Spamtråden för KHR

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Fräck, bara du inte har svetsat dit den på mc-tanken för då gråter jag:rolleyes: . Vad är det för svetsmetod?, tycker att det ser ut som mig/mag men ändå inte. För några år sedan gick jag på en svetskurs och fick prova på en del svetsmetoder. Tog licens på rörtråd, skulle ta på tig-svetsning(den roligaste) och pinne med men hann inte för jag fick jobb. Arbetade som det i 2-3år. Tröttnade på det till slut.

Tig-svetsning det är riktigt fräckt och kul, det skulle man ha hemma.

Det är pinne:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
De ska jag ju nästa helg idag tar jag hand om dottern som har 40 graders feber har varit inne hela djävla dagen å liiiiite utråkad nu :mad:

Fifan, jobbit med småbarn du! :gnissla

Fixade en skön bild som får beskriva våra vinter-aktiviteter:tummenupp :) :fyllisar :yoparty

KHRvintern.jpg

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Själv ska man upp vid 04:30 imorgon å iväg till jobbet, slutar vid 18:00:brinnerup. Tar en whiskey som tröst.

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Jupp, farsan köpte killkenny:tummenupp

Jag har köpt Killkenny en gång, tyvärr så var dom väldigt för gamla så sorligt nog så jag fick tömma dom i vasken :mad: (att tömma ut alkohol är som att snyta sig med 100-lappar, det känns idiotiskt). Det var på Willys i halmstad jag hade köpt dom och det var inte första gången jag missar att kolla på datumstämplen. Men hur som helst så upptäckte jag att det var ngt. inuti burkarna när jag hällde ut dom. Blev bara tvungen att öppna en av dom med konservöppnaren för att kolla. Tänkte att det kanske var en hemlig biljett till WillyWonkas ölfabrik:) men det var plastkulor inuti dom.

Men jag är bra sugen på att köpa dom igen men har inte sett skymten av dom sen jag var i Halmstad.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Men hur som helst så upptäckte jag att det var ngt. inuti burkarna när jag hällde ut dom. Blev bara tvungen att öppna en av dom med konservöppnaren för att kolla. Tänkte att det kanske var en hemlig biljett till WillyWonkas ölfabrik:) men det var plastkulor inuti dom.

Men jag är bra sugen på att köpa dom igen men har inte sett skymten av dom sen jag var i Halmstad.

Plastkulan är en kolsyrepatron, så drycken kolsyras först när du öppnar burken, ölen smakar bättre på så sätt. Därför ska det även skvätta ordentligt om dessa burkar när man öppnar dem:tummenupp Ett måste att hälla upp dem i glas också! Våldsamt så det skummar:tummenupp

Här finns dem på ICA:tummenupp (och systemet förstås)
Prova även Murphys Irish Stout om du kommer över den, ännu mörkare(nästan helt svart) och ännu godare:tummenupp

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Ge mig uppmärksamheeeeeeeeeeeeet:fyllisar :yoparty :arsele

Det är ju det som spamtrådar är till för, elleeeeeeer huuuuuur:yoparty

:rolleyes:

Jag gillar inte det man styr cykeln med. (Du behöver inte vara rädd Krillan, han ser inte vad vi skriver ändå:rolleyes: )

Jag förstår inte vad deras problem är, men jag antar att dom bara har blivit gamla och tråkiga. Skjut mig när jag blir sådan Krillan.

Mr.lundberg

Ny medlem
Gick med
7 Feb 2008
Hoj
ZX-10R -11, RS250 -00
god kväll! jag sitter uppe och chillar lite på läget. hur många ska med ut kommande helg? förresten lever den där arbetsråttan snövit eller?

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Snart Prison Break!

Så du är sådan alltså:gnissla
Krillan fick skynda hem för att inte missa skiten:näsblod :) :hihi

Ingen trodde att Klimpos "cigarr-idé" skulle bli något, men jag tog tag i saken och pysslade lite:tummenupp Så nu har vi eget cigarrmärke också:tummenupp :yoparty :banana

PICT9342.jpg

EDIT: tog bort denna bilden, insåg att mitt fullständiga personnummer kanske inte borde vara så lättåtkomligt:näsblod

PICT9339.jpg

:yoparty :yoparty :hihi

Last edited:
Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...