Zarrell
Stunter Wannabe
För fan byt avatar, eller skriv property of Zarrell med en pil på hojen
För fan byt avatar, eller skriv property of Zarrell med en pil på hojen
Äh, den får vara kvar i några timmar tills jag hittar något nytt
Okie dokie
Jag beviljades medlemskap i K.H.R idag och tänkte bara säga hej!
Jag beviljades medlemskap i K.H.R idag och tänkte bara säga hej!
Oj, det var snabba ryck! Fika imorgon låter riktigt kul faktiskt. Jag tittade lite i fika-tråden, och kom fram till att fikan borde vara kl 18 på Cafet i Facklan. Stämmer det eller är jag ute och cyklar utan motor?
Oj, det var snabba ryck! Fika imorgon låter riktigt kul faktiskt. Jag tittade lite i fika-tråden, och kom fram till att fikan borde vara kl 18 på Cafet i Facklan. Stämmer det eller är jag ute och cyklar utan motor?
Bra, då dyker jag upp ikväll 18.30. Ser ni någon vilsen själ som ser ut ungefär som min avatar, fast utan solglasögon, så är det jag.
Bra, då dyker jag upp ikväll 18.30. Ser ni någon vilsen själ som ser ut ungefär som min avatar, fast utan solglasögon, så är det jag.
God eftermiddag.
Nyss hemkommen från skolan. Det första jag gjorde när jag klev innanför dörren var att gå in i skafferiet och letade sånna bruna runda saker. Tror det eller ej men jag hittade massor med pepparkakor till min förtjusning. Även Julmust har vi kvar från julen. När jag sedan skulle släcka och stänga dörren till skafferiet så till min lycka så fann jag en påse med julskum á la Cloetta faan va här ska mumsas.
Jag såg våran klubbil idag. En renault xsara picasso med regnr KHR Det var en äldre version av som körde den.
Välkommen JohMik
Trevligt med nytt folk i klubben!
Mmmmmmmm pankakor med kanel/pepparkakskryddor i är gott efter att ha mekat på 14drev hela förmiddagen
Vad gillar ni min nya avatar?
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
|
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
|
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
|
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |