Spamtråden för KHR

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Har nu beställt en sH tröja skulle vi ha ett tryck KHR också kanske :)

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Idag körde jag första mc-turen runt Göteborg 2009 med DRZ
He he jasså? Jag var också ute och körde, var det inte otroligt halt? Det var blank-is på flera ställen där jag körde. Dock ganska bra så länge man höll sig till dom större trafikerade vägarna :)

Gav skambud på hans rismoppe (dt 125) från sent 80-tal, han hade ute den för 14 000 när den var värd kanske högst 5000:crash

Sen att stackaren har kort stubin hör oxå till historien:3freak

Hahahaha din jävla tjomme, var det inte han du busringde till typ? Skyll dig själv ha ha :rofl :D nej men allvarligt, om han börjar bli lite väl jobbig har jag ett bra järnrör i mitt rum du kan få låna ;)

Mikaelzii

Mikaelzii
Gick med
7 Sep 2007
Hoj
98 R1 04 R1 06 r1 NADA får väll köpa mig en Harley??:S
Gav skambud på hans rismoppe (dt 125) från sent 80-tal, han hade ute den för 14 000 när den var värd kanske högst 5000:crash

Sen att stackaren har kort stubin hör oxå till historien:3freak

Haha sånt gör jag hela tiden lägger skambud alltså :hihi Finns många sköningar på blocket tex en R1 från 99 med världens fulaste avgassystem han vill ha 52 lök gav ett bud på 25.
En i Kungsbacka som vill ha 7 lök för en begangnad 32 lcd tv när en ny på julrean kostade 4 lök osv osv
Nä inget att bry sig om han e i purbeteten säger du BU så kissar han ner sig så var lugn :)

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
He he jasså? Jag var också ute och körde, var det inte otroligt halt? Det var blank-is på flera ställen där jag körde. Dock ganska bra så länge man höll sig till dom större trafikerade vägarna :)

Nej, Jag körde bara på dom större gatorna i gbg. Men t.ex yamhacenters parkering var glashal på vissa ställen

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Nu ska här ut och mekas krashpuckar:tummenupp :yoparty

PICT9240.jpg

Last edited:

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Härliga puckar. bra idè. Min lillebror är sponsrad skateboardåkare så jag hoppas att han bjuder på några hjul:). Undrar vad det är för svarta grejor du har hittat.

Lär väl knappast vara skateboard-hjul i grund och botten:crash :3freak :va

Själv har jag två j*vla bulltar som jag måste borra/ersätta för att kunna montera på kraschpuckar:huvet

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Själv har jag två j*vla bulltar som jag måste borra/ersätta för att kunna montera på kraschpuckar:huvet
Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borra:tummenupp

Härliga puckar. bra idè. Min lillebror är sponsrad skateboardåkare så jag hoppas att han bjuder på några hjul:). Undrar vad det är för svarta grejor du har hittat.

Var ute o köpte skateboardhjul till DRZ hjulaxlar. Dom svarta är dom också skatebordhjul?

Dem svarta är specialbeställda crashpuckar från Campar här på SH. Alltså inga skateboardhjul:mad: :)

Här kommer lite fler bilder på resultatet:tummenupp

PICT9264.jpg

PICT9265.jpg

Fick fila bort några mm för att den inte skulle ta i kåpan.
PICT9260.jpg

Zarrell

Stunter Wannabe
Gick med
23 Jan 2008
Hoj
DRZ 400 SM (06) Stunt Edition
Det är inte bultarna(som egentligen inte heter bult utan skruv), det är muttrarna du behöver borra:tummenupp
Dem svarta är specialbeställda crashpuckar från Campar här på SH. Alltså inga skateboardhjul:mad: :)

Här kommer lite fler bilder på resultatet:tummenupp

Fick fila bort några mm för att den inte skulle ta i kåpan.

He he var själv sugen på att köpa dom där rosa, glad att jag tog dom svarta istället, rosa hade ju inte matchat så bra:D Men du ta o spraylacka dom lila eller nåt...ser förjävla billigt ut annars :näsblod
________

Fick mitt nya kopplingshandtag idag! (är förövrigt samma som Ryan Moore har på sin crf :Bugar :yoparty ) Tyvärr blev det inte så billigt som jag planerat, idioten i usa hade packat ner den i ett onödigt stort paket (eller snarare låda...) så jag åkte på att betala tull/moms/avgifter och hela skiten :huvet Skit samma nu stter det på plats i alla fall och känns asgött:tummenupp

Bifogat

• DSC00803.JPG
    DSC00803.JPG
    25.5 KB · Visningar: 46
  • DSC00804.JPG
    DSC00804.JPG
    25.9 KB · Visningar: 42
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...