Mikaelzii
Mikaelzii
Han har ju verkligen fått reda på nästan allt om mig, person-nr, mellannamn ect.
Jag har ett pm kvar från honom, men det väljer jag att inte publicera här.
Fattar nada här hur startade tjafset??
![Freak :3freak :3freak](/img/smilies/freak3.gif)
Han har ju verkligen fått reda på nästan allt om mig, person-nr, mellannamn ect.
Jag har ett pm kvar från honom, men det väljer jag att inte publicera här.
Fattar nada här hur startade tjafset??![]()
He he jasså? Jag var också ute och körde, var det inte otroligt halt? Det var blank-is på flera ställen där jag körde. Dock ganska bra så länge man höll sig till dom större trafikerade vägarnaIdag körde jag första mc-turen runt Göteborg 2009 med DRZ
Gav skambud på hans rismoppe (dt 125) från sent 80-tal, han hade ute den för 14 000 när den var värd kanske högst 5000
Sen att stackaren har kort stubin hör oxå till historien![]()
Hahahaha din jävla tjomme, var det inte han du busringde till typ? Skyll dig själv ha ha![]()
nej men allvarligt, om han börjar bli lite väl jobbig har jag ett bra järnrör i mitt rum du kan få låna
![]()
Gav skambud på hans rismoppe (dt 125) från sent 80-tal, han hade ute den för 14 000 när den var värd kanske högst 5000
Sen att stackaren har kort stubin hör oxå till historien![]()
He he jasså? Jag var också ute och körde, var det inte otroligt halt? Det var blank-is på flera ställen där jag körde. Dock ganska bra så länge man höll sig till dom större trafikerade vägarna![]()
Nej, Jag körde bara på dom större gatorna i gbg. Men t.ex yamhacenters parkering var glashal på vissa ställen
Idag körde jag första mc-turen runt Göteborg 2009 med DRZ
Nu ska här ut och mekas krashpuckar![]()
![]()
![]()
![]()
Härliga puckar. bra idè. Min lillebror är sponsrad skateboardåkare så jag hoppas att han bjuder på några hjul. Undrar vad det är för svarta grejor du har hittat.
Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borraSjälv har jag två j*vla bulltar som jag måste borra/ersätta för att kunna montera på kraschpuckar![]()
Härliga puckar. bra idè. Min lillebror är sponsrad skateboardåkare så jag hoppas att han bjuder på några hjul. Undrar vad det är för svarta grejor du har hittat.
Var ute o köpte skateboardhjul till DRZ hjulaxlar. Dom svarta är dom också skatebordhjul?
Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borra![]()
Vem gjorde debut för vad..??![]()
![]()
(*host*fjoll"sport"*host*)
Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borra![]()
Dem svarta är specialbeställda crashpuckar från Campar här på SH. Alltså inga skateboardhjul![]()
![]()
Här kommer lite fler bilder på resultatet![]()
Fick fila bort några mm för att den inte skulle ta i kåpan.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |