeeh, som Limez sa, lika bra att plocka bort reg-skylltarna då
Nu är det så att det inte är min reg-plåt som denna personen har lokaliserat mig med, utan detta ljushuvud har tagit reda på vem jag är med hjälp av IP-nummret, du får gärna förklara hur man "suddar" ut IP-nummret för det verkar vara minst lika farligt att ha tillgängligt som reg-nummret
Jo det ligger ute på hemnet: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/336222 tycker att det ser mysigt och hemtrevligt ut på ngt. sätt. Dessutom inte så farligt dyrt, läget är väl kanske lite offside men bra miljö för min son att växa upp, han kan ju köra minimoto på gräsmattan medans jag solar och läser ngn. mctidning . Det är förstås en hel del att göra för att det ska snyggt ut invändigt men verkar i sin helhet ett bra objekt. lagom stort för en liten familj och möjligt att bygga ut. Det röda garaget får isf bli mekverkstad och motorcykelns sovrum.
Halloj broder Krillan
Om personen i fråga kommer i kontakt så passa på att meddela att det bör finnas duktigt mycket fika när vi kommer ett 15 tal laddade pojkar på hoj
Det finns ingen anledning att riskera onödiga problem för killar/tjejer vid stunt och "knäskrap " filmer.
tagit reda på vem jag är med hjälp av IP-nummret
Halloj broder Krillan
Om personen i fråga kommer i kontakt så passa på att meddela att det bör finnas duktigt mycket fika när vi kommer ett 15 tal laddade pojkar på hoj
Helt klart!
Jag skulle uppskatta att denna "människa" är runt 16-17 år, halva ansiktet täckt av acne, oskuld, fortfarande kvar i moppeträsket, och tycker att en 125a cross går sjukt bra på gatan, kanske eventuellt har en flickvän, som är 14 år, är lite lätt mobbad i skolan eftersom han går i 9an när han är 17år, och inte tillhör det "coola" mopedgänget, utan hans "polare" kör Ciao och Maxi.
Så det skulle nog räcka med att ta ett allvarligt snack med denna killen och förklara att hot inte är rätt väg att gå. Det är väldigt enkelt att vara kaxig bakom en datorskärm när man egentligen inte är mycket för världen, det ser ni ju på Krillan t.ex.
Hehe
Problemet är ju om mongot dyker upp, då kommer nog tyvärr dem där 15 motorcyklisterna inte finnas i närheten. Dock så har jag troligtvis hans adress, så ett hembesök hade ju suttit kanon
Eller det var kanske det du menade, Snövit
Hehe
Problemet är ju om mongot dyker upp, då kommer nog tyvärr dem där 15 motorcyklisterna inte finnas i närheten. Dock så har jag troligtvis hans adress, så ett hembesök hade ju suttit kanon
Det såg ju kanonfint ut, från Tvååker så finns det ju en uppsjö med härligt kurviga vägar. 950.000:- det får du halva min granntomt för
Lycka till och hoppas att det kan bli köp.
Även om folk kan ta reda på regnummret om dom vill, behöver man ju inte skylta med mer än nödvändigtHelt klart!
Är det inte var mans eget val?
Tror du verkligen nån kommer o hälsar på dig? Är väl någon du retat upp med dina spydiga kommentarer på nätet som vill trycka till dig. Skulle vilja veta vad personen skrev i din gästbok. Hur svårt är det att kolla upp nåns adress egentligen..."Yo jag vet vart du bor", ja wow vad rädd man blir...att man kan använda eniro och hitta.se visar verkligen hur farlig man ärHehe
Även om folk kan ta reda på regnummret om dom vill, behöver man ju inte skylta med mer än nödvändigt
Tror du verkligen nån kommer o hälsar på dig? Är väl någon du retat upp med dina spydiga kommentarer på nätet som vill trycka till dig. Skulle vilja veta vad personen skrev i din gästbok. Hur svårt är det att kolla upp nåns adress egentligen..."Yo jag vet vart du bor", ja wow vad rädd man blir...att man kan använda eniro och hitta.se visar verkligen hur farlig man är
Han har ju verkligen fått reda på nästan allt om mig, person-nr, mellannamn ect.
Jag har ett pm kvar från honom, men det väljer jag att inte publicera här.
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|