Spamtråden för KHR

JohmiK

Ser nära ut på bra håll...
Gick med
11 Jan 2009
Hoj
KTM 950 SM - 07
Vafan, är det helt dött här inne eller? Det är 5 dagar sedan någon skrev något!!!

Kom igen nu allihopa, spamma mera! :yoparty

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Kan vi inte ta en långtur i slutet av september innan ni med reser hojjar ställer av för året?:banana

Eller långtur o långtur, men en lite längre runda än vanligt:rolleyes:

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Jag fick min hoj servad igår, efter att inte ha kört sedan nån gång i Juni... jäkligt sugen på att ut och brumma lite, hoppas hinna med en tur i helgen...

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Då var den här säsongen slut. Ställer av imorgon :död Jaja, har många timmar i garaget att se fram emot under vintern, motorn ska få sig lite nya delar så jag slipper den jäkla oljeförbrukningen:huvet

Får bli till att hitta ett jobb så jag har råd att skaffa någon vinterleksak också, funderar på nån gammal cross :yoparty

Klimpo

Den mänskliga katastrofen
Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Då var den här säsongen slut. Ställer av imorgon :död Jaja, har många timmar i garaget att se fram emot under vintern, motorn ska få sig lite nya delar så jag slipper den jäkla oljeförbrukningen:huvet

Får bli till att hitta ett jobb så jag har råd att skaffa någon vinterleksak också, funderar på nån gammal cross :yoparty

Lycka till med vintermeket. Tänker oxå greja under vintern med min klimpomohoj.

Själv har man införskaffat sig en honda xr600, visserligen inte så snygg men sköj som bara den. Låter gött gör den oxå, dånar nästan som ett lokomotiv från cowboy tiden:yoparty. Den ska jag köra runt med i skogarna och prova endurospår under vintertiden då sporthojen ligger i dvala. Kanske prova ngn crossbana oxå om man törs:näsblod

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Själv har man införskaffat sig en honda xr600. Den ska jag köra runt med i skogarna och prova endurospår under vintertiden då sporthojen ligger i dvala.

Hade det inte varit för att jag är så sjukt fattig just nu och behöver en ny bil så hade jag skaffat nån gammal enduro jag med så man har något att leka med i vinter, men jag får nöja mig med att köpa bakhjulsdriven bil :gnissla:yoparty

Kanske lyckas få ihop minimoton i och för sig, saknas en liten del som kostar under 100lappen men har inte fått tummen ur och beställt den ännu:gnissla

Eller så vinner jag på lotto, men då måste man såklart ha råd att spela på lotto också :huvet

Klimpo

Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Nu är det bara 13 dagar kvar tills man måste klä ut sig till den tjocka och skäggiga Jultomten för första gången och spela teater inför den minsta familjemedlemmen. Funderar på att bygga om hojen till rudolfen och preppa avgaspipan med tomtebloss så ska det nog bli ett jäedrans julskådespel.:cdevil

Länge leve KlimpoUlven:Bugar

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
10 dygn kvar, sen är det julafton igen, måste vart ett år sen sist?
Hur går det för folket? Har alla ställt av och in ännu? Min hoj står under skynket i garaget och kommer fram så fort det är skönt att köra igen. Måste fan skynda på lite med motorrenoveringen nu! Får lön den 28/12 så då sätter jag igång :tummenupp

Klimpo

Gick med
31 Jul 2007
Hoj
Buell xb9s
Får lön den 28/12 så då sätter jag igång :tummenupp

Göttans:tummenupp Får man lov att fråga vad du jobbar med?. Miniblinkers, nya däck på sporthojen samt lite dekaler om jag får tag på det, har hittat lite fräcka dekaler på pinuppor när jag letat på ebay. Men är lite osäker på om jag ska ha det. Sen får jag se om jag kommer på nåt annat sköj.

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Göttans:tummenupp Får man lov att fråga vad du jobbar med?. Miniblinkers, nya däck på sporthojen samt lite dekaler om jag får tag på det, har hittat lite fräcka dekaler på pinuppor när jag letat på ebay. Men är lite osäker på om jag ska ha det. Sen får jag se om jag kommer på nåt annat sköj.

Jobbar just nu som värd på Kungsmässan, men det är bara fram till julafton. Sen börjar jag jobba på Prinsen, som är kungsbackas bästa pub/bar!:yoparty:fyllisar

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Ni som också bor i Kungsbacka vet ju om detta väder! höll på att förfrysa ballarna i morse på väg till jobbet.

Det värsta nuförtiden är att det GÅR verkligen INTE att köra även om man kan stå ut med kyla. Vid +7 eller liknande är det ju bara att dra på sig halsduk och annat och klicka i ettan och glida iväg, men detta är ju bara för trist. :huvet

Garaget jag har nu är inte tillräckligt stort för att kunna köra runt i heller, tacka vet jag masthugget som jag hade min förre R6:a parkerad i, där kunde man iaf köra av sig några km i garaget en kall januarikväll...

Mina nya ebay-kåpor är just för tillfället i Shanghai så det finns inget att skruva med heller ännu. :confused:

Litar på att våren kommer tidigt, räknar lätt med långturer senast slutet av februari... :Bugar

Last edited:

linus_brum

Brum brum
Gick med
10 Dec 2008
Hoj
Husa FE 450
Jag tycker det är varmt och skönt, jag... fast det kanske är för att jag har rymmt till NZ ett tag...

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Bokat bandagar som en tok nu när det är -10 och en halvmeter snö ute!! :D

Bokat (hittills): SMC Kinnekulle 8/5 och 22/5 + givetvis (ÄNTLIGEN!) på Falkenberg den 29/5. Sen knep jag en dubbeldag på Knutstorp bara för att jag gillar den banan men har inte kört där på alldeles för länge...Actionpics 28-29/6

Låt våren komma! :yoparty

Limez

Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Faen nu blir man ju ruskigt sugen på banåka:)

Jag med! Men min ekonomi ska räcka till att renovera motorn på Yamman först och främst. Det är ju lite svårt att åka bana med en motor i delar:gnissla:huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati