Spamtråden för KHR

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Ja vafan, kan ju berätta att jag precis hämtade ut mitt "Västtrafik Göteborg++kort". Skolan betalar:yoparty :yoparty
Åker vart jag vill, när jag vill, i GBG med omnejd, GRATIS:yoparty :tummenupp

Gött mos.

Ska på husvisning på lördag. Stort garage som jag alltid har drömt om:) så att man kan expandera motorcykelparken iframtiden.

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Gött mos.

Ska på husvisning på lördag. Stort garage som jag alltid har drömt om:) så att man kan expandera motorcykelparken iframtiden.

Ojoj! Trevligt! Ligger det uppe på "hemnet"?

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kul när facebook laggar loss:gnissla :näsblod :huvet

fejjat.jpg

Klimpo

Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Ojoj! Trevligt! Ligger det uppe på "hemnet"?

Jo det ligger ute på hemnet: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/336222 tycker att det ser mysigt och hemtrevligt ut på ngt. sätt. Dessutom inte så farligt dyrt, läget är väl kanske lite offside men bra miljö för min son att växa upp, han kan ju köra minimoto på gräsmattan medans jag solar och läser ngn. mctidning:tummenupp . Det är förstås en hel del att göra för att det ska snyggt ut invändigt men verkar i sin helhet ett bra objekt. lagom stort för en liten familj och möjligt att bygga ut. Det röda garaget får isf bli mekverkstad och motorcykelns sovrum.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Kolla min GB. Har fått hotfulla meddelanden. Vad skall jag göra:huvet

Edit: Swedie har nu raderat dem. Dock har personen i fråga min hemadress, så det kännas allt annat än bra.

Last edited:

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Jo det ligger ute på hemnet: http://www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/336222 tycker att det ser mysigt och hemtrevligt ut på ngt. sätt. Dessutom inte så farligt dyrt, läget är väl kanske lite offside men bra miljö för min son att växa upp, han kan ju köra minimoto på gräsmattan medans jag solar och läser ngn. mctidning:tummenupp . Det är förstås en hel del att göra för att det ska snyggt ut invändigt men verkar i sin helhet ett bra objekt. lagom stort för en liten familj och möjligt att bygga ut. Det röda garaget får isf bli mekverkstad och motorcykelns sovrum.

Trevligt trevligt! Såg mysigt ut:tummenupp Och "billigt" också:) :tummenupp
Tjöp diREkCt!

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Kolla min GB. Har fått hotfulla meddelanden. Vad skall jag göra:huvet

Edit: Swedie har nu raderat dem. Dock har personen i fråga min hemadress, så det kännas allt annat än bra.

Ytterligare ett skäl att nummerplåten skall vara "utsuddad" på våra filmer och bilder.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ja, vi får helt enkelt börja köra helt utan skyltar. Tänk om någon ser reg.num. när man kör igenom stan t.ex., och denne inte gillar hojar, då kommer vi få hem massa hotbrev! Och vi måste nog ta bort skyltarna på bilarna också, tänk om någon får reda på vem det är som kör mot gult ljus lite då och då!

Alvarligt talat, jag plockar skylten så fort jag har körkort.

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Ytterligare ett skäl att nummerplåten skall vara "utsuddad" på våra filmer och bilder.

eeeh, som Limez sa, lika bra att plocka bort reg-skylltarna då:rolleyes:

Nu är det så att det inte är min reg-plåt som denna personen har lokaliserat mig med, utan detta ljushuvud har tagit reda på vem jag är med hjälp av IP-nummret, du får gärna förklara hur man "suddar" ut IP-nummret för det verkar vara minst lika farligt att ha tillgängligt som reg-nummret:rolleyes:

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
eeeh, som Limez sa, lika bra att plocka bort reg-skylltarna då:rolleyes:

Nu är det så att det inte är min reg-plåt som denna personen har lokaliserat mig med, utan detta ljushuvud har tagit reda på vem jag är med hjälp av IP-nummret, du får gärna förklara hur man "suddar" ut IP-nummret för det verkar vara minst lika farligt att ha tillgängligt som reg-nummret:rolleyes:

Halloj broder Krillan

Om personen i fråga kommer i kontakt så passa på att meddela att det bör finnas duktigt mycket fika när vi kommer ett 15 tal laddade pojkar på hoj:tummenupp

Det såg ju kanonfint ut, från Tvååker så finns det ju en uppsjö med härligt kurviga vägar. 950.000:- det får du halva min granntomt för:va

Lycka till och hoppas att det kan bli köp.

Last edited:

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Det blir även lätt en koppling till personens SH-nick. Spridningen blir mycket större när grejorna hamnar på t.ex youtube.
Det finns ingen anledning att riskera onödiga problem för killar/tjejer vid stunt och "knäskrap " filmer.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Halloj broder Krillan

Om personen i fråga kommer i kontakt så passa på att meddela att det bör finnas duktigt mycket fika när vi kommer ett 15 tal laddade pojkar på hoj:tummenupp

Helt klart!

Jag skulle uppskatta att denna "människa" är runt 16-17 år, halva ansiktet täckt av acne, oskuld, fortfarande kvar i moppeträsket, och tycker att en 125a cross går sjukt bra på gatan, kanske eventuellt har en flickvän, som är 14 år, är lite lätt mobbad i skolan eftersom han går i 9an när han är 17år, och inte tillhör det "coola" mopedgänget, utan hans "polare" kör Ciao och Maxi.

Så det skulle nog räcka med att ta ett allvarligt snack med denna killen och förklara att hot inte är rätt väg att gå. Det är väldigt enkelt att vara kaxig bakom en datorskärm när man egentligen inte är mycket för världen, det ser ni ju på Krillan t.ex. :) :rolleyes:

Det finns ingen anledning att riskera onödiga problem för killar/tjejer vid stunt och "knäskrap " filmer.

Kan du förklara vilka "onödiga problem" det skulle vara?
Är det inte var mans eget val?

tagit reda på vem jag är med hjälp av IP-nummret

Jag kan se alla era IP-nummer så passa er så jag inte kollar upp vilka ni är!:rolleyes: :)

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Halloj broder Krillan

Helt klart!

Jag skulle uppskatta att denna "människa" är runt 16-17 år, halva ansiktet täckt av acne, oskuld, fortfarande kvar i moppeträsket, och tycker att en 125a cross går sjukt bra på gatan, kanske eventuellt har en flickvän, som är 14 år, är lite lätt mobbad i skolan eftersom han går i 9an när han är 17år, och inte tillhör det "coola" mopedgänget, utan hans "polare" kör Ciao och Maxi.

Så det skulle nog räcka med att ta ett allvarligt snack med denna killen och förklara att hot inte är rätt väg att gå. Det är väldigt enkelt att vara kaxig bakom en datorskärm när man egentligen inte är mycket för världen, det ser ni ju på Krillan t.ex. :) :rolleyes:

Hehe:tummenupp

Problemet är ju om mongot dyker upp, då kommer nog tyvärr dem där 15 motorcyklisterna inte finnas i närheten. Dock så har jag troligtvis hans adress, så ett hembesök hade ju suttit kanon:tungan
Eller det var kanske det du menade, Snövit:va

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj

Problemet är ju om mongot dyker upp, då kommer nog tyvärr dem där 15 motorcyklisterna inte finnas i närheten. Dock så har jag troligtvis hans adress, så ett hembesök hade ju suttit kanon:tungan

Du vill väl inte ha något med honom att göra eller? Då är nog det bästa att skicka en polisanmälan och sedan gå och leva på som vanligt.

Klimpo

Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s

Tråkigt att du råkar ut för en sån typ. Jag vet inte vad han har skrivit i gästboken, hann inte läsa...men om mongot dyker upp så är han säkert lika tuff som en sjösnigel för det lär väl inte vara särskillt tunga killar som hotar folk i deras gästböcker. Och som snövit säger: Det är bäst att han ser till att ha mkt. fika hemma om ngt. händer.

Det såg ju kanonfint ut, från Tvååker så finns det ju en uppsjö med härligt kurviga vägar. 950.000:- det får du halva min granntomt för:va

Lycka till och hoppas att det kan bli köp.

Man är ju bra tjööööpsugen:)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Helt klart!

Är det inte var mans eget val?
Även om folk kan ta reda på regnummret om dom vill, behöver man ju inte skylta med mer än nödvändigt:näsblod

Tror du verkligen nån kommer o hälsar på dig?:va Är väl någon du retat upp med dina spydiga kommentarer på nätet som vill trycka till dig. Skulle vilja veta vad personen skrev i din gästbok. Hur svårt är det att kolla upp nåns adress egentligen..."Yo jag vet vart du bor", ja wow vad rädd man blir...att man kan använda eniro och hitta.se visar verkligen hur farlig man är :kulspruta :machinegu :Bugar

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Även om folk kan ta reda på regnummret om dom vill, behöver man ju inte skylta med mer än nödvändigt:näsblod

Tror du verkligen nån kommer o hälsar på dig?:va Är väl någon du retat upp med dina spydiga kommentarer på nätet som vill trycka till dig. Skulle vilja veta vad personen skrev i din gästbok. Hur svårt är det att kolla upp nåns adress egentligen..."Yo jag vet vart du bor", ja wow vad rädd man blir...att man kan använda eniro och hitta.se visar verkligen hur farlig man är :kulspruta :machinegu :Bugar

Han har ju verkligen fått reda på nästan allt om mig, person-nr, mellannamn ect.

Jag har ett pm kvar från honom, men det väljer jag att inte publicera här.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy