Krilllan
Ny medlem
Då har man gjort första riktiga vurpan. Buckligt ljuddämpare, avbrutet btomshandtag samt skev fotbroms blev resultatet.
Då har man gjort första riktiga vurpan. Buckligt ljuddämpare, avbrutet btomshandtag samt skev fotbroms blev resultatet.
Shit mannen. Men hur gick det med dig då?.
Hämtar hojen från reparationen idag, har bara tagit 5 veckor, men nu jävlar Satan va kul det skall bli att köra ostrypt
Då var den här säsongen slut. Ställer av imorgon Jaja, har många timmar i garaget att se fram emot under vintern, motorn ska få sig lite nya delar så jag slipper den jäkla oljeförbrukningen
Får bli till att hitta ett jobb så jag har råd att skaffa någon vinterleksak också, funderar på nån gammal cross
Själv har man införskaffat sig en honda xr600. Den ska jag köra runt med i skogarna och prova endurospår under vintertiden då sporthojen ligger i dvala.
Får lön den 28/12 så då sätter jag igång
Göttans Får man lov att fråga vad du jobbar med?. Miniblinkers, nya däck på sporthojen samt lite dekaler om jag får tag på det, har hittat lite fräcka dekaler på pinuppor när jag letat på ebay. Men är lite osäker på om jag ska ha det. Sen får jag se om jag kommer på nåt annat sköj.
Faen nu blir man ju ruskigt sugen på banåka
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |